Advertentie | |
|
![]() |
|
Vind je haar nog wel zo leuk als vriendin dan? Ik zou me gigantisch gaan irriteren, zeker als iemand niet luistert als ik haar er op aan spreek.
Ze ziet schijnbaar zelf niet hoe vervelend het voor jou is en ik denk ook dat ze het onbewust doet.. Klinkt misschien gemeen, maar doe eens precies hetzelfde bij haar.. Als zij het ook vervelend vindt dan snapt ze misschien wat ze elke keer bij jou doet. Mocht het haar nog altijd niet duidelijk zijn dan heeft ze volgens mij een bord voor dr kop en zou ik gewoon niemand meer aan haar voorstellen, of vertel je vrienden van te voren dat zij de ''gewoonte'' heeft om nogal de aandacht op te eissen en of ze er wat minder aandacht aan willen schenken.. Het is heel vervelend en zeker als iemand niet naar je wil luisteren of je niet snapt.. of dus alleen maar boos wordt.. Je wilt natuurlijk liever geen ruzie met haar hebben, maar ik zou het niet zomaar laten zitten, jij gaat je dan steeds meer ergeren en dat komt een keer tot een hoogtepunt en dan moet alles er gewoon even uit.. gevolg; grote ruzie waarschijnlijk. Is ze nog wel zo'n goede vriendin als ze elke keer jouw vrienden inpikt..?
|
Verwijderd
|
Ja, dat herken ik wel..
Een vriendin van mij heeft dat ook een tijdje gedaan, inclusief het letterlijk voor mijn neus gaan staan. Ik heb haar toen een keer gezegd dat ik haar gewoon niet meer vertrouwde (Ik had het over op vakantie gaan naar waar een leuke jongen woonde, zij zei toen "oh ik ga mee" waarop ik antwoordde dat ik dat niet wou, heel verontwaardig vroeg ze toen: "vertrouw je me soms niet?" waarop ik antwoordde "nee") en toen was zij ook behoorlijk beledigd. De vriendschap heeft toen een hele tijd op een laag pitje gestaan, ik heb haar ook maar even links laten liggen. Dat deed ze bij mij immers ook zo vaak bij nieuwe mensen. Ze is uiteindelijk vanzelf bijgedraaid en nu zijn we weer bevriend en doet ze het niet meer. Ik denk dat haar gedrag vooral voortkomt uit onzekerheid, misschien kun je dat eens aan haar vragen. Waarom ze het eigenlijk doet en dergelijke.. Wanneer ze haar gedrag echt weigert te veranderen zou ik de vriendschap maar gewoon even laten zitten, zo is het ook niet leuk meer toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je kunt het het beste bot zeggen dan komt het meestal beter over. Zeg gewoon dat je het werkelijk belachelijk vindt dat ze zich zo aan zit aan te dringen alleen maar om te laten zien dat ze ook aardig is. Ze kan ook gewoon een beetje spontaan blijven en zich niet steeds op de voorgrond dringen. En anders ga je wat minder met dr om.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Pick Up Artiesten Mening Alex111 | 232 | 03-12-2007 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Lifestyle |
Stelen Splodge | 125 | 08-11-2002 23:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |