Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 14:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou, op welke plaats staan/zitten/liggen altijd jullie huisdieren?
Konijnen, vogels, cavia's en hamsters zitten over het algemeen in een kooi, vissen in een kom... maar waar staan die dingen???
En honden en katten lopen meestal gewoon los in huis, maar als ze een mand hebben, waar staat die dan altijd?

Wij hebben thuis alleen een cavia. Zijn kooi staat in de bijkeuken op de wasmachine hehe als de wasmachine aant centrifugeren is trilt die kooi altijd en wordt-ie bang maja...

En jullie?
Oud 02-07-2003, 14:16
miro
miro is offline
katten, mand onder de tafel aan de zijkant van de huiskamer

paard in de wei
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
De hond ligt momenteel onder het gordijn, maar die is meestal dus in de woonkamer ergens. Of in de keuken of in de tuin.

En heel soms sluiten we hem per ongeluk op in de gang

edit: De kamerkooi van de hond staat overigens naast de keuken, vlakbij de eettafel en naast mijn vaders cdkast.
Oud 02-07-2003, 14:21
pyres74
pyres74 is offline
onze kat heeft ons huis zijn eigen gemaakt
kortom het huis is van hem
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:30
Opportunistje
Opportunistje is offline
nergens
Oud 02-07-2003, 14:31
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
onze cavia staat altijd op een tafeltje in de kamer naast mijn pc, de mand van onze hond staat achter in de kamer en de mand van onze kat staat in voor in de kamer en 's nachts in de keuken
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:35
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
De hond ligt nu waarschijnlijk ergens onder de kast, mijn kippen lopen buiten ergens rond.

De spinnen zitten op plaatsen waar ze NIET horen te zijn...
Oud 02-07-2003, 14:35
vixen
vixen is offline
onze hond ligt of in dr mand, of op het kleed voor de piano of voor de banken. En mn rat die uh, is altijd bij mij.
Oud 02-07-2003, 14:38
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Citaat:
otherside schreef op 02-07-2003 @ 15:35:
onze hond ligt of in dr mand, of op het kleed voor de piano of voor de banken. En mn rat die uh, is altijd bij mij.
Heel erg hartelijk gefeliciteerd trouwens
Oud 02-07-2003, 14:51
Nona
Nona is offline
Mijn konijn zit in haar kooi in de keuken onder het raam tegen de verwarming tussen twee aanrechten vlakbij de handdoek en theedoek naast de prullenbak.

Wat een details...
Oud 02-07-2003, 15:01
Tandpasta
Tandpasta is offline
Wat een vraag. Onze hond ligt naast de TV in de woonkamer.
Oud 02-07-2003, 15:17
WolterB
WolterB is offline
we hebben twee kattenmandjes, maar één ligt meestal op een bank/stoel
en het konijn staat buiten in een groot hok en met mooi weer (lees: droog) loopt hij buiten in de tuin
Oud 02-07-2003, 15:19
Saltwater
Saltwater is offline
De goudvis van mijn broertje staat in de buffetkast naast de piano. Hij zwemt achteruit als ik speel.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:31
Fortisi
Fortisi is offline
Mijn kat ligt nu op het bed van mijn moeder, normaal ligt ze overal en nergens, ze heeft geen mand. Verwaande trut, denkt dat het huis van haar is...
Oud 02-07-2003, 16:20
Somebody Special
Somebody Special is offline
In een kattenbak in de bench. Die staat midden in de kamer tegen de verwarming bij het raam.

Boven op de bench Die staat midden in de kamer tegen de verwarming bij het raam

Onder het bureau, tussen de stoel en het kastje die 2 meter van de bench en de verwarming en het raam afstaat.

Of gewoon ergens op de grond, ti bdw een Beagle van 5,5 maand.
Oud 02-07-2003, 16:38
MUTS123
MUTS123 is offline
Kat is meestal binnen....of buiten in de tuin of op een strobaal in het tuinhuis.
Mijn hondje ligt ook meestal in de tuin of binnen op de bank.
En de konijnen buiten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 18:57
duifeltje
duifeltje is offline
caaf in de huiskamer bij de piano, konijn tegenover het keukenraam buiten tegen de schuur, honden in een mand naast de keukendeur, ratten op mijn kamer naast de spiegel (als je het echt precies wilt weten), pony's, schapen, geiten in de wei.
vissen in de kas (in een vijver) en schildpadden verspreid (ligt eraan welke maar m'n vader heeft ook een zieke dus die staat binnen....
Oud 02-07-2003, 19:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Onze ene kat heeft twee mandjes: een in de keuken aan de verwarming en een aan de verwarming op de slaapkamer van mn broertje.
Onze andere kat heeft geen mandje maar die ligt meestal in mijn zitzak op mijn kamer
Mijn rat staat met zn kooi op mijn kamer
Oud 02-07-2003, 20:17
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Aswanek, onze Grijze Roodstaart, heeft zijn voliere in de woonkamer op een tafeltje staan, maar hij zit er toch nooit in want hij mag loslopen, dus dan zit hij meestal in de woonkamer, maar over het algemeen gewoon daar waar iemand momenteel is (hij is niet graag alleen). Onze kat heeft zijn mandje op de gang en hij loopt ook los door het huis, het liefst ligt bij mij in bed ... en mijn schildpad heeft haar terrarium in mijn kamer op een tafeltje staan.
Oud 02-07-2003, 20:23
Stighting Kris
Stighting Kris is offline
Citaat:
Opportunistje schreef op 02-07-2003 @ 15:30:
nergens
Oud 02-07-2003, 20:28
Verwijderd
wij hebben een grote hond en zijn kussen ligt in de gang, aangezien we daar tegels hebben en in de woonkamer grind.
Soms wil hij de zooi nog een onderkotsen dus als we weg gaan doen we hem in de gang, dat ruimt net iets makkelijker op en geurt ook niet meer zo sterk. Bij grind gaat het er zo tussen zitten.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 09:47
Verwijderd
Twee katten, ze zitten in het hele huis. De krabpaal (met zo'n huisje) staat in de woonkamer naast de kachel (kachel dus, geen verwarming), de vensterbank is in de woonkamer en in de slaapkamer voor de ramen (joh), de bank en de stoel staat in de woonkamer, de computerstoel van m'n vriend ook. En dan verder nog de 'toiletkast' en die staat in de slaapkamer, net als het bed. De vloer ligt door het hele huis en de trap is in de gang. Interessant, deze topic...maar onze katten zitten/liggen dus echt door het hele huis.

Mijn vis zit in een aquarium op een tafeltje naast de bank in de woonkamer bij mijn ouders, naast de vissen van mijn jongste zusje. De vissen van mijn andere zusje staan ook een ander tafeltje aan de andere kant van de bank in de woonkamer.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 11:54
Kinky
Kinky is offline
Onze hond is altijd beneden, of in de tuin... Hij wil graag naar boven, en als m dat lukt dan is óf het matras van mijn vader kapot, óf hij heeft over het matras van mijn vader staan pissen

(ja, hij wil altijd graag laten zien dat ie boven mn vader staat... nouja.. da denkt ie dat ie dat doet..)
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 21:07
Verwijderd
2 dwerghamsters op mijn kamer
stuk of 10 vogels buiten in de achtertuin in de volere of hoe je 't schrijft
hond in de bijkeuken, snachts overdag natuurlijk overal
onze poezen in de stal (staat achter ons huis)
en onze 3 paarden ook in de stal

en dat wast
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 09:26
DutchGirl
DutchGirl is offline
2 gerbils op mijn kamer
2 ratten op mijn kamer
1 muis op mijn kamer
1 vis op mijn kamer
1 konijn in de garage, lekker droog en warm en in de zomer staat ie buiten in de tuin!
1 hond ergens rond sjokkend in huis =)
Oud 09-07-2003, 12:04
gothicje
gothicje is offline
wij hebben een hond en die komt eigenlijk overal bij ons in huis
maar zijn mand staat onder de trap
Oud 09-07-2003, 14:20
Stevill
Stevill is offline
'k heb een hond (Jack Russel) en die is voornamelijk in de woonkamer, hij heeft daar een soort hondenbedje(echt te luxe ) en met mooi weer gaan we meestal lekker buiten bij de vijver zitten of leg ik een kussen voor em in 1 van de tuinstoelen.
Oud 09-07-2003, 15:21
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Mijn Beessie in mijn kamer in een hok van 100x50x50
Oud 09-07-2003, 15:28
neobamboom
neobamboom is offline
muis in een hok, onder het dichte raam in mn kamer, de honden in de mand bij de verwarming, vlak naast de deur.
Tsjah.
Oud 09-07-2003, 16:40
poecilotheria
poecilotheria is offline
4 spinnen heb ik in de meterkast staan (zeldzame soort die koel moet staan)
+/- 130 spinnen heb ik op mijn spinnenkamer op de zolder staan
en 1 spin in de huiskamer
Oud 12-07-2003, 08:38
Silver rain
Silver rain is offline
In de keuken en huiskamer. We hebben zo'n tropisch vogeltje die tochtvrij en warm moet staan. In de huiskamer dus. De cavia's en vissen staan in de keuken
Oud 16-07-2003, 21:14
Toet0r
Toet0r is offline
Mn konijn zit in de zomer altijd buiten in dr hok en in de winter binnen in een hok in de garage. Mn Hamster zit in de woonkamer in dr hokje
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 22:52
Deva
Deva is offline
De mand van mijn kat staat bij een verwarming in een hoekje, ze ligt alleen overal behalve in die mand.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:39
Verwijderd
Mijn kat ligt zo'n beetje overal in huis. Hij had een mand maar daar lag hij nooit in. Kartonnen dozen zijn namelijk veel leuker. *zucht*
Hij ligt op de eetkamerstoelen, in de gang, onder de salontafel, op het balkon, op mijn bureau, bij de voordeur en als we kartonnen dozen hebben, ligt hij daarin.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:02
faan
faan is offline
Ja hé ... mijn cavia's staan dan wel NIET binnenshuis, maar in de schuur. Ook is er een connectie van een hok met de grote ren .
Oud 17-07-2003, 22:10
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
Mijn konijn zit in een groot hok in de tuin, met lekker weer rent het door de tuin heen, met erg erg erg koud/slecht weer zetten we hem even in een binnenhok.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:58
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
mijn vogels staan op een dressoir, kei onhandig want achter t dressoir (dat heeeeeeel zwaar is) valt ook zooi (eten en zand) van de vogels en ik kan dat niet tillen dat dressoir.. dus nu is de huismuis ''micky'' weer gesignaleerd

die vogels stonden eerst bij mijn moeder en ik woon bij mijn vriend en zn ouders nu maar omdat ik mn vogels bij me wil hebbe staan ze hier nu, alleen tis nie ideaal voel me schuldig over de zooi achter de kast maar ik kan er echt niet achter dus moet mn vrien dhet voortaan doen anders gaan ze trug naar mams
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:34
SuperSanne
SuperSanne is offline
onze twee katten liepen vroeger door het hele huis, maar sinds m'n zusje twee gerbils op d'r kamer heeft staan (op een lage boekenkast) mogen ze alleen nog beneden rondlopen (en buiten natuurlijk) ze hebben wel een soort kattenhangmat aan de kachel hangen, maar ze slapen eigenlijk overal. Onze hond heeft een kussen naast de tv, maar slaapt meestal bij de katten (die zoals ik al zei, elke dag ergens anders liggen)
Oud 24-07-2003, 22:33
Dory
Dory is offline
het mannetjes konijn dat is gecastreerd buiten in de ren

mama + 2 dochtertjes binnen in hok

2 zoontjes in ander hok

(papa is in quarantaine na de castratie)
Oud 01-08-2003, 12:18
Nieni
Nieni is offline
Kat: op de benedenverdieping (af en te sneakt hij naar boven) en buiten.
Konijn: in haar hok of ren in de tuin
Oud 04-08-2003, 12:16
Sithan
Sithan is offline
2 Katten: of buiten in de tuin of op de bank of in de vensterbank bij het raam naar de straatkant om de postbode aan te zien komen ...volges mij had een van mijn katten liever een waakhond geweest
Oud 04-08-2003, 12:48
II_Duce
II_Duce is offline
mijn konijn zit altijd buiten in zijn hok
en mijn 2 ratjes nu nog in de huiskamer.
omdat het op mijn kamer te warm is nog
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 15:14
Souris
Souris is offline
katten zitten vaak beneden op de bank,of de 1 zit in haar kattenhangmat aan de verwarming.
in de keuken zijn ze vaak als we gaan koken.
s nachts zijn ze het liefst dichtbij ons dus dan liggen ze op de grond in de gang.
Oud 22-08-2003, 16:50
Eerepeerie
Eerepeerie is offline
Uhm de hond heeft geen mand. We hebben er wel een maar die hebben we op zolder gezet aangezien mijn hondje altijd op de bank ligt. En 's avonds mag ie gezellig mee naar boven. Als ik in slaap gevallen ben springt hij altijd op mijn bed. Maar das ook niet erg. Ha ha
Oud 26-08-2003, 17:25
blacky
blacky is offline
Onze vissen zitten in de vijver in de tuin en de kattenmand staat achter de bank. Niet dat we dat ding willen verbergen ofzo, maar nu die daar staat gaan die katten erin liggen en anders moeten ze er niks van weten en 's nachts lopen de katten buiten of liggen ze op bed te slapen.
Oud 26-08-2003, 19:15
Belle
Belle is offline
alle ratten staan hier op de slaapkamer, en de twee gerbils ook. D
Oud 27-08-2003, 14:15
essie:D
essie:D is offline
mun kat (net overleden 2 daagjes terug) lag of altijd op de bank of onder de eettafel in de woonkamer ,de hamster op een kast in de waskeuken, me cavia staat op me kamer, de vogel staat op de kast in de woonkamer, de honden liggen altijd in de woonkamer onder de keine tafel en de vissen natuurlijk in de vijver buiten en het konijn ook buiten da waren mij beesies
Oud 28-08-2003, 07:07
hodelahitie
hodelahitie is offline
Mijn hondje zit gewoon in de huiskamer... Mijn vissen en hamster stonden ook gewoon in de huiskamer (die zijn alweer een paar jaar geleden doodgegaan...) en de duifjes zitten buiten in de duivenkooi.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 16:23
Basiliscus
Basiliscus is offline
Mijn hagedis zit in een terrarium en die staat op een kast in mijn kamer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten