Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[/QUOTE]Kruimel schreef op 02-07-2003 @ 11:04:
Misschien is opbellen ook wel te moeilijk voor de eerste keer contact maken. Als je belt moet je namelijk meteen reageren als ze iets zegt en kan je er niet even rustig een half uurtje over nadenken. Ik denk dat het een goed idee is om een brief te schrijven. Daar kan je heel veel dingen in kwijt, en als ze terug schrijft heb je in ieder geval de tijd om na te denken hoe je wilt reageren. Dan kan je ook tussendoor nog anderen, bijvoorbeeld je grootouders, om advies vragen. Ook je broertje en zusje kan je brieven schrijven. Dan houd je in ieder geval contact. Je schrijft dat je ze mist en dat is best logisch, wellicht wordt dat minder als je ze brieven schrijft en zo nog eens wat van ze hoort. Ik weet niet hoe oud ze zijn en of ze kunnen lezen en schrijven, maar als dat niet het geval is kunnen hun voogden daar misschien bij helpen... Veel succes hiermee. Kruimel [/QUOTE] ![]() ![]() -x-
||
![]() |
Citaat:
|
hoe cliche...
ik ga het met de rest eens zijn! als je een adres hebt kan je een brief schrijven. en volgens mij, al heb je het adres niet, kan je daar wel achter komen door de inlichtingendienst (??) te bellen. je geeft het telefoonnummer op, en volgens mij kunnen ze dan zo achter haar adres komen, immers... andersom kan het ook! en nee... het is totaal niet kinderachtig dat je niet durft te bellen. dat lijkt me juist heel erg logisch. ik denk dat ik het ook niet gedurft zou hebben. en ook heel erg dat je gescheiden bent van je broertje en zusje. zoals kruimel en de anderen zeggen... daarmee zal je ook dmv een brief contact kunnen zoeken. heel veel liefs, wendy
||
Citaat:
nee heb je, ja kun je krijgen! go for it girl! ![]()
|
![]() |
meisje klinkt zoooo bekend in mijn oren
![]() het voelt kut dat je je eigen moeder niet kunt vertrouwen, maar ze heeft je een soort van in de steek gelaten door weg te lopen.. schrijf als eerste alles eens op wat je dnekt... bedenk alle dingen die niet goed zijn gegaan wrom jij nu bij je opa en oma woont... het is wel goed om je moeder te bellen...kan ze eens horen van jou hoe jij tegen over alles staat.. kan ze eens voelen hoe kut jij je nu voelt. gewoon bellen je hoeft je niet schuldig te voelen tegen over haar. weet zeker als je haar gebeld dat je een stuk opgeluchter bent. en dan weet je teminste meer waarom ze weggelopen is.en hoe het met haar gaat veel stekte ermee |
![]() |
|
Het lijkt me idd het beste om te proberen in contact te komen met je moeder en je broers en zusjes. Je zou ook eerst voor jezelf alles eens op kunnen schrijven en dan nog niet eens met de bedoeling om dat naar ze op te sturen. Als je het van je af schrijft dan orden je je gedachten en ben je het even kwijt. Als je het opschrijft kan je ook ineens heel anders over bepaalde dingen gaan nadenken omdat je soms hele andere verbanden ziet tussen bepaalde dingen.
Probeer het eens zou ik zeggen, misschien werkt het. Groetjes Dana
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
A space odyssey potverdorie | 47 | 20-08-2008 07:47 | |
De Kantine |
[msn] raar, msn doet ut ff nie! veel jeugd op z'n kop! bartvanlent | 3 | 11-10-2004 20:37 | |
Psychologie |
Is het de hulpverlening niet, is het die kl*te verzekering wel Eend | 13 | 10-06-2003 14:47 | |
Films, TV & Radio |
Coyote Ugly Vash! | 10 | 05-11-2002 19:52 | |
Psychologie |
ik weet niet hoe ik me moet gedragen kheb twee verschillende kanten help!! **~yvie~** | 2 | 23-07-2002 17:51 | |
Verhalen & Gedichten |
behoorlijk slecht, maar boeit me nou ff niet :/ Candysuck | 5 | 17-02-2002 05:00 |