Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 11:38
alanis
alanis is offline
Ik pijp mijn vriend best regelmatig, en ik vind het ook leuk om te doen, maar hij komt er dus nooit van klaar! Hij zegt zelf dat het te gevoelig word op een gegeven moment....ik doe echt wel mijn best en vraag me dus af wat ik fout doe. Ik merk ook altijd dat zijn piemel slapper word als ik eraan zuig...alsof hij niet meer opgewonden is ofzo...
Herkent iemand dit probleem of ben ik de enige? Ik zou namelijk ook wel eens zijn sperma willen proeven...(heb net het topic over sperma slikken gelezen dus...) omdat me dat gewoon weleens geil lijkt.
Dus doe ik iets fout, of ligt het gewoon aan hem???
Oud 23-06-2003, 11:42
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik kon het eerst ook nooit, maar bij mn huidige vriendin lukt het altijd. Misschien omdat ik er meer aan ben gaan wennen, of me meer op mn gemak voel bij haar. Wat ook helpt is je billen samenspannen en/of je adem inhouden af en toe.

En als je zo benieuwd bent naar de smaak, kan je hem toch ook aftrekken of hem zich laten aftrekken en op het moment dat ie komt em in je mond nemen?
Oud 23-06-2003, 11:53
Francesco
Francesco is offline
Combineer het eens met aftrekken.

Begin te pijpen en zodra je voelt dat hij begint te verslappen ga je over naar handwerk. Je kunt natuurlijk ook tegelijkertijd zuigen en trekken. Afwisseling is het toverwoord.

Wees ook niet te gefixeerd op het laten klaarkomen van je vriend, dat is voor hem ook niet echt aangenaam.

Zuig niet te hard, ook niet te zacht en lik af en toe ook eens aan de eikel. Je kunt verder nog met het puntje van je tong over de eikel gaan, bij mij werkt dat over het algemeen erg goed.

Veel succes.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 12:04
Magdalena
Magdalena is offline
Mijn vriend komt ook eigenlijk niet klaar van pijpen...ja...misschien wel, maar na 2 uur gaan mijn kaakspieren toch echt pijn doen en ben ik toch ook wel toe aan een ander uitzicht.
Hij vind het allemaal wel superlekker wat ik doe, maar het echte neuken en aftrekken zijn toch meer dingen waar hij echt van klaarkomt.

Ik heb me inderdaad ook afgevraagd of het aan mij lag, maar ik denk het toch niet, want anderen kwamen wel klaar door mijn ehm....zuigtechnieken.

Inderdaad zou je ook aftrekken met pijpen kunnen combineren, want volgens mijn vriend is dat erg lekker als je beide tegelijk doet (voelt alsof je hem dieper neemt zeg maar).
Wat je eventueel ook kan proberen is zelf te liggen en hemjou in je mond te laten "neuken", dus dat hij zelf op en neer beweegt en het ritme bepaald.

Of face it gewoon...misschien is dat nou eenmaal niet iets waar hij klaar van kan komen. Ik moet zeggen dat ik van beffen ook niet klaarkom hoe lekker het ook is . Wat maakt het uit?

Als je zijn sperma wil proeven kan je ook zijn penis in je mond nemen en hem afrekken zonder dat je zuigt (of het hem zelf laten doen) en hem dan klaar laten komen in je mond. Vinden de meeste mannen die ik ken toch ook vrij geil.
Oud 23-06-2003, 13:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik denk dat je het dan dus niet geheel naar zijn smaak doet, dat hij een andere manier lekkerder vindt en daar misschien wél van kan klaarkomen. Daarom is praten zo belangrijk, zeggen wat je lekker vindt.

Mijn vriend komt overigens wel na zo'n 5 tot 10 minuutjes klaar als ik hem pijp.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:02
Verwijderd
Sommige jongens kunnen gewoon niet klaarkomen van pijpen. Als je je hele leven als een gek hebt zitten aftrekken.. en niet zo zachtjes ook, en je bent mischien ook nog eens besneden. Tja.. dan is pijpen een beetje softjes.
Kheb daar ook last van... al werd het wel steeds beter en beter.

En een tip in dat geval is inderdaad aftrekken combineren met pijpen. gewoon helemaal onderaan vastpakken.. beetje stevig vastpakken en kleine korte bewegingen maken terwijl je gewoon bezig bent met je zuigtechnieken.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:09
sofie3
sofie3 is offline
Heb nog niet één jongen gehad die van pijpen een orgasme had... wel van aftrekken... dus misschien moet je dat maar 'ns gaan proberen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:14
poesiefox
poesiefox is offline
Strange as it may seem, maar vroeger had mijn vriend daar ook last van. Ik weet niet meer hoe zich dat heeft opgelost. Volgens mij doe je het dan te ruw.
Oud 23-06-2003, 14:18
Verwijderd
Mijn vriend is besneden en heeft dus een vrij ongevoelige eikel, en daardoor heb ik hem ook nog nooit klaar laten komen door hem te pijpen. Ik heb het alleen nog niet zo héél vaak geprobeerd, meestal pijp ik 'm als voorspel, en als ik er wel bij probeerde hem klaar te laten komen gaf ik 't na ongeveer een halfuur toch maar op.
Zijn erectie wordt er trouwens niet minder van, juist meer en vrij veel meer ook, na een tijdje lijkt-ie bijna uit elkaar te barsten maar dan blijft-ie zeg maar op het stukje vlak vóór je een orgasme hebt, hij heeft vaak de laatste tien minuten voortdurend een 'ik ga over één seconde klaarkomen'-gevoel steeds.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:27
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-06-2003 @ 15:18:
... dan blijft-ie zeg maar op het stukje vlak vóór je een orgasme hebt, hij heeft vaak de laatste tien minuten voortdurend een 'ik ga over één seconde klaarkomen'-gevoel steeds.
Dat klinkt bekend Heb ik heel lang gehad, en ik heb het af en toe nog wel. Gewoon het gevoel hebben dat je ploft, maar het niet kunnen. Het is wel een erg lekker gevoel, al moet het niet te lang duren want dan kan het pijn gaan doen.

Op het moment dat het dan wordt afgemaakt met de hand komt de uitbarsting alsnog, dus erg is het niet
Oud 23-06-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Francesco schreef op 23-06-2003 @ 15:27:
Dat klinkt bekend Heb ik heel lang gehad, en ik heb het af en toe nog wel. Gewoon het gevoel hebben dat je ploft, maar het niet kunnen. Het is wel een erg lekker gevoel, al moet het niet te lang duren want dan kan het pijn gaan doen.

Op het moment dat het dan wordt afgemaakt met de hand komt de uitbarsting alsnog, dus erg is het niet

Dat heb ik nou ook altijd wanneer er alleen gepijpt word. Vrij vervelend. Ik kom maar gewoon niet over die drempel.

Maar inderdaad.. wanneer ze op dat punt verder gaat met aftrekken (en het wel goed doet), dan is het probleem meteen opgelost
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:39
poesiefox
poesiefox is offline
Ook niet als ze haar lippen om haar tanden heenvouwt en er redelijk hard mee langs je piemel en met name de rand van je eikel schraapt?
Oud 23-06-2003, 14:42
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
*meldt*

het is iig nog nooit gebeurd, maar dat zegt niet dat het niet kan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:45
Verwijderd
heeft mijn vriend ook hoor.
dus heb ik met m afgesproken dat ik t af wil maken soms..
dus dan hebben we sex en als ie t dan 'naar boven voelt komen' om zo maar te zeggen en als ik dan ga pijpen dan komt ie wel klaar

voila.. opgelost
maar is dus niet abnormaal ofzo van jou
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-06-2003 @ 15:39:
Ook niet als ze haar lippen om haar tanden heenvouwt en er redelijk hard mee langs je piemel en met name de rand van je eikel schraapt?
Hmmz... bedankt voor de tip.
Zachtjes met de tanden erover heen.. voelt ook wel aangenaam
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:54
alanis
alanis is offline
Nou gelukkig is mijn vriend dus blijkbaar niet de enige. Ik heb echt al veel dingen geprobeerd...dus ook trekken en zuigen tegelijk...maar als ik hem pijp en mijn tong over zijn eikel laat gaan...ligt ie bijna op de grond omdat het zo erg kietelt bij hem...
Misschien dat ie daarom ook zo snel slap word. Misschien moet ik me er inderdaad maar gewoon bij neerleggen en het af en toe nog eens proberen...maar ik wil gewoon dat het een keer lukt. Mijn vriend heeft trouwens volgens mij niet echt het idee dat ik lig te fixen op zijn orgasme...hoewel het soms gewoon te lang duurt en inderdaad...dan wil ik ook wel weer eens iets anders zien dan zijn lul en benen...
Oud 24-06-2003, 22:18
Some
Some is offline
Nou in begin kon me vriendin me niet klaartrekken maar nu...... pfoee Ik moet wel zeggen dat ik me lul moet inspannen zeg maar want anders kan ze uren rukken maar dan kom ik niet hoor.... Weet niet hoe ik het moet uitleggen... ik houdt hem met me (lul)spier stijf/recht zeg maar.

Maar dit ging over pijpen en tja voelde er weinig van bij me vriendin, moet denk maar ff inspannen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:27
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
Some schreef op 24-06-2003 @ 23:18:
Ik moet wel zeggen dat ik me lul moet inspannen zeg maar want anders kan ze uren rukken maar dan kom ik niet hoor.... Weet niet hoe ik het moet uitleggen... ik houdt hem met me (lul)spier stijf/recht zeg maar.

Dat moet ook wel.. das ook bij een meisje.. je kan der beffen wat je wil maar als ze zich niet aanspant dan gebeurt er echt nix
Oud 25-06-2003, 11:52
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
leon-v schreef op 24-06-2003 @ 23:27:
Dat moet ook wel.. das ook bij een meisje.. je kan der beffen wat je wil maar als ze zich niet aanspant dan gebeurt er echt nix
Dat aanspannen gaat bij mij onbewust, ik kan me niet eens ontspannen. Hoe harder ik samentrek, hoe verder ik ben.
Oud 25-06-2003, 15:30
LM
LM is offline
lukte bij mij ook nooit, tot je nieuwe meid krijgt en het 1x goed gebeurd

Regels voor berichten