Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De beleving verschilt per persoon en is ook heel erg afhankelijk van waar je het doet.
Voor mij persoonlijk geldt vooral dat ik me voel alsof ik inderdaad in een droomwereld bent beland. Concrete visuele dingen die bij mij altijd terugkomen zijn de kleurveranderingen, het golven van vloer/muur/plafond alsof het een stroperige massa is, menselijke bewegingen zien alsof het van die stroboscoop-filmpjes zijn (zodat je een wazig bewegingsspoor achter ze aan ziet, als je begrijpt wat ik bedoel) en verder zullen patronen er totaal anders uitzien dan normaal. Echt duidelijk is het niet uit te leggen of te begrijpen als je het niet zelf ooit eens hebt gedaan. Denk ook niet dat je volledig bij je volle bewustzijn bent als je dat soort dingen ziet. Je waant je echt in een andere gedachten/belevingswereld, je bent een zweverige staat. Emoties en stemmingen worden heel erg versterkt, en kunnen tevens snel omslaan; van momenten tot ultiem geluksgevoel tot de meeste diepe (tijdelijke) depressie die je je voor kunt stellen. Gedachten gaan sneller dan je kunt bijhouden, je referentiekader zal volledig op zijn kop staan en je zult je met vraagstukken bezighouden die werkelijk nérgens op slaan. Dat geeft wel ongeveer mijn beleving van een paddotrip weer. Hoe vaker je het doet hoe meer controle je zult krijgen over de stemmingswisselingen en gedachtenkronkels, m.a.w. je zult wat 'bewuster' trippen, tenzij je weer iets meer neemt dan de keer ervoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Op een lege maag werken paddo's het beste. Er zijn verschillende soorten paddo's. Volgens mij wordt je van hawaiiaanse paddo's vooral heel vrolijk en bij mexicaanse zie je meer visuele dingen, andere soorten ken ik niet (zullen er vast wel zijn).
Voor de 1e keer was ik best huiverig (ik blow niet en gebruik geen andere drugs), maar ik moet zeggen dat het allemaal prachtig was. Nog nooit zo gelachen, nog nooit zo gelukkig geweest en nog nooit zulke mooie muziek gemaakt (tenminste dat denk ik...) als toen... Van harte aan te bevelen als je het goed doet. |
![]() |
||
Citaat:
Hawaiiaanse is zwaarder Spiritueler, meer denken
|
ik denk dat het heel persoonlijk is.
het is zowiezo voor iedereen intens (zelfs de lagere dosis is genoeg om ff bij stil te staan) toxh als je echte trip wil meemaken zou ik voor een hele portie gaan en dan gedroogde hawaiaanse. kmoet zeggen dat de trips echt chill zijn. de keren dat ik gedroogde hawaiaanse heb gedaan waren de trips totaal verschillend (ook de omgeving waar ik ze in nam waren erg verschillend) maar het effect elke keer super ![]() voor de rest heb ik ooit halve portie mexicaanse gehad maar dat is meer een vreemde soort stoned zijn. ook een hele portie mexicaanse is een lichte trip. wel erg relaxed en super chill. maar de hele portie is toch echt iets waar je respect voor moet hebben en is echt een ubers ervaring ![]() ![]() ![]()
|
Persoonlijk 1 keer pas echte ervaring. Dat is eigenlijk alleen te beschrijven dat alles plots heel intens was, alsof ik echt bijna in alles stapte wat ik zag. Ook moet ik toegeven dat ik echt van weinig meer bewust was dan waar ik me op concentreerde op dat moment. Gewoon 30 min kijken naar de kat hoe diens buik op en neer gaat.
|
![]() |
|
Gras sprietjes die ritmisch heen en weer deinen, bomen die zwaaien, een modderplas die veranderde in een kolkende whirlpool. Mensen hun gezichten die helemaal verwrongen er uit zien. Paddo's zijn zooo cool
![]() eerste keren snapte ik echt nergens iets van, alles was zo wazig. toen was het voornamelijk gemoeds toestand verandering ![]() ![]()
||
Citaat:
p.s. ik ben niet vriendelijk
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |