hey lieve mensen, ik weet echt niet meer wat ik moet doen. dit is mijn *probleem*:
ik heb nu dus bijna 8 maanden een vriend en ik hou echt superveel van hem, maar... ik mis mijn vrijheid heel erg. elke week zegt hij dat ie zich geen leven zonder mij kan voorstellen en dat ie me echt niet kwijt wil enzo.. ik vind dat echt superlief, maar de laatste tijd voel ik me daardoor heel erg benauwd! ik ben nog jong en wil weten wat er nog meer rondloopt.
ik heb het er al wel met een aantal mensen over gehad en die zeggen dat ik het tegen mn vriend moet zeggen en dat ik eerlijk tegen hem moet zijn en dat WIL ik ook wel, maar ik KAN het gewoon niet!

ten eerste weet ik niet eens wat ik wil en wat ik tegen hem moet zeggen en ten tweede weet ik dat hij er helemaal kapot van zou zijn.
ik ben ook heel erg bang om een verkeerde beslissing te nemen. straks ga ik hem onwijs missen en wil ik um weer terug, maar dan is het waarschijnlijk al te laat! en als ik ga zeggen dat we misschien ff 2 weekjes ofzo afstand moeten nemen, dan zit ik nog wel steeds aan hem vast.(klinkt ook weer zo lullig)
oftewel: IK WEET HET NIET!!
graag zou ik jullie mening hier ook over willen horen!!
thnkzz kuzz