Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij hebben veel universiteiten wel een systeem voor mensen die meer dan 1 studie volgen, je moet zoiets vaak ook aangeven bij de algemene (dus níet-facultaire) inschrijving. Je begrijpt wel dat je soms toevallig tegelijkertijd toetsen hebt of colleges, daar kan dan dus rekening mee gehouden worden. Hoe het zit met 1 vak er extra bij volgen weet ik niet helemaal, daarvoor zul je de onderwijsinstelling moeten raadplegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In ieder geval kun je met het betalen van één som collegegeld alle vakken doen die je wilt, zolang je maar binnen één onderwijsinstelling blijft. Wil je zowel aan HBO als aan de uni vakken volgen, dan moet je tweemaal collegegeld betalen, met dien verstande dat het collegegeld voor HBO lager is dan voor de uni. Maar nogmaals, ik zou niet 'vrij' twee studies gaan combineren. Een volledige studie met misschien één of twee vakken van een andere studie erbij is leuk, maar bij meer kom je al snel roostertechnisch in de knoei. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het opgezocht en wat jij zegt klopt dus niet. Je hoeft maar 1x collegeld te betalen. Je moet hooguit twee keer administratie/inschrijvingskosten betalen en natuurlijk je boeken, maar verder niet gelukkig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO & HBO tegelijk? harryyy | 1 | 07-01-2013 21:39 | |
Studeren |
meer dan één studie tegelijk Lonely One | 13 | 25-10-2010 23:26 | |
Studeren |