Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn vriendje gaat zich er meestal een beetje 'toevallig' mee bemoeien
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriend heeft de neiging naar mij toe te komen en mee te praten in het gesprek, hij zou ook niet echt zo gaan staan van 'wat moet je' maar hij word toch wel nieuwsgierig soms... dan heb je ook nog de keren dat ik me daar hopeloos sta te verweren en hij lekker zit toe te kijken hoe ik het dus (niet) red.. heel fijn...
![]() Ach ja ![]() |
![]() |
|
Mijn vriend vindt het allemaal wel grappig, en zou er absoluut niet aan denken om tussenbeide te komen, tenzij die kerel mij lastigvalt.
Als dat gebeurt, dan is hij gewoon een beetje trots op mij, dat z'n vriendinnetje nog een beetje "in de markt ligt" om het plat te zeggen. En zo denk ik er bij hem ook over. Als er een meisje met sticky ogen naar hem zit te kijken en met hem een gesprek aanknoopt, denk ik er niet aan om rond zijn hals te vliegen of uitdrukkelijk te tonen dat hij bezet is. Ik vind zo'n dingen wel grappig. |
![]() |
|
Hij maakt er meestal een grapje over zo van "ik zag t wel!!". Ach hij is dan vaak wel extra trots op mij. Hij moet er om lachen, behalve als een andere vent echt lastig gaat worden, dan wordt het nogal vervelend
Ik zou t btw helemaal niet leuk vinden als hij net alsof zou doen dat ie niets ziet. Ook niet als ie dr ruzie om zou gaan zitten maken maargoed. |
![]() |
|
Kwee nie wat mijn vriend zou doen.. Maar van de week heb ik het andersom gehad, hij had sjans...
Dus ik probeerde hem te zoenen om te laten zien dattie toch van MIJ is ![]() XxxX
||
Citaat:
|
|