Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 17:16
GRRR
GRRR is offline
Ok jongens ik heb geen kaas gegeten van casefans dus help
Ik heb dus een Colorcase NeonLight(tm) met twee casefans standaard ingebouwd. Die casefans zijn ook nog eens in voltage regelbaar, twee settings maar 7v en 12v, dus met een turbo knopje gaan ze harder draaien. Allemaal leuk en aardig, maar ik heb geen idee hoe of wat ik die powerplugs moet aansluiten.

Je hebt een casefan met een klein kabeltje wat doorlust naar twee grote powerplugs die ook aangesloten is aan de andere casefan.

foto!

de kleine witte plugjes zijn aangesloten aan de casefans en aan de vrouwtjes plug en mannetjes plug.

Euhm welke plug moet ik nou nemen? vrouwtje of mannetje? en waarom leveren ze het zo aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2003, 17:31
Verwijderd
Je zoekt toch gewoon een vrije connector die uit je voeding komt? Die steek je in het vrouwtje.

Als je geen vrije connector meer hebt, dan trek je die van je hardeschijf eruit.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 02:35
GRRR
GRRR is offline
laat maar kinders. mijn briljante methode van steek het maar ergens in totdat het past werkt weer als een zonnetje. dank u hartelijk voor niets
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 10:12
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
GRRR schreef op 05-07-2003 @ 03:35:
mijn briljante methode van steek het maar ergens in totdat het past werkt weer als een zonnetje.
Hele foute uitspraak
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 05-07-2003 @ 03:35:
laat maar kinders. mijn briljante methode van steek het maar ergens in totdat het past werkt weer als een zonnetje. dank u hartelijk voor niets
Dit kon je ook onmogelijk fout doen...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
PIE schreef op 05-07-2003 @ 12:43:
Dit kon je ook onmogelijk fout doen...
Erhm, wees hèèl voorzichtig met dat soort uitspraken, n00bs zijn tot àlles in staat heeft de ervaring mij geleerd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 23:32
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Ja ik heb pas ook een molexje zelf gemaakt waarbij ik de pinnetjes voor +12 volt precies in spegelbeeld had gedaan, heb ik gewoon de molex op zn kop erin gestoken.

Dat is best lastig, en daar moet je ook onwijs veel kracht voor zetten (iig, zoveel dat het niet KAN passen)

En die n00bs op GoT maar blijven zeggen dat ze ooit een keer een molex verkeerdom aan hebben gesloten

tss

Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 07:33
Enlightenment
Enlightenment is offline
Nou vroeger toen ik m'n monitor veel verwisselde (doom2 linken!! ) kon ik nooit zo goed zien en heb ik wel paar keer andersom aangesloten. Die buitenste rand was bijna vierkant geworden.

Paar pinnetjes afgebroken... ach hij deed het gewoon.
Reageren

Regels voor berichten