Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2003, 17:36
Verwijderd
Ik had voor mn vaders verjaardag deze cd voor hem gekocht. Er staan 10 nummers op. Nou ging hij hem net draaien, met de windows media player. Er kwamen de 10 titels van de nummers te staan, en daaronder nog nummer 11, 12 en 13, titelloos dus.. Er komt ook vaak de albumhoes bij te staan, en dat was gewoon de hoes zoals die van de cd is.
Maaar.. op de cd zelf staan heel andere nummers.. er staan er namelijk 13 op, veel andere dan op de media player en de tracklist staan. En op de cd zelf staan ook de titels, en die zijn dus veel anders. En de titel is ook gewoon Unchain my heart.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de mediaplayer dus wel de albumhoes en de nummers aangeeft zoals ze op de cdhoes staan, maar dat er op de cd zelf heel andere nummers staan? En je dus ook andere nummers hoort dan op de cdhoes staan?

Ik hoop dat mn verhaaltje niet te warrig is.. en dat dit op muziek hoort..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2003, 17:53
Carn
Carn is offline
mischien dat mediaplayer de tracklist uit een database sleurt, en dat de tracklist van een andere druk is van de cd. tracklists willen wel eens veranderen tussen bepaalde regio's, of nieuwe versies van cds.
Oud 30-06-2003, 18:18
mcsun
mcsun is offline
Citaat:
Carn schreef op 30-06-2003 @ 18:53:
mischien dat mediaplayer de tracklist uit een database sleurt, en dat de tracklist van een andere druk is van de cd. tracklists willen wel eens veranderen tussen bepaalde regio's, of nieuwe versies van cds.
Het is me ook wel eens gebeurd dat ik de tracklist van een volstrekt andere cd te zien kreeg in WinAmp. Misschien is dat aan de hand? Hoewel hij dan niet die hoes zou moeten laten zien.
Oud 30-06-2003, 18:27
Verwijderd
Hmm, dat zou misschien wel kunnen ja..

Maar het is dan wel de verkeerde cd die ze me gegeven hebben, toch?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 13:59
3rd Rock
3rd Rock is offline
het kan zijn dat in amerika een andere versie uit is van dat joe cocker album... dat daar 3 extra nrs opstaan....
Reageren

Regels voor berichten