![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat heb ik nou ook altijd wanneer er alleen gepijpt word. Vrij vervelend. Ik kom maar gewoon niet over die drempel. Maar inderdaad.. wanneer ze op dat punt verder gaat met aftrekken (en het wel goed doet), dan is het probleem meteen opgelost ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heeft mijn vriend ook hoor.
dus heb ik met m afgesproken dat ik t af wil maken soms.. dus dan hebben we sex en als ie t dan 'naar boven voelt komen' om zo maar te zeggen en als ik dan ga pijpen dan komt ie wel klaar ![]() voila.. opgelost ![]() maar is dus niet abnormaal ofzo van jou |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zachtjes met de tanden erover heen.. voelt ook wel aangenaam ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou gelukkig is mijn vriend dus blijkbaar niet de enige. Ik heb echt al veel dingen geprobeerd...dus ook trekken en zuigen tegelijk...maar als ik hem pijp en mijn tong over zijn eikel laat gaan...ligt ie bijna op de grond omdat het zo erg kietelt bij hem...
Misschien dat ie daarom ook zo snel slap word. Misschien moet ik me er inderdaad maar gewoon bij neerleggen en het af en toe nog eens proberen...maar ik wil gewoon dat het een keer lukt. Mijn vriend heeft trouwens volgens mij niet echt het idee dat ik lig te fixen op zijn orgasme...hoewel het soms gewoon te lang duurt en inderdaad...dan wil ik ook wel weer eens iets anders zien dan zijn lul en benen...
|
Nou in begin kon me vriendin me niet klaartrekken maar nu...... pfoee
![]() Maar dit ging over pijpen en tja voelde er weinig van bij me vriendin, moet denk maar ff inspannen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |