Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
3 paar zwarte laarzen
1 paar adidasgympen 2 paar slippers 1 paar sandaal-achtig 1 paar euh ook een soort slippers, maar dan iets over de voet heen, zeg maar ![]() 1 paar schoenen die ik altijd draag als ik werk, dus beetje stevig. 1 paar van die nep palladiums zoiets. dus in totaal ongeveer 10 paar. ![]() |
![]() |
|
1 paar zwarte nette schoenen
1 paar zwarte 'normale' schoenen 2 paar lichtbruine schoenen (waarvan 1 totaal afgedragen, maar niet weggegooid ![]() 1 paar donkerbruine bergschoenen 1 paar slippers 6 paar dus, waarvan ik alleen de bovenste de afgelopen 12 maanden heb aangeschaft
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Was ik al van plan om ze laatst eens te gaan tellen, zal het proberen
![]() Schoenen die ik afwisselend door de week draag: TMK legerkleuren TMK zwart Puma Avanti Puma Brusch Spike Diesel Libra 2 paar zelfde Umbro zaalschoenen Nike slippers Schoenen die ik 1 keer per week draag ofzo: Tennisschoenen van Nike Voetbal schoenen van Puma Werkschoenen met stalen neus 2 paar bergschoenen voor me werk Nike schoenen voor me werk Paardrijlaarzen Laarzen Leren klompen En dit jaar echt gekocht zijn de Puma Brush Spike en TMK legerkleuren |
![]() |
|
![]() |
Hmm dit topic wilde ik vanmiddag ook openen, naar aanleiding van het topic 'hoeveel tassen heb jij?'
Eens even kijken.. uit m'n hoofd.. 2 paar zwarte knielaarzen 1 paar lagere laarsjes 1 paar lekkere schoenen (zwart, plat, simpel) 3 paar zwarte schoenen 1 paar sportschoenen 1 paar rode sportschoenen (van die lage) 1 paar basketballschoenen 1 paar bootschoenen voor op vakantie (voor te zwemmen) 2 paar open schoenen 1 paar sjieke schoenen voor onder gala ofzo (ook open) 1 paar beige schoenen 1 paar grijsachtige schoenen Ik denk dat dat het zo ongeveer wel was.. 16 paar.. En dan ook nog 3 paar sloffen en 3 paar slippers.. dus inclusief die zou ik uitkomen op 22 paar.. Waarvan dit jaar 2 paar gekocht, 1 paar laarzen en 1 paar open schoenen.
||
Citaat:
Alleen als het héél warm is en ik een 3-kwartbroek aanheb, heb ik er open schoenen onder
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je Verwijderd | 500 | 27-02-2013 06:11 | |
Lifestyle |
Hoeveel schoenen heb jij? Sv3nie | 2 | 19-02-2011 01:00 | |
Lifestyle |
hoeveel paar schoenen heb jij? lingua | 193 | 07-07-2005 21:25 | |
Lifestyle |