Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm eerste les was een dubbele, eerst moest ik dus gewoon een beetje rijden terwijl hij het gas/koppeling/rem deed, daarna op een parkeerterrein rondjes rijden in zijn 1/2 .
Ik kan er trouwens geen reet van, heb er gewoon echt geen aanleg voor en ik ben veels te bang voor andere weggebruikers. Ook vergeet ik dingen als ik het net geleerd heb... echt stom raak ook zo snel afgeleid. Ach het gaat altijd slecht aan het begin van de les, aan het eind gaat het meestal wel goed.. |
![]() |
|
Hij was best redelijk
![]() Mijn instructeur legde eerst alles uit op welke manieren je kon sturen, war voor dingen je allemaal moest doen voordat je de auto startte, hij legde de pedalen uit etc. Toen gingen we naar de parkeerplaats bij De Geusselt (ik mocht alleen nog sturen, hij gebruikte de pedalen en hij schakelde) en toen mocht ik gaan oefenen, eerst met sturen en daarna mocht ik al met de pedalen gaan werken. Aan het einde van de les mocht ik dus iemand gaan ophalen, die woonde in dezelfde wijk als mij dus we reden dezelfde weg ongeveer terug. Toen mocht ik ook al de gas en de rem gebruiken, hij deed alleen de koppeling en schakelde. Dus ja dat was het... eerste 15 lessen zijn altijd leuk, daarna wordt het minder leuk ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vond het van tevoren heel eng, maar toen ik begonnen was vond ik het alleen maar leuk. toch iets van faalangst om iets te leren wat ik nog helemaal niet kon
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Supermakkelijk, ik hoefde de eerste les alleen maar te sturen. Later wordt het moeilijker. Aan het eind weer makkelijk.
||
Citaat:
![]() Gelukkig mocht ik al wel meteen zelf schaakelen. Het enige dat ik nog neit hoefde was speciale verichtingen en kijken. Wat er dan nog overblijft is gewoon totale autocontrole ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Jouw ergernissen in het verkeer Verwijderd | 81 | 04-08-2014 06:19 | |
De Kantine |
Hoe was jou eerste rijles? vrijgezel | 73 | 13-08-2004 17:10 |