Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 13:49
poesiefox
poesiefox is offline
Och ja, zelfs op mijn ouwe dag komt het nog voor dat je de interesse wekt, zal ik maar zeggen, van iemand die niet je eigen partner is. Kortom: je hebt sjans. Ik vind dat erg vervelend, maar ik durf niet zo goed bot te zijn. En ik ben nogal duidelijk over het feit dat ik een vriend heb. Dat lijkt mij genoeg om iemand duidelijk te maken dat het niet zoveel zin heeft om met me te flirten. Ik ga er gewoon niet op in.

Dat helpt helaas niet altijd, en dan vraag ik me af: mijn vriend zit erbij en kijkt ernaar. Ik zou het aan de ene kant heel holenmensachtig vinden als hij zich op zou werpen als de rechtmatige eigenaar, maar aan de andere kant wekt het misschien wel de indruk dat wij een "open relatie"erop na houden dat hij er niks van zegt. Niet eens een grapje, gewoon: net of zijn neus bloedt. Ik mag het zelf oplossen. Dat doe ik dus ook niet, ik doe ook of ik niks door heb, maar krijg dan het achteraf thuis het verwijt dat ik het zeker leuk vindt???

Nou jaaa!

Jullie mening?
Oud 23-06-2003, 13:52
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik heb ook een verhaal over laatst, was bij het eindexamengala. Daar was een meisje dat al een paar jaar op me verliefd was, en zelfs sinds ik m'n vriendin heb probeert ze nog steeds vanalles. Nou probeerde ze dus weer m'n aandacht te trekken en aan me te plukken enzo. Ik ben dan te verlegen om er iets van te zeggen dus dan geef ik ook een hint af door mijn vriendin te zoenen. Later zei m'n vriendin tegen me dat ze zo ontzettend jaloers had zitten kijken dat ze er bang van werd. Ikzelf vond het allemaal fantastisch. Ik ben niet iemand die ooit vreemd zal gaan overigens.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 13:53
Orpa
Orpa is offline
Aan je vriend vertellen dat jij het ook niet leuk vind en vragen of hij er volgende keer iets van zegt (iets vriendelijks in de zin van: sorry jongen, ze hoort bij mij) of je een kus geeft oid. als een 'sjanzer' niet uit zichzelf ophoepeld.

Lijkt me aan afdoende middel en anders: bot wezen.
Oud 23-06-2003, 14:57
snarl
snarl is offline
heeh, hier had je toch al eerder een topic over? is dit nog steeds datzelfde irritante figuur? als dat zo is zou ik toch wel een keer bot gaan doen, sjezus.

en als het een nieuwe is zou ik zelf eerst negeren, helpt dat niet, dan stille hints geven (vriend zoenen etc) en als dat niet helpt vragen of 'ie wil stoppen. en daarna bot gaan doen.

hmm.. is dat te voorzichtig? zo zou ik het wel doen . alleen gaan die eerste drie dan wel erg snel achter elkaar hoor.
Oud 23-06-2003, 15:10
Verwijderd
Liefde en relatie? Tsk, poesiefox
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:39
Verwijderd
mijn vriend zou ook niets doen hor
zou t juist wel leuk vinden als ie een beetje wat meer bezitterig deed, maarja.. hij houdt daar niet van..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:46
Verwijderd
zo vaak heb ik geen sjans maar als het gebeurd ga ik er niet op in. Mijn vriend word een beetje jaloers, vind ik wel lief
Maar vaak kunnen ze niet met mij sjansen als mijn vriend erbij is, want ik ben altijd bij mijn vriend en we hebben elkaar bijna altijd wel vast of we staan te zoenen en knuffelen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:50
Slettelina *
Slettelina * is offline
Als me vriend met iemand anders sjans zou hebben zou ik redelijk beetje erg jaloers worden.. ik zal er dan ook later wel wat van gaan zeggen denk ik.. Als ik sjans zou hebben zou ik er niet op ingaan.. Daarvoor ben ik veel te verliefd
Oud 23-06-2003, 15:51
Soezen
Soezen is offline
ik heb - op zich- redelijk vaak sjans. Ook met mijn vriend erbij. Ik ga er niet echt op in, maar praat wel gewoon gezellig mee. Mijn vriend gaat vaak heel streng en boos kijken, maar soms komt ie ineens langs en kust me heel passioneel. De rest van de avond komt er niemand meer een gokje wagen en houden de meeste toch echt wel afstand..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Sjoe schreef op 23-06-2003 @ 16:51:
ik heb - op zich- redelijk vaak sjans. Ook met mijn vriend erbij. Ik ga er niet echt op in, maar praat wel gewoon gezellig mee. Mijn vriend gaat vaak heel streng en boos kijken, maar soms komt ie ineens langs en kust me heel passioneel. De rest van de avond komt er niemand meer een gokje wagen en houden de meeste toch echt wel afstand..
goh, wou dat mijne als t ooit ns voorkomt dat deed..
en net zoals bij poesiefox zegt mijn vriend: ja, je vind t wel leuk..
en hoe krijg je die jongen dan bij zn verstand dat dat niet zo is..
zucht
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 16:24
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-06-2003 @ 16:56:
goh, wou dat mijne als t ooit ns voorkomt dat deed..
en net zoals bij poesiefox zegt mijn vriend: ja, je vind t wel leuk..
en hoe krijg je die jongen dan bij zn verstand dat dat niet zo is..
zucht
Nou, haha, vaak doet mijn vriend ook helemaal niks. Of gaat ie expres met een meisje staan te dansen..Dan weet ie toch wel dat ie mij harder heeft..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 16:43
Esmée
Esmée is offline
Mijn vriendje gaat zich er meestal een beetje 'toevallig' mee bemoeien Komt ie er bij staan en geeft ie me even een kus op m'n wang of zo, en als het een nogal hardnekkige gast is kan ie daar niet goed tegen, ook al probeert ie dat te verbergen Hij wil altijd even zijn territorium afbakenen en aan de ene kant vind ik dat superirritant en aan de andere kant ook wel weer schattig. Heb het andersom ook zo trouwens.
Oud 23-06-2003, 17:46
snoopy
snoopy is offline
wihi... mijn vriend vindt het al irritant als jongens naar me kijken vinnik wel leuk, eigenlijk...
Oud 23-06-2003, 18:41
Verwijderd
Mijn vriend roept om 't hardst dat hij me niet wil opsluiten in deze relatie. Maar als ik er op inga weet hij eindelijk wat hij aan me heeft.

Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 18:50
Gwinnie
Gwinnie is offline
mijn vriend vind het denk ik wel leuk om te zien en doet er nix aan.
kijkt alleen. En als die ander lastig wordt laatie wel ff merken dat ik 'van hem ben'.

hij weet tog dat hij degene is die met me mee mag naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 20:07
Verwijderd
Mijn vriend heeft de neiging naar mij toe te komen en mee te praten in het gesprek, hij zou ook niet echt zo gaan staan van 'wat moet je' maar hij word toch wel nieuwsgierig soms... dan heb je ook nog de keren dat ik me daar hopeloos sta te verweren en hij lekker zit toe te kijken hoe ik het dus (niet) red.. heel fijn... zo probeer ik hem al tijden duidelijk te maken dat een vriend van ons beiden constant opmerkingen maakt tegen mij en het dringt bij hem niet door dat die opmerkingen mij lichtelijk irriteren.... *grrr* soms wil ik wel eens dat hij een beetje een jaloersig-type is...
Ach ja en toch weer niet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 15:38
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Mijn vriend vindt het allemaal wel grappig, en zou er absoluut niet aan denken om tussenbeide te komen, tenzij die kerel mij lastigvalt.
Als dat gebeurt, dan is hij gewoon een beetje trots op mij, dat z'n vriendinnetje nog een beetje "in de markt ligt" om het plat te zeggen. En zo denk ik er bij hem ook over. Als er een meisje met sticky ogen naar hem zit te kijken en met hem een gesprek aanknoopt, denk ik er niet aan om rond zijn hals te vliegen of uitdrukkelijk te tonen dat hij bezet is. Ik vind zo'n dingen wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:00
miro
miro is offline
Hij maakt er meestal een grapje over zo van "ik zag t wel!!". Ach hij is dan vaak wel extra trots op mij. Hij moet er om lachen, behalve als een andere vent echt lastig gaat worden, dan wordt het nogal vervelend

Ik zou t btw helemaal niet leuk vinden als hij net alsof zou doen dat ie niets ziet. Ook niet als ie dr ruzie om zou gaan zitten maken maargoed.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:20
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Esmée schreef op 23-06-2003 @ 17:43:
Hij wil altijd even zijn territorium afbakenen
Deze is dubieus, hij pist dan tegen je been ofzo ?
Oud 24-06-2003, 19:58
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
AtHell schreef op 24-06-2003 @ 20:20:
Deze is dubieus, hij pist dan tegen je been ofzo ?
Ja of hij spuugt een cirkel om me heen

Ik bedoel hij wil gewoon duidelijk maken dat ik bij hem hoor.
Oud 24-06-2003, 20:57
Dree
Dree is offline
Mijn vriendje ziet het als compliment, ik ben tenslotte lekker met hem. Al heeft hij wel es zoiets gehad van: hou toch es op met te plukken aan haar In zo'n geval maakt hij dat met een aanraking/kus duidelijk. Maar meestal ben ik hem hierin voor.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 14:12
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Kwee nie wat mijn vriend zou doen.. Maar van de week heb ik het andersom gehad, hij had sjans...
Dus ik probeerde hem te zoenen om te laten zien dattie toch van MIJ is Wat doettie? Draait ie z'n hoofd om...!! Ben duz nu ook wel redelijk over de zeik...
XxxX
Oud 25-06-2003, 14:19
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 25-06-2003 @ 15:12:
Kwee nie wat mijn vriend zou doen.. Maar van de week heb ik het andersom gehad, hij had sjans...
Dus ik probeerde hem te zoenen om te laten zien dattie toch van MIJ is Wat doettie? Draait ie z'n hoofd om...!! Ben duz nu ook wel redelijk over de zeik...
XxxX
oew pijnlijk
Oud 25-06-2003, 14:34
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Skrss Pijnlijk, mja wat doe je eraan?
Hij loopt nou wel steeds te zeiken dat ik wel de ENIGE ben bladiebla maar of ik dat nou wel wil geloven..?
Oud 25-06-2003, 14:58
Rubke18
Rubke18 is offline
Ik heb het ook wel eens dat m'n vriendin dan weer sjans van een jongen heeft maar dan merkt ze wel dat ik het irritant vindt en dan komt ze naar me toe en kust me op haar, o zo lekkere, manier *zucht*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten