Advertentie | |
|
![]() |
|
leer HTML... (ya ik vind dat dat heus niet zo enorm moeilijk is)
ben je echter lui raad ik je DreamWeaver aan
||
![]() |
Citaat:
ik gebruik het liefst notepad (of UltraEdit32 of ee (unix))
|
Ik heb een hekel aan WYSIWYG programma's. Gewoon Source Edit gebruiken (sourceedit.com) en je wilt nooit meer anders (wel eerst HTML, PHP en CSS leren natuurlijk)
|
Om het even te verhelderen hoe je een website maakt:
1) zorg dat je een setje .html bestanden hebt. Deze kun je zelf schrijven met een text editor als Notepad, Textpad etc. of je kunt een programma als Dreamweaver gebruiken als je geen HTML wilt leren, daar zitten wel enkele nadelen aan. 2) zorg dat je ergens webspace hebt. Je provider geeft je automatisch homepage ruimte, deze kun je het beste gebruiken. Anders zit je vast aan zoiets als geocities webspace, wat reclame en andere nadelen kent. 3) als je ergens webspace hebt en je html documenten klaar zijn, moet je de html documenten op de server zetten. Dit doe je door middel van een FTP programma, zoals FlashFXP. Je hebt hiervoor de logingegevens nodig van de server waar je de documenten op kan zetten. Vraag dit na bij je provider, vaak kun je de logingegevens gebruiken die staan op de brief die je van ze hebt gekregen. Veel succes ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Website maken voor school muisje55 | 5 | 15-02-2013 19:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Website maken samen??? bramrxt | 5 | 19-08-2009 10:00 | |
Software & Hardware |
website maken tikmaarwat | 5 | 07-01-2005 18:18 | |
Software & Hardware |
ik heb een website gemaakt en ben dl op kritiek! xsanderx | 20 | 10-11-2003 20:33 | |
Software & Hardware |
website maken? *SatansGirl* | 7 | 16-04-2003 19:29 | |
Software & Hardware |
Website gemaakt! Verwijderd | 19 | 01-01-2002 17:22 |