Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik werk bij het Nipo. Ik enquêteer vanuit huis. Ik kan dus gewoon lekker op m'n luie reet zitten bellen. Je moet daar trouwens volgens mij ook 18 voor zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Als je je daar ook wilt inschrijven (http://www.tns-nipo.nl en/of http://cati.nipo.nl (die laatste is een speciale site voor thuiswerkers)), wil je dan tijdens het eventuele telefonische sollicitatiegesprek mijn naam noemen? Als je gaat solliciteren daar, wil je me dan even mailen of pm'en, dan mail of pm ik je mijn naam terug. Dan krijg ik namelijk een cdbon van 20 euro en dat vind ik helemaal niet erg. In ieder geval zoeken ze weer een heleboel mensen. Het enige dat je niet thuis kunt doen is naar de introductiedag gaan. Dat is één dag in Amsterdam. Ik ben benieuwd of je zoiets wilt. Succes met zoeken!
||
Citaat:
![]() stom dat je mbo moet hebben afgerond, het werk is echt supersimpel. ik zou als ik jou was gewoon solliciteren, het stelt namelijk echt geen zak voor. overigens had ik ook slechts vwo afgerond. maarja, misschien letten ze er echt wel op, al kan ik het me niet voorstellen. en pooh_pcr: ik verdien 7,21 euro (netto) met dat bellen, dat vind ik toch niet zo HEEL slecht moet ik zeggen.
||
Citaat:
ik heb laatst bij een interview in 3 uur bij niemand dat interview afgenomen, omdat niemand wilde. tsja, dat kan ook gebeuren. maar meestal heb ik er wel een aantal, al kom ik in 3 uur tot nog toe niet boven de 20 uit volgens mij.
||
Citaat:
je hoeft hier overigens geen opleiding voor te hebben, je hoeft maar 1 dag langs te komen en dat was het. lekker makkelijk. en het werk zelf is echt niet zo moeilijk, je moet je alleen aan een aantal 'regels' houden (zoals niet sturen, objectief blijven, enz). maar dat is allemaal best logisch.
|
Weet iemand nog andere baantjes die ik ook kan proberen? Het gaat mij er vooral om dat ik zelf mijn eigen uren in kan delen omdat ik met mijn opleiding niet weet wanneer ik vrij ben en wanneer niet. Ik hoop hier de gouden tip te kunnen vinden
![]() Greetz! P.S. Ben 18 jaar en woon in Haarlem
||
Citaat:
![]() ik hoop dat ik in elk geval deze week iets hoor... en mocht het nu nie tlukken dan houd ik het zeker in mn achterhoofd want het is goedbetaald zeg...maar ik ga erg mn best doen om he tnu al voor elkaar te krijgen want ik heb echt heel hard werk nodig!!! xxx |
![]() |
|
![]() |
Ojee..
een webhosting bedrijf zorgt voor de hosting van websites. Wij kopen een server, plaatsen die in een datacenter. De server kunnen we vanuit onze huizen besturen. Klanten werven gebeurt vooral via internet ( dus ook thuis).. Alle nodige contact met de klant kan in principe via internet. (e-mail, on-line bankieren) Als je er verstand van hebt, dan kun je wel een hoop klanten krijgen... en daarmee kan je ook redelijk van leven ja. Maar je moet er niet teveel van verwachten. Wij zijn al blij als we binnen een jaar het investeerbedrag er weer uit weten te halen ![]() |
![]() |
|
khep oowk een hele tijd thuiswerk gedaan... moest sgoowlkrijt inpakken... nouwww da was egt vet erg kl*te werk!!
![]() nu doek t in de krijtfabriek zelf omdat me pa die zooi niej meer thuis wou... als je wijs ben zouw k gwoon werk zoeken in een bedrijf en niej thuis. naja legt eraan wat je gaat doen maar t ken erg veel rotzooi oprichten en t kan veel plaats in nemen en dus gaan de andere mensen in je huis zeuren... k ben opzich wel blij dat k t nu in de farbiek zelf inpak want thuis word ik afgeleid. alsk t niej leuwk vin ga k kijken naar wat de rest doet en dan zie k me zusje agter de pc zitte en dan denk ik: willik oooowk! ![]() en in de krijtfabriek hep k da dus niej ![]() ![]() baaj baaj!!
|
Ja, als ik thuiswerk ga doen wil ik ook het lieft typwerk of administratiewerk doen wat niet veel ruimte in beslag neemt. Maar dat kan ik nergens vinden. Of het moet allemaal in mijn kamer passen want dan zullen mijn ouders niet snel zeuren.
Waarbij deed je dat thuiswerk (die krijtjes inpakken?) En weet je misschien nog iets anders wat ik zou kunnen doen en waar ik mijn eigen tijden bij kan indelen? GreetZ
|
da thuiswerk deej k bij de krijtindustrie hier in mn woonplaats (alphen) en via mn moeder (want die werkte er al) ben k daar oowk terecht gekomen. hep weer een ochtend werken achter de rug en ben t nog niej gwend want hep overal pijn =S magoed gaat wel over =D
vroeger had ik ooit ook kaarten inpakken in enveloppen ofsow... can't remember... was oowk heel simpel... je kan aan thuis werk komen via advertenties in kranten en in sommige supermarkten waar briefjes hangen... khoop voor je da je snel wat vind! tis opzich wel makkelijk verdienen maar je moet ervan houwe... ciao!! -xxx-
|
Bij mij staat er alleen in kranten thuiswerk maar daarvoor moet je dan bellen (1,00 per minuut) en dan houden ze je maar aan de praat. Of je moet een folder erover aanvragen wat dan ook weer geld kost. Volgens mij werkt dat niet.
Maar ik zal inderdaad een keer bij supermarkten kijken. Thanks voor de tip GreetZ
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Thanks, dat zal ik proberen. Maar ik denk dat ik ga stoppen met zoeken en pas weer verder zoek als ik weet wat mijn rooster komend schooljaar is. Dan heb ik volgens mij meer kans om een baantje te vinden.
Toch bedankt voor het meedenken. GreetZ
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
thuiswerk, brieven vouwen, inpakken e.d. iemand ervaring? punk mae | 10 | 01-03-2006 09:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Dionysos | 4 | 17-12-2005 16:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Verwijderd | 8 | 09-02-2005 13:09 | |
Werk, Geld & Recht |
thuiswerk sebastiaan1987 | 33 | 12-01-2005 18:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Verwijderd | 18 | 23-08-2004 19:25 |