Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 15:52
\/ince
\/ince is offline
Ok, ik kreeg eindelijk toestemming om wat te online te gooien hier is pagina 18 van Jahannam #1 ! 't plaatje is een beetje klein, maar hoop dat 't een beetje duidelijk is, kan helaas geen groter plaatje posten. just buy the damn comic
Op de page word dus een Character voorgesteld die groot deel uit maakt van de comic Jahannam.

Pencils: Amer Kokh
Inks: Vincent Bisschop (ik)

tell us what's on yer mind!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2003, 16:02
Verwijderd
Bruut!
Post Amer Kokh ook niet op de spawnboard?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 16:08
\/ince
\/ince is offline
Jep ik geloof 't wel ja
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:16
Verwijderd
Woei, gruwelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:33
Verwijderd
Oh ...

My ...

God ...

echt te bruut gewoon
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:34
Verwijderd
Waar zou je 'm kunnen kopen als ie af is? In reguliere shops of moet 't online ofzo?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:34
GeritoDM
GeritoDM is offline
Mooimooimooi.

Alleen ik blijf erbij: je moet met de dikte van de lijnen niet alleen rekening houden met schaduw e.d., maar ook met hoe ver het van je af staat. Zoals bijvoorbeeld die hand, die is veel verder naar je toe dan de kop, maar dat zie je niet overal terug in de dikte van de lijnen van de hand, terwijl dat het wel een stuk overzichtelijker maakt.

En trouwens, krijg jij zijn potloodtekeningen opgestuurd ofzo? Als je het 'in het echt' inkt, kan je -lijkt mij- dat toch niet doen met een uitgeprinte versie. (Misschien wel een hele blonde vraag, maar ik wil het gewoon weten. )
Oud 24-06-2003, 17:40
scala
scala is offline
Wauw, ziet er echt heel phat uit koele samenwerking
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:45
\/ince
\/ince is offline
Peperkorrel: spenks hehe

Exo: thnx mate als we bij een uitgever terecht komen zal hij waarscheinlijk bij de betere comiczaken te krijgen zijn, of ze hebben em gewoon liggen, of ze kunnen hem bestellen, ligt eraan bij welke uitgever we terecht komen

GeritoDM: thnx man, i know your right, maar 't probleem is ik kan niet makkelijk met dunnere lijnen op de achtergrond werken dan ik nu al doe.. en ik kan ook niet veel dikkere lijnen op de voorgrond gebruiken, want dat haalt 't detail snel weg.. ik hou d'r rekening mee, maar 't is gruwlijk lastig om uit te voeren.
Verder stuurt die dude ze gewoon via email op, ik print ze uit op A3 gooi d'r een vel overheen plak ik vast, en hup naar de lichtbak

Scala: thnx! ^^
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 17:49
Wilmy
Wilmy is offline
Ik eh.............. moest 10x kijken wat het voorstelde, maar opzich wel mooi gemaakt, niet echt mijn ding alleen.
Oud 24-06-2003, 18:51
p-chez
p-chez is offline
Dope hoor...

Ink je nu vast voor die dude? Of is 't nog een beetje try-out?
Oud 24-06-2003, 19:33
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 24-06-2003 @ 18:16:
Woei, gruwelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:41
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Uitprinten op A3
scannen op A3
Lichtbak

you're a rich guy....... daamn
maar wederom dope!
Oud 24-06-2003, 19:44
\/ince
\/ince is offline
haha ik heb geen a3 printer d00d.. helaas, en ook geen a3 scannen, maar a3 scannen is geen probleem, daarentegen heb ik wel een a2+nogwat lichtbak lol..

P-chez: ik ink nu vast voor die kerel heb nu 6 pages gedaan en ben net met de 7e begonnen... nog een shitload te gaan in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:51
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 24-06-2003 @ 18:45:

ik print ze uit op A3 gooi d'r een vel overheen plak ik vast, en hup naar de lichtbak

eehhhh.....
*confused*
Oud 24-06-2003, 19:59
\/ince
\/ince is offline
lol sorry, ik print ze op school uit op a3, die ink ik... op de lichtbak... en dat a3 vel scan ik met een a4 scanner, is een beetje geklooi, moet je 't vel omdraaien, en in photoshop in mekaar zetten, maar 't werkt
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:40
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
haha ke...
I get it....
Maar dat neemt de wreedheid van je plaatje niet weg.
wreedheid in zwaar positieve zin dan hea
Oud 24-06-2003, 21:51
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 24-06-2003 @ 20:44:
P-chez: ik ink nu vast voor die kerel heb nu 6 pages gedaan en ben net met de 7e begonnen... nog een shitload te gaan in ieder geval.
. Chill hoor

Overigens.. een A3 inkjetprinter kost je niet eens zoveel hoor..

één van de wat goedkopere HP Deskjet printers (de HP Deskjet 1220C) kost je rond de €425,- .. best te doen vind ik.

Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:55
Verwijderd
Kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat dat bevorderlijk is voor de qualiteit, al dat geinscan, geprint en gemail.. maja Gaat 't nog wel ingekleurd worden??

Ik vind 'm echt heeel stoer
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:11
\/ince
\/ince is offline
hehe de kwaliteit maakt geen zak uit.. 't plaatje dat ik ik print is low res, dik ingezoomed, pixxelig, sketchy, als ik er maar wat in zie ik smijt er een zooi detail overheen, veel lijnverschil, witte outlines stuff like that, gewoon supernetjes uitwerken, dat scan ik 100 % 300 DPI en dat gaat naar de colorist, das dus een supergoeie kwaliteit..
En ja hij word nog gekleurt moet tenslotte wel een comic worden.
Pchez: cool zo'n printertje klinkt idd wel aantrekkelijk.. d'r schijnen ook al a3 scanners te zijn vanaf zo'n 150 euro! dat word investeren
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:55
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 24-06-2003 @ 23:11:
Pchez: cool zo'n printertje klinkt idd wel aantrekkelijk.. d'r schijnen ook al a3 scanners te zijn vanaf zo'n 150 euro! dat word investeren
Hehe cool.. dan ben je voor een euro of 500 á 600 klaar... das op zich best veel geld, maar je krijgt er dan ook wat voor terug.
Oud 24-06-2003, 23:10
ch ii l
ch ii l is offline
Erg strak gemaakt, durf er niks over te zeggen! Ziet er goed uit!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 22:42
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Wilmy schreef op 24-06-2003 @ 18:49:
Ik eh.............. moest 10x kijken wat het voorstelde, maar opzich wel mooi gemaakt, niet echt mijn ding alleen.
daar had ik ook last van ja.
vermoeiende tekening om die reden, ik vind het niets.
veel te onduidelijk.
wel knap gedaan, ik doe t degene niet na.....maar ik ben dr niet echt weg van
Oud 25-06-2003, 23:56
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 25-06-2003 @ 23:42:
daar had ik ook last van ja.
vermoeiende tekening om die reden, ik vind het niets.
veel te onduidelijk.
wel knap gedaan, ik doe t degene niet na.....maar ik ben dr niet echt weg van
Ik denk dat, zodra de afbeelding kleur heeft, het veel duidelijker wordt. Er is nu immers niet of nauwelijks contrast.
Ruimtelijkheid wordt alleen aangegeven met vergroting en verkleining, en met grote vlakken schaduw. Misschien zou 't met arceringen beter worden, alleen denk ik dat de inking zo moest worden zoals ie nu is.

Maargoed, ik vind 'm zo duidelijk zat.
Oud 26-06-2003, 07:16
ch ii l
ch ii l is offline
Wishmaster, dat inken, hoe gaat dat in zijn werk? Gebruik je penselen of pennen? Zelf gebruik ik voor gedetailleerd werk vaak van die speciale grafische Rotring-pennen, maar ik kan me ook voorstellen dat jij penselen gebruikt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2003, 08:56
\/ince
\/ince is offline
ik kan me voorstellen dat 't niet helemaal duidelijk is maar ik mag geen groter plaatje posten, dat scheelt al een stuk namelijk... naja..

Ik gebruik van top tot teen Rotring artpennen.. soort van vulpennen, maar dan echt gemaakt om te tekenen (inken..). geen buisjespennen dus.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:17
\/ince
\/ince is offline
*newsflash* ik had de page gepost, en toen kregen we fanart iemand had de page gekleurt, niet de mooiste kleuren ooit, maar zeker niet slecht + het plaatje is groter + nu zie je een beetje wat wat is.. http://www.deviantart.com/view/2257266
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:53
Fleur
Fleur is offline
Jaaaa idd een stuk duidelijker, nu vind ik de tekening gelijk mooier
Excuseer me voor mijn beperkte inzicht, voor mij zijn echt wat kleurtjes nodig in zulke tekeningen

Knap werk!

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het officieel gekleurd is.
Reageren

Regels voor berichten