Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ei en mij
Ei! Wat ben ik tog blij! want je bent lekker Ei! je lijkt niet op een wekker Eiiiiiiiii Je bent zo mooi! maar je smaakt niet bij rooie kool Waarom? Waarom? Ei? Waarom praat je niet meer met muh? Je zegt nieteens:"Fluh" Ei past wel bij kaas maar niet met een haas steek een ei in een vaas dan bedek je het met kippengaas en geef je het aan de baas Ei? Ei! |
![]() |
|
![]() |
Kijk, dat heb ik nou ook wel eens heh. Dat ik me heel ei-ig voel. Dat kan best geil zijn af en toe. Ik bedoel je bent tog maar mooi dan zo'n ei dat op een fiets zit te hobbelen. En dat zit je dus als ei op een fiets te hobbelen terwijl je op een fiets hobbelt als ei.
Dan voel je je gewoon leet. want dan ben je in feite een geklutst ei. En dąt is lekker. En lekkere mensen/eieren kunnen in bepaalde situaties best geil zijn, vandaar. Kun je bv ook eens tijdens de seks gebruiken. Eieren. Die kun je overal in steken namelijk. In je oor..neusgat..en niet te vergete in je mond. Dat ziet ook vooral heel geil uit, seks met een ei in je mond. Vooral als je het kapot bijt omdat je opgewonden wordt. Veel plezier. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Straks wordt het nog saai #445 Verwijderd | 500 | 03-12-2008 10:53 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #24 Spelleider | 500 | 31-10-2006 12:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ei allergie/ netelroos? Verwijderd | 4 | 16-01-2006 15:01 | |
Eten & Drinken |
[homemade] Lekkere broodjes die snel en makkelijk te maken zijn Dunno | 19 | 11-08-2003 18:39 | |
Eten & Drinken |
hartige taarten...lekkere recepten?! droppie | 1 | 09-07-2003 12:02 | |
Eten & Drinken |
Aardappels-Sla-Slasaus-ei-spek-prut DaDude | 9 | 09-06-2003 13:15 |