Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
argh. en je hebt er gewoon geen controle over
haha, wat ook in mn kop zit heel vaak, gewoon losse zinnen uit reclames. damn ben echt blij dat die postkrediet van de buis is...ik was echt verplicht om die reclame 20 keer per dag na te zeggen. nu is t die van die neger: *gay ass stem* en dan is hier een van mn favorieten, frans bauerrr.....hahaha. hoe stom
|
nu: EverEve - Redemption
stukkie txt: .......And Innocence is Gone.... jouw schuld dus ![]() vandaag geen speciaal liedje in me hoofd gehad heb wel vaak: The Old Dead Tree - Joy and Happiness in me hoofd My Friend! We can't Forget You! Like you wanted Us to do!
|
die reclame is zo grappig! haha n neger die echt supernederlands doet met zn caravan en zn frans bauer en hij eet bloemkool ipv roti. en dan komt zn broertje binnen en die geeft m de negergroet en dan zie je die gast zo staan lachen van mmm wat doet ie nou en snapt er helemaal niets van hahaha.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe zou ik me als mexicaan dan wel niet moeten voelen door die verklede cactusgast reclame. haha
|
ja, waar slaat dat nou op. kunnen ze m niet gewoon op zn rug slaan? of willen ze dat niet doen bij n cactus? overal in mexico groeien die cactussen, en dan is er iemand verkleed als cactus, en dan wilt niemand op zn rug slaan! weten jullie wel wat n pijn dit doet!! die cactus is een van de kenmerken van mijn land! om dan nog neit te beginnen over paco...wat denkt ie dan? dat je zomaar op zo'n semi-grappige manier met ons eten om mag gaan? waar the fuck slaat dat op? die taco's eten wij elke dag daar, en hij gebruikt het als zoiets onbelangrijks als naam? hebben jullie ook maar enig, OOK MAAR ENIG idee hoe beledigend dit is voor de mexicaanse minderheid? om nog maar te zwijgen over dat lied 'mexicoo, mexiiiiiiiiiiiiiiiiico'. schaam jullie!
![]()
||
Citaat:
hahahaha dit is de nieuwe post van de dag. hahhahahaah ![]()
||
Citaat:
dat deed ie bij mij ook. en weet je waarom? Omdat ik tegen hem zei : 'ben trots op je' in een topic en op msn hem eruit lulde of zei wat hem niet aanstond jochie toch. Kinderachtig ventje. Dan een actie, geen Ban voor mEem.
|
waarvoor|? er was n discussie aan de gang over float, en dat liep niet eens uit de hand. toen moesten we ontopic en werd alles gedelete. toen zei ik dat ik dat jammer vond, aangezien t n leuke discussie was. toen werd die post weer gedelete. toen zei ik dat ie moest ophouden met dat deleten en noemde hij me lieverd. toen zeik: dat zeg je maar tegen je moeder en je meot niet met 2 maten meten. toen vroeg ie mn ban aan
||
Citaat:
terecht dat die floatziggy in de grond gestopt wordt
||
Citaat:
jeroentje moet wat aan z'n tekstbegrip gaan werken ipv de hele dag in de gymzaal rondhangen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gooi het maar op sarcasme dan is alles goed ![]() beetje jammer, ik dacht echt dat je stoer was, maar als de forumbazen gaan dreigen, dan is meneer niet meer zo stoer als hij zich voordeed
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
jongens, ik sluit nu alle craptopics en ik ga slapen. We hebben altijd nog forum als Beleidszaken en Meldpunt en Mededeling.
Daar zal ik misschien wel gewoon reageren, maar niet als er gescholden word. En als jij eens een keer dingen aanneemt Friso, gaat het allemaal een stuk makkelijker.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Laatste album downloads. P.:NTIL | 500 | 07-06-2008 03:25 | |
Muziek |
Van welke nummers krijg je kippenvel/tranen Evil creature | 152 | 02-08-2005 11:39 | |
Muziek |
Mooiste quote uit een song dead person | 96 | 24-04-2004 23:35 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
Lievelingszinnen uit liedjes santa | 220 | 15-05-2003 10:25 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |