![]() |
|
Een tijdje geleden (ee jaar ofzo) had ik ergens gelezen dat kazaa gewoon gebruik maakt van het http-protocool. Er stond ook dat je dus via je browser een willekeurige kazaa gebruiken kon bereiken om te download, wel via poort 1214. Nu dacht ik er net aan, en k ging er een beetje 8er aan. Effe gekeken naar de ipadressen waar ik verbinding mee had en die via poort 1214 gingen. Kwam uiteindelijk een aantal ip-adressen uit, dus ging ik effe expirimentern. Maar het is me nog steeds niet gelukt om zo verbinding te maken
![]() Code:
TCP 217.121.102.249:1804 62.163.201.12:1214 ESTABLISHED |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ze gebruiken HTTP headers om meta informatie mee te sturen. Echt efficient is dit niet, aangezien dit dus bij elk packet wordt meegestuurd. Maarja KaZaA kent ook helemaal geen systeem om corruptions tegen te gaan, lekker slim.
||
Maar over je vraag:
Citaat:
||
Citaat:
![]() edit waarom moet je anders 8er je ip :1214 zetten, en als het goed is weet dat je net zo goed http://forum.scholieren.com:80/ kan doen, je komt nog steeds hier, want de webserver van s.com luistert naar 80. En dus kun je uit mn verhaal halen, dat je naar poort 1214 luistert als je kazaa aan hebt staan |
![]() |
||
Citaat:
![]() Deze hadden namelijk een geheel witte vlag, om de puurheid en schoonheid van hun geloof weer te geven. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar voornamelijk omdat je dan transfer en control gescheiden hebt. Je kunt tijdens het transferren gewoon ABOR commando sturen, en het stopt. Etc.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
ik zoek een goed downloadprogramma Optima | 28 | 16-01-2007 09:03 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware (deel 2) freyk | 195 | 11-12-2004 23:12 | |
Software & Hardware |
ranzige spyware Verwijderd | 9 | 17-08-2004 22:06 | |
Software & Hardware |
OpenDir theadamsman | 2 | 09-12-2003 20:53 | |
Software & Hardware |
[Enquete] Je geinstalleerde softwarepakket. Verwijderd | 49 | 03-10-2003 17:47 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 |