Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Doe ik zelf ook wel eens. Hebben m'n ouders helemaal geen probleem mee.
|
![]() |
ik heb respect voor twee blonde jongetjes, beiden zachte kleuren polo aan met kraag omhoog, die door de stad fietsen waar het niet mag. Ik heb respect voor ze als ze tegen twee mode altopopjes roepen "jullie stinken".
nee ff serieus, ik heb respect voor mensen die er voor kiezen om kansloos te zijn. |
![]() |
|
![]() |
vraagje aan de mensen die zo'n respect hebben voor vegetariers, wat weerhoud julie ervan zelf vegetarier te worden?
het lijkt mij namelijk wel een positief iets als je op veel verschillende vlakken ook respect voor jezelf kan hebben.. en als dat zoiets makkelijks is als vegetariër worden... verklaar! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ben al 11 jaar vegetarisch
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb bewondering voor iedereen die een eigen en apparte lifestyle durft te hebben zonder te twijfelen over wat anderen van hem denken en zichzelf is zonder zich continu aan anderen aan te passen. mensen die zichzelf zijn dus,
Ik heb bewondering voor mensen die iedereen hun eigen lifestyle laten hebben en mensen niet meteen beoordelen omdat ze anderes zijn. Mensen die anderen vrij laten in wat te dragen en vanhun vrienden niet verwachten dat ze dezelfde lifestyle hebben. Ik heb bewondering voor mensen die het zwaar hebben, maar zich er toch doorheen slaan, die minder hebben maar niet zeuren, die het moeilijk hebben maar toch vrolijk zijn en het leven accepteren zoals het is, en er altijd het beste van proberen te maken. Voor al die mensen heb ik bewondering, en voor nog veel meer mensen ook. Maarhet meetse bewondering heb ik voor mensen die geven zonder iets terug te verwachten. Die mensen proberen te helpen of ze nu aardig zijn of niet, gewoon omdta ze hulp nodig hebben. die nooit iemand als een hun mindere zien en niets van anderen verwachten. dat soort mensen bewonder ik enorm. ach, ik droom maar een endje
||
Citaat:
||
Citaat:
shiiiiit... dat snap ik niet ![]() ![]() maw: watte?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa h! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"zeun, jij zegt het precies zoals ik het wilde brengen." |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |