![]() |
|
Mischien kun je de vraag anders maken.
Aan wat denk je tijdens de sex? Aan wat denk je tijdens de mastrubatie? Want met deze vraag krijg je niet veel nuttige reacties. ![]() ![]() En ik denk aan niets als ik klaarkom.
||
Citaat:
@The Crash Bash: De juiste spelling is masturbatie, dus de u voor de r.
||
Citaat:
![]() ontopic: zelf denk ik eigenlijk niet zoveel op het 'moment suprême'. Ik denk hooguit iets van: 'wow'. Meer niet.
||
Citaat:
![]() Ik denk meestal aan nix, ben zo overspoeld door het gevoel dat er gewoon geen plaats meer is in m'n hersens om aan iets te denken! |
![]() |
||
Citaat:
Lopend klaarkomen kan zo'n rotzooi geven ![]()
||
Citaat:
![]() Psst, je avatar doet het niet meer Edit, nu weer wel ![]()
|
![]() |
Als ik (p) bijna klaarkom denk ik aan het rukritme of ik dat moet aanpassen of niet en ik concentreer me nog het meest op mijn gehoor om te luisteren of er niemand aankomt
en IK (c) twijfel dan het meest of ik nou 25 of 30 % van mijn bankrekening zal storten op de rekening van het WNF ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe masturbeer jij? Verwijderd | 40 | 13-01-2013 12:57 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Seksualiteit |
ervaringen besnijdenis. stylez | 66 | 05-03-2008 11:36 | |
Seksualiteit |
Doe je wel eens aan zelfbevrediging om helemaal te ontspannen? jnieuwelaar | 35 | 22-07-2002 09:19 | |
Seksualiteit |
Where to drop your sperm??? Mark | 40 | 05-06-2002 08:17 |