Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 21:16
Verwijderd
Wie kent dit spel van reclame?
Het is voor de xbox maar die reclame, damn wat een spel zeg, het ziet er echt super vet uit, die MOET ik spelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2003, 21:36
Verwijderd
Lijkt me ook zeer vet ja.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:56
Obi Wan
Obi Wan is offline
Offtopic: BruTe Force
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 01-07-2003 @ 22:56:
Heh, kzie 't nu pas.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 01-07-2003 @ 22:56:
idd

een vriend van mij heeft hem gekocht en aangezien ik aankomen weekend een xbox ga kopen (tweedehands, maar dat maakt nie uit), wil ik hem wel eens lenen. Het lijkt me echt vet om in zo'n team te spelen. Je kan eigenlijk echt alles: Snipen, sluipen en gewoon bruut geweld.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 23:44
CryptapiX
CryptapiX is offline
xbox sux.. dus spel zal ook wel niet vel zijn..
reclames moet je niet teveel op afgan.. achterkanten van games zien er vaker ook vetter uit dan ze uiteindelijk zijn
Oud 02-07-2003, 04:28
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 02-07-2003 @ 00:44:
reclames moet je niet teveel op afgan.. achterkanten van games zien er vaker ook vetter uit dan ze uiteindelijk zijn
wat is dan een vette console? ps2? ngc?

iig..
ps2 sux.. dus spel zal ook wel niet vel zijn..
OF
ngc sux.. dus spel zal ook wel niet vel zijn..

hf junkie

mij lijkt het een goede game al heb ik van een paar mensen gehoord dat 't z'n naam niet helemaal waarmaakt
Oud 02-07-2003, 08:16
CrazY G
CrazY G is offline
Op gamekings zeiden ze dat het spel maar gewoontjes was. De reclame ziet er wel vet uit ja, maar het laat ook 90% cutscenes zien en maar 10% ingame.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 08:37
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
gefeliciteerd met de meest nutteloze en domme opmerking tot nu toe.

ontopic:

Ik heb het spel zelf gehad. Ik denk dat als ik HALO niet had gespeeld, dat ik het wel een leuke game vond. Ik zat teveel dingen met HALO te vergelijken, ook al is HALO 1st-person en BF 3rd-person. Singleplayer was echt ontzettend kort en best makkelijk. Het spel ziet er zeker goed uit, maar dat is geen garantie dat het ook een goed spel is. Nee, als ik jou was zou ik voor Midtown Madness 3 + een Live! pakketje gaan...
Oud 02-07-2003, 08:39
Rioto
hmm dat live pakketje ga ik ook maar eens aaschaffen wat kost dat btw ?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 18:16
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Maypole schreef op 02-07-2003 @ 09:39:
hmm dat live pakketje ga ik ook maar eens aaschaffen wat kost dat btw ?
ik meende 60 euro ongeveer moet je alleen wel over een creditcard beschikken of iemand kennen waar je'm op kan laten zetten.

Over Brute Force, 'k had em eigenlijk slechter verwacht alleen hij ziet er wel erg leuk uit maar het benieuwd me of het een blijver of een stoffer is.
Oud 02-07-2003, 19:49
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Blizz schreef op 02-07-2003 @ 05:28:
wat is dan een vette console? ps2? ngc?

iig..
ps2 sux.. dus spel zal ook wel niet vel zijn..
OF
ngc sux.. dus spel zal ook wel niet vel zijn..

hf junkie

mij lijkt het een goede game al heb ik van een paar mensen gehoord dat 't z'n naam niet helemaal waarmaakt
xbox sux omdat:
1) tis van mircosoft.. die gasten moeten zich bezig houde met lekken in window dichten
2) tis ene LOMP GROOT dring
3) controllers liggen niet fijn in hand
4) dvd kwali is 10x nix vergeleken met stand alone dvd speler

ps2 sux omdat:
1) sony moet tvs maken, geen consoles
2) vind de games er nog vaak wat te pixelig / hoekerig uitzien
3) zie 4 bij xbox

ngc ownt..
nintendo is gewoon van deze 3 de oudste games en console maker.. en daar horen ze ook thuis.. even als sega.. gewoonweg beste games..
en ding is lekker compact

als ik realistische games wil dan speel ik die wel op mn pc, die is 100x krachtiger dan zon console
Oud 03-07-2003, 03:52
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 02-07-2003 @ 20:49:
xbox sux omdat:
1) tis van mircosoft.. die gasten moeten zich bezig houde met lekken in window dichten
2) tis ene LOMP GROOT dring
3) controllers liggen niet fijn in hand
4) dvd kwali is 10x nix vergeleken met stand alone dvd speler

ps2 sux omdat:
1) sony moet tvs maken, geen consoles
2) vind de games er nog vaak wat te pixelig / hoekerig uitzien
3) zie 4 bij xbox

ngc ownt..
nintendo is gewoon van deze 3 de oudste games en console maker.. en daar horen ze ook thuis.. even als sega.. gewoonweg beste games..
en ding is lekker compact

als ik realistische games wil dan speel ik die wel op mn pc, die is 100x krachtiger dan zon console
Xbox:
1) Windows is wat anders dan een spelconsole.
2) Videorecorder is groter. Tis een frontloader dus wat boeit 't?
3) Juist wel... Mits je 'volwassen' bent met normale handen, niks voor kinderen. Ik krijg pijn in mn handen bij de NES, SNES, GC, PS en PS2 controllers.
4) Voor normale mensen is het meer dan genoeg.

PS2:
1) Sony maakt heel wat meer dan tv's. Ze maken ook computers, wrom geen console? De games markt is groter dan de muziek en film markt.
2) Tis ook al een wat oudere console.
3) Iets minder dan de kwaliteit van de xbox maar tis ook een wat ouder ding.

GC:
1) Compact? Tis een toploader! Hoe irritant is dat, je moet minstens 30cm ruimte boven dat ding hebben.
2) Beste games? Je bedoelt... Onorigineel en kinderlijk? (Pokemon?).

PC:
Gamen op een PC, ok dan... maar:
1) Elke 6 maanden een upgrade vereist om de nieuwste spellen te spelen.
2) Voor 1 nieuwe videokaart heb je 2 consoles met beide 1 spel.
3) Bugs, veel meer configuraties dus om alle bugs eruit te halen kan erg lang duren. Daarom komen er ook sneller games uit voor consoles.
4) Consoles hebben maar 1 configuratie dus je hoeft je geen zorgen te maken of dat het spel wel goed loopt, of dat je wel genoeg harde schijf ruimte hebt, etc...

En voor de rest: blaat nietzo...

Voor gaming:
Consoles > PC's

En de Xbox heeft zich als nieuwkomer uitstekend bewezen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:13
Stevill
Stevill is offline
+ een pc ga je niet lekker met een aantal kameraden relaxed achter zitten elk aan een bureau stoel oid.
Oud 03-07-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
spawn again schreef op 03-07-2003 @ 04:52:
Nintendo wordt te vaak onterecht als kinderlijk beschouwd.
Waarom zijn games die er niet realistisch uitzien gelijk kinderlijk? Pokčmon is dan wel voor kinderen bedoelt, maar er zijn zat andere games op de NGC die niet kinderlijk zijn. Bovendien ligt, vind ik, de kwaliteit van Nintendogames veel hoger dan bij games van andere consoles.

Onorigineel zijn de spellen vaak zeker niet, aan toppers als Mario, Zelda, Metroid, BK e.d wordt vaak genoeg gesleuteld om ze positief af te laten wijken van 'de rest'. En dat kan ik van de gemiddelde ps2 sequel niet zeggen, net als de Xbox.

Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 01:29
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:

roflmao

"onorgineel"
hoe durf je dat met nintento in verband te brengen
dat kán gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 07:04
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 04-07-2003 @ 02:29:

hoe durf je dat met nintento in verband te brengen
dat kán gewoon niet
nou als ik heel eerlijk mag zijn.... iedere nintendo console heeft zeker 1 of 2 mario's gehad, een zelda, paar keer metroid, paar keer F-zero en een paar keer waverace... ze vallen wel steeds terug op hun oude serie, wat eigenlijk wel een beetje een gebrek aan originaliteit aangeeft... Nintendo denkt nog steeds dat ze het halen met hun Mario en Zelda games, toch staan ze onderaan in het lijstje best verkochte consoles + games.

er zijn natuurlijk genoeg games van Nintendo die wel nieuw er origineel zijn, maar willen ze van de Gamecube een echte knaller gaan maken, moeten ze met een hoop nieuwe originele ideen komen.
Oud 04-07-2003, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Retarded schreef op 04-07-2003 @ 08:04:
ze vallen wel steeds terug op hun oude serie, wat eigenlijk wel een beetje een gebrek aan originaliteit aangeeft... Nintendo denkt nog steeds dat ze het halen met hun Mario en Zelda games, toch staan ze onderaan in het lijstje best verkochte consoles + games.
Dat ze doorgaan met oudere series betekent niet dat de nieuwe delen gelijk onorgineel zijn. De mario titels bijvoorbeeld hadden bij bijna elk deel wel wat nieuws in huis, zodat het orgineel én leuk bleef. Dit geldt ook voor Zelda en Metroid, de andere titels ken ik niet goed genoeg.
Dat Nintendo onderaan alle charts staat heeft ook deels te maken met het idee van veel mensen dat Nintendo gelijk staat aan kiddy, een idee dat vaak nergens op slaat. Er is meer aan een game dan alleen uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 10:19
OmegA
OmegA is offline
Citaat:

Hoezo een fanboy?
Noem eens redenen, aan mensen zoals jou erger ik me zo kapot(en ik ben zeker niet de enigste).

Ik heb Brute Force een uurtje gespeeld en hij is echt super. Aan mensen die hem niet leuk vinden: blijf het ff spelen, hoe langer je het doet, hoe meer plezier je eraan beleeft.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 14:28
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
OmegA schreef op 04-07-2003 @ 11:19:
Hoezo een fanboy?
Noem eens redenen, aan mensen zoals jou erger ik me zo kapot(en ik ben zeker niet de enigste).

Ik heb Brute Force een uurtje gespeeld en hij is echt super. Aan mensen die hem niet leuk vinden: blijf het ff spelen, hoe langer je het doet, hoe meer plezier je eraan beleeft.
of je kijkt ff verder dan je neus lang is
Oud 09-07-2003, 12:57
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Retarded schreef op 04-07-2003 @ 08:04:
nou als ik heel eerlijk mag zijn.... iedere nintendo console heeft zeker 1 of 2 mario's gehad, een zelda, paar keer metroid, paar keer F-zero en een paar keer waverace... ze vallen wel steeds terug op hun oude serie, wat eigenlijk wel een beetje een gebrek aan originaliteit aangeeft... Nintendo denkt nog steeds dat ze het halen met hun Mario en Zelda games, toch staan ze onderaan in het lijstje best verkochte consoles + games.

er zijn natuurlijk genoeg games van Nintendo die wel nieuw er origineel zijn, maar willen ze van de Gamecube een echte knaller gaan maken, moeten ze met een hoop nieuwe originele ideen komen.
Toch blijven die spellen het goed doen dus ook een beetje begrijpelijk, liever goed gejat dan slecht verzonnen.

(alleen blijf ik bij me Boxje)
Oud 11-07-2003, 09:03
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Retarded schreef op 02-07-2003 @ 09:37:
gefeliciteerd met de meest nutteloze en domme opmerking tot nu toe.

ontopic:

Ik heb het spel zelf gehad. Ik denk dat als ik HALO niet had gespeeld, dat ik het wel een leuke game vond. Ik zat teveel dingen met HALO te vergelijken, ook al is HALO 1st-person en BF 3rd-person. Singleplayer was echt ontzettend kort en best makkelijk. Het spel ziet er zeker goed uit, maar dat is geen garantie dat het ook een goed spel is. Nee, als ik jou was zou ik voor Midtown Madness 3 + een Live! pakketje gaan...
single player kort

hebt um zeker eerst op easy gedaan ofzo
maar je maar eens op z'n moeilijkst gaan proberen veel succes.
ben op die graad nu bij liberary of zo iets met die monitor.
Oud 11-07-2003, 13:45
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Voor gaming:
Consoles > PC's
Ligt eraan he, wat voor spellen. Startegie en shooters zijn op een PC toch wel net even wat fijner te spelen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:46
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 11-07-2003 @ 10:03:
single player kort

hebt um zeker eerst op easy gedaan ofzo
maar je maar eens op z'n moeilijkst gaan proberen veel succes.
ben op die graad nu bij liberary of zo iets met die monitor.
helemaal mee eens en dat punt bij de Library suckte ass 'k ben dr nu wel voorbij maar speel het haast nooit meer 'k moet em maar eens een keer finishen.
Reageren

Regels voor berichten