Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Begin gewoon maar eens met wegvinken waarvan je ook echt weet wat het is. Zomaar dingen wegvinken is fout, heel erg fout. |
![]() |
|
Haal ook eens alle spyware van je computer:
Ad Aware 6: http://www.networkingfiles.net/nf0312/cookie/aaw6.exe
|
Inderdaad, als je alle spyware verwijdert dan start er al een hoop overbodige zooi minder op.
![]() CMEsys, ASWnk, Hotbar, msbb, Netpumper... allemaal spyware! Weg ermee! Gewoon Ad Aware installeren, zoals Enlightenment zei, dat draaien en alles verwijderen wat het vindt. En ik heb zo het vermoeden dat je de standaard Kazaa gebruikt... gooi dat er aub af (daar komt een hoop van die rotzooi nl. vandaan) en installeer Kazaa Lite. ![]()
||
Citaat:
|
beetje offtopic
![]() btw waar dient system32.exe voor? als ik wil gaan counstriken b.v doe ik het altijd uit omdat het mn fps wegvreet , en als ik ctrl alt del doe dan zie ik dat het gemiddeld 80 á 90 procent van mn CPU usage gebruikt.. Is het eigenlijk een belangrijk proces? want als ik het uit zet dan gaan dingen veel sneller, ik heb het ook een keer verwijderd maar bij als mn pc dan net is opgestart en ik op mn bureablad ben komt er opeens een schermpje waarop staat dat system32.exe vermist word, het word dus kennelijk bij het opstarten al gestart..mijn vraag; waar dient het voor en kan ik het gewoon uitzetten/verwijderen?? ![]()
|
start->uitvoeren
msconfig -> opstarten Alles uit behalve: virusscanner systemtray Als hij dan weer opstart met alles aan, dan verdenk ik de spyware. Kijk is in win.ini, als er onder dit kopje rare dingen staan als: [windows] device=hp deskjet 5550 series,hpz9xd06,LPT1: (goed) run=ASWnk.exe (fout) of zo Backup van je win.ini maken en die run regel weghalen. In principe als je ctrl+alt+del doet hoeft daar alleen het volgende te staan: explorer systemtray virusscanner. Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 10:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sowieso is het erg verdacht als een proces veel CPU gebruikt nadat Windows volledig is opgestart.
||
Citaat:
http://www.viruslist.com/eng/viruslist.html?id=4209
|||
Citaat:
![]() Weed icoontje in je system tray. ![]() Als je er op klikt: Citaat:
![]() En het virus heet mari (nee ik heb het niet gemaakt ![]()
Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 17:11. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uuuuhmm, Ik heb Windows 2000 en Windows XP op mijn computer staan op 2 verschillende schijven.
Beiden bezitten een System32 DIRECTORY, maar geen FILE die System32.EXE heet. Allebei de directories zijn ook zo´n 600-800 mb groot. Hmm, zeg me alsjeblieft dat je wél een direcetory hebt die zo heet. Bij de installatie wordt die er namelijk opgezet. Ik heb ook geen berichtjes of vreemde plaatjes. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Windows XP]Raar opstart probleem Swlabr | 16 | 01-10-2007 16:44 | |
Software & Hardware |
[XP] PC loopt vast in Windows scherm filmfreak | 2 | 05-01-2007 14:14 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Problemen met illegale versie via PC-verkoper. Severus | 2 | 25-11-2006 20:03 | |
Software & Hardware |
[opstart problemen] langzaam Verwijderd | 11 | 01-10-2004 20:14 | |
Software & Hardware |
opstart problemen Windows XP Smartie | 12 | 03-10-2003 10:59 | |
Software & Hardware |
opstart problemen M@TRIX | 8 | 01-04-2003 12:35 |