Advertentie | |
|
![]() |
|
???????? 17 euro??
Ik heb gevraagd aan de kassa hoe duur het was...en ze zei 13 euro... ?????? da snappik niet.... Nouja, maar ik ga ook hoor!! Ook als het 17 euro kost. Aaron Stainthorpe heeft zo'n ontzettend mooie stem..die gast gooit echt alle ellende van de wereld in zijn stem. GEWELDIG!!!
|
Verwijderd
|
een paar vrienden van me hebben een kaartje gekocht, ik zelf ga niet, want zo boeiend vind ik ze niet (aleen under your wings and into your arms is vet) maar waarom moeten die vrienden nou in dezelfde band zitten als ik... EN WAAROM HEEFT MIJN BAND DAN GODVER EEN OPTREDEN EN MOETEN ZE NU KIEZEN VOOR ZELF OPTREDEN OF EEN OPTREDEN VAN MY DYING BRIDE!!!!!!!
sorry.. dit moest er even uit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik gaet ook!! Vorig jaar zag ik ze voor het eerst in de Patronaat in Haarlem en dat was echt vet! Alleen verwacht ik voor 17 pleuro entree ook wel een echte violist op t podium
![]() komt er n meeting of kent iedereen mekaar hier al?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cool ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 | |
De Kantine |
De klaagmuur Thomas | 205 | 17-11-2003 15:07 | |
Lifestyle |
Je laatste aanwinst? rodina | 490 | 05-10-2003 12:51 | |
Muziek |
jouw concertagenda damnation | 107 | 17-09-2003 12:11 | |
Muziek |
naar welke concerten gaan jullie binnenkort? fruitmand | 250 | 27-08-2003 12:25 |