Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2003, 10:04
debotjuh
debotjuh is offline
k had eerst 11 maanden met een jongen , maar k leerde een andere jongen kennen waar k supergek op was .!!! Op een gegeven moment vond k die jongen veel leuker dan me eigen vriend, dus heb k het maar uitgemaakt .Wat achteraf ook veel beter was ,want hij was vreemdgegeaan. maar toen ben k wat begonnen met die jongen waar k heel gek op was maar die jongen heeft een ex waar die 2 jaar meegehad heeft die heeft hem al die 2jaar super veel geclaimd hij mocht niks maar ja k had nu wat met hem k begon steeds gekker op die jongen te worden en hield super veel van hem nou heeft die het een week geleden uitgemaakt omdat die niet zoveel meer voor me voelde ja hij voelde wat als gewone vriendin maar ja wat is het nou net toen het uit was is die weer terug bij zijn ex gekomen hij is al heel lang over mij heen maar k echt nog niet over hem en het ergste is hij gaat gewoon weer naar de klote door zon meisje waar die nu zit wat moet k doen

Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 10:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2003, 10:23
poesiefox
poesiefox is offline
Rechtsonderaan, vlak boven de spatiebalk, zit een knopje waarmee je punten en komma's op het scherm kunt toveren. Ga dat eerst maar eens doen, dan wil ik je epistel misschien wel lezen. En met de shift toets maak je hoofdletters. Voor de k zet je een i, dan staat er IK.
Oud 30-06-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 30-06-2003 @ 11:23:
Rechtsonderaan, vlak boven de spatiebalk, zit een knopje waarmee je punten en komma's op het scherm kunt toveren. Ga dat eerst maar eens doen, dan wil ik je epistel misschien wel lezen. En met de shift toets maak je hoofdletters. Voor de k zet je een i, dan staat er IK.
Inderdaad. Ik word hier nml echt helemaal niet goed van.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 12:24
Verwijderd
Citaat:
debotjuh schreef op 30-06-2003 @ 11:04:
*geblaat*
Wat jij moet doen? Niks.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 18:33
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dan wil ik even kwijt dat ik me ernstig verbaas over ons onderwijs in Nederland als je als 17-jarige zo typt
Oud 30-06-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
wat moet k doen
'n opleiding volgen..??
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 19:10
AngelLena
AngelLena is offline
geen problemen maken waar ze niet zijn, is zijn keuze, jij hebt een leven, ga daarmee verder, zo niet: get a life.
Oud 01-07-2003, 08:54
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
k had eerst 11 maanden met een jongen , maar k leerde een andere jongen kennen waar k supergek op was .!!! Op een gegeven moment vond k die jongen veel leuker dan me eigen vriend, dus heb k het maar uitgemaakt .Wat achteraf ook veel beter was ,want hij was vreemdgegeaan. maar toen ben k wat begonnen met die jongen waar k heel gek op was maar die jongen heeft een ex waar die 2 jaar meegehad heeft die heeft hem al die 2jaar super veel geclaimd hij mocht niks maar ja k had nu wat met hem k begon steeds gekker op die jongen te worden en hield super veel van hem nou heeft die het een week geleden uitgemaakt omdat die niet zoveel meer voor me voelde ja hij voelde wat als gewone vriendin maar ja wat is het nou net toen het uit was is die weer terug bij zijn ex gekomen hij is al heel lang over mij heen maar k echt nog niet over hem en het ergste is hij gaat gewoon weer naar de klote door zon meisje waar die nu zit wat moet k doen
Hij gaat echt niet voor niets terug! En als hij daarvoor gekozen heeft(wat ik zelf totaal niet logisch vind als ikhet zo lees) tja valt er weinig aan te veranderen! En dat jij je nu rot voelt is klote maar ja wat doe je eraan!
Oud 01-07-2003, 09:26
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Er zijn nog zat andere jongens om de aardkloot....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 13:59
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Wat een sukkol. Wees blij dat je um kwijt bent.
Oud 07-07-2003, 14:26
Verwijderd
Je bent zelf tijdens je relatie daarvoor toch ook zomaar iemand anders gaan beminnen? Hypocriet zeg.
Je moet niets doen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 16:27
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
perseus schreef op 07-07-2003 @ 15:26:
Je bent zelf tijdens je relatie daarvoor toch ook zomaar iemand anders gaan beminnen? Hypocriet zeg.
Je moet niets doen.
ik vind je helemaal gelijk hebben persues.

Jij hebt het toch ook uitgemaakt met je vriend voor hem. HALLOOOW waar zit je hoofd??? dan had je net zo goed je eigen vriend niey kunnuh dumpen, en trouwens GET a LIFE!!!!! Als hij terug gaat naar zijn ex die hem zo behandeld is dat zijn eigen probleem niet de jouwe!!
Reageren

Regels voor berichten