Advertentie | |
|
![]() |
|
we hebben twee kattenmandjes, maar één ligt meestal op een bank/stoel
en het konijn staat buiten in een groot hok en met mooi weer (lees: droog) loopt hij buiten in de tuin
|
In een kattenbak in de bench. Die staat midden in de kamer tegen de verwarming bij het raam.
Boven op de bench Die staat midden in de kamer tegen de verwarming bij het raam Onder het bureau, tussen de stoel en het kastje die 2 meter van de bench en de verwarming en het raam afstaat. Of gewoon ergens op de grond, ti bdw een Beagle van 5,5 maand.
|
caaf in de huiskamer bij de piano, konijn tegenover het keukenraam buiten tegen de schuur, honden in een mand naast de keukendeur, ratten op mijn kamer naast de spiegel (als je het echt precies wilt weten), pony's, schapen, geiten in de wei.
vissen in de kas (in een vijver) en schildpadden verspreid (ligt eraan welke maar m'n vader heeft ook een zieke dus die staat binnen....
|
Onze ene kat heeft twee mandjes: een in de keuken aan de verwarming en een aan de verwarming op de slaapkamer van mn broertje.
Onze andere kat heeft geen mandje maar die ligt meestal in mijn zitzak op mijn kamer Mijn rat staat met zn kooi op mijn kamer
|
![]() |
Aswanek, onze Grijze Roodstaart, heeft zijn voliere in de woonkamer op een tafeltje staan, maar hij zit er toch nooit in want hij mag loslopen, dus dan zit hij meestal in de woonkamer, maar over het algemeen gewoon daar waar iemand momenteel is (hij is niet graag alleen). Onze kat heeft zijn mandje op de gang en hij loopt ook los door het huis, het liefst ligt bij mij in bed
![]()
|
Verwijderd
|
wij hebben een grote hond en zijn kussen ligt in de gang, aangezien we daar tegels hebben en in de woonkamer grind.
Soms wil hij de zooi nog een onderkotsen dus als we weg gaan doen we hem in de gang, dat ruimt net iets makkelijker op en geurt ook niet meer zo sterk. Bij grind gaat het er zo tussen zitten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Twee katten, ze zitten in het hele huis. De krabpaal (met zo'n huisje) staat in de woonkamer naast de kachel (kachel dus, geen verwarming), de vensterbank is in de woonkamer en in de slaapkamer voor de ramen (joh), de bank en de stoel staat in de woonkamer, de computerstoel van m'n vriend ook. En dan verder nog de 'toiletkast' en die staat in de slaapkamer, net als het bed. De vloer ligt door het hele huis en de trap is in de gang. Interessant, deze topic...maar onze katten zitten/liggen dus echt door het hele huis.
Mijn vis zit in een aquarium op een tafeltje naast de bank in de woonkamer bij mijn ouders, naast de vissen van mijn jongste zusje. De vissen van mijn andere zusje staan ook een ander tafeltje aan de andere kant van de bank in de woonkamer. |
![]() |
|
Onze hond is altijd beneden, of in de tuin... Hij wil graag naar boven, en als m dat lukt dan is óf het matras van mijn vader kapot, óf hij heeft over het matras van mijn vader staan pissen
![]() (ja, hij wil altijd graag laten zien dat ie boven mn vader staat... nouja.. da denkt ie dat ie dat doet.. ![]()
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
![]() |
|
2 gerbils op mijn kamer
2 ratten op mijn kamer 1 muis op mijn kamer 1 vis op mijn kamer 1 konijn in de garage, lekker droog en warm en in de zomer staat ie buiten in de tuin! 1 hond ergens rond sjokkend in huis =)
|
![]() |
|
'k heb een hond (Jack Russel) en die is voornamelijk in de woonkamer, hij heeft daar een soort hondenbedje(echt te luxe
![]()
|
![]() |
4 spinnen heb ik in de meterkast staan (zeldzame soort die koel moet staan)
+/- 130 spinnen heb ik op mijn spinnenkamer op de zolder staan en 1 spin in de huiskamer
|
In de keuken en huiskamer. We hebben zo'n tropisch vogeltje die tochtvrij en warm moet staan. In de huiskamer dus. De cavia's en vissen staan in de keuken
|
Verwijderd
|
Mijn kat ligt zo'n beetje overal in huis. Hij had een mand maar daar lag hij nooit in. Kartonnen dozen zijn namelijk veel leuker. *zucht*
Hij ligt op de eetkamerstoelen, in de gang, onder de salontafel, op het balkon, op mijn bureau, bij de voordeur en als we kartonnen dozen hebben, ligt hij daarin. |
![]() |
|
mijn vogels staan op een dressoir, kei onhandig want achter t dressoir (dat heeeeeeel zwaar is) valt ook zooi (eten en zand) van de vogels en ik kan dat niet tillen dat dressoir.. dus nu is de huismuis ''micky'' weer gesignaleerd
![]() die vogels stonden eerst bij mijn moeder en ik woon bij mijn vriend en zn ouders nu maar omdat ik mn vogels bij me wil hebbe staan ze hier nu, alleen tis nie ideaal voel me schuldig over de zooi achter de kast maar ik kan er echt niet achter dus moet mn vrien dhet voortaan doen anders gaan ze trug naar mams ![]() |
![]() |
|
onze twee katten liepen vroeger door het hele huis, maar sinds m'n zusje twee gerbils op d'r kamer heeft staan (op een lage boekenkast) mogen ze alleen nog beneden rondlopen (en buiten natuurlijk) ze hebben wel een soort kattenhangmat aan de kachel hangen, maar ze slapen eigenlijk overal. Onze hond heeft een kussen naast de tv, maar slaapt meestal bij de katten (die zoals ik al zei, elke dag ergens anders liggen)
|
![]() |
2 Katten: of buiten in de tuin of op de bank of in de vensterbank bij het raam naar de straatkant om de postbode aan te zien komen
![]() ![]()
|
katten zitten vaak beneden op de bank,of de 1 zit in haar kattenhangmat aan de verwarming.
in de keuken zijn ze vaak als we gaan koken. s nachts zijn ze het liefst dichtbij ons dus dan liggen ze op de grond in de gang.
|
![]() |
Uhm de hond heeft geen mand. We hebben er wel een maar die hebben we op zolder gezet aangezien mijn hondje altijd op de bank ligt. En 's avonds mag ie gezellig mee naar boven. Als ik in slaap gevallen ben springt hij altijd op mijn bed. Maar das ook niet erg. Ha ha
|
Onze vissen zitten in de vijver in de tuin en de kattenmand staat achter de bank. Niet dat we dat ding willen verbergen ofzo, maar nu die daar staat gaan die katten erin liggen en anders moeten ze er niks van weten en 's nachts lopen de katten buiten of liggen ze op bed te slapen.
|
mun kat (net overleden 2 daagjes terug) lag of altijd op de bank of onder de eettafel in de woonkamer ,de hamster op een kast in de waskeuken, me cavia staat op me kamer, de vogel staat op de kast in de woonkamer, de honden liggen altijd in de woonkamer onder de keine tafel en de vissen natuurlijk in de vijver buiten en het konijn ook buiten da waren mij beesies
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen van kattenverjager/mosquito's vragenvragen | 42 | 06-11-2014 21:41 | |
Werk, Geld & Recht |
Uit huis gaan met huisdieren.. Sergay | 5 | 20-09-2012 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Johannes de Doper [Komedie] Green Day | 11 | 15-08-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Humor: Johannes de Doper Green Day | 9 | 09-08-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Flora & Fauna |
Minister Veerman schrapt nertsenfokverbod Boogie | 61 | 28-11-2002 12:03 |