Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neuh geintje (dat wist je zeker ook niet hè?), maar dat wist ik echt niet dat het alleen bij God een hoofdleter U is. Ik zal er wel kleine van maken ofzo. Thanks ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is niet gebruikelijk, maar in dit geval toch wel mogelijk. Namelijk als je een speciale eerbied wilt uitdrukken. Het is trouwens wel zo dat U vooral wordt gebruikt in een religieuze context. Persoonlijk vind ik het echter in jouw geval juist leuk om wel een hoofdletter te gebruiken. U zeggen tegen een vriendin is sowieso alleen maar 'voor de grap', toch?! ![]() Het is verder niks belangrijks hoor. Ik vind in ieder geval dat je gewoon moet doen wat je zelf het leukst vindt, zo lang je maar consequent een hoofdletter ( of juist geen hoofdletter) gebruikt... ..uh jah..en nu nog ff een vraag verzinnen, anders wijk ik zo af van het onderwerp.. ![]() ![]() nou, ik kan niks bedenken eigenlijk..sorriew ![]() iig succes met je test.. ... ![]() |
![]() |
|
1. Morgen bent U jarig, hoe slaapt U vannacht?
Goed he, net zoals anders. 2. U bent over een week jarig en een vriend(in) vraagt wat U graag wilt hebben. Hoe reageert U? Doe maar geld! ![]() ![]() ![]() 3. Hoe leuk vindt U het om jarig te zijn? Vroeger was het leuk, want toen gaf je echt zo'n leuk feestje, nu hoort het er meer bij, maar goed ik ben nu 20, dus het voelt steeds kutter aan ![]() Zeg maar "je" de volgende keer hoor! ![]() ![]()
|
Oeps sorry, ik d8 dat je de vragen moest beantwoorden :$ Stupid me!!!
Tja nog wat vragen erbij: - Hoe leef je naar verjaardagen toe? - Hou je het groots als je jarig bent of hou je het maar klein onder minder mensen? - Onthou je verjaardagen of vergeet je ze vaak? - Zijn er bepaalde verjaardagen waar je altijd lekker naar toe leeft? - Wanneer ben je jarig? ![]() ![]() - Doe je (nog) iets speciaals op je verjaardag dan op andere dagen?
|
ik slaap normaal. als iemand vraagt wat ik wil hebben antwoord ik: iets leuks. ehm zou per persoon verschillen. zal nooit om geld vragen (of kadotip: geld onder een uitnodiging zetten)
kvind jarig zijn niks aan totdat er iemand is die uit zichzelf me feliciteert ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. Morgen bent U jarig, hoe slaapt U vannacht?
Prima hoogstwaarschijnlijk: ik kan bijna altijd goed slapen 2. U bent over een week jarig en een vriend(in) vraagt wat U graag wilt hebben. Hoe reageert U? Ik heb geen idee. Ik heb alles al om gelukkig mee te zijn ![]() 3. Hoe leuk vindt U het om jarig te zijn? Ik vind het superleuk, ik leef er naar toe, de gezelligheid enzo ![]()
|
|