Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() [spoiler] aan het eind van deel 1 wordt hij ook koning ![]() [/spoiler
|
Ik heb de DVD box dus ik heb alle aflveringen al HEEL vaak gezien. En mijn favoriet is ook de 2e serie. Al vind ik Hugh laurie als prins george ook wel geweldig in serie 3... serie 1 vind ik niet zo geweldig, maar die had dan ook andere schrijvers en een hele andere opzet. Edmund was daar namelijk echt een sukkeltje terwijl hij in de volgende series heel erg arrogant is en alles beledigd wat zijn weg kruist...Ja daar hou ik toch wel meer van
![]()
|
De vierde serie is het beste, de 1e het slechtste. De 2e en 3e zijn allebei megagoed.
Overigens is Blackadder in de 4e kapitein, Hugh Laurie is leutenant, dat mannetje met die krullen (Darling, weet zijn echte naam niet) is ook kapitein, en die bolle met die snor (naam?) is generaal. Baldrick is, natuurlijk, soldaat. De beste aflevering is die met Captain Flasheart, of hoe je dat ook schrijft, een piloot. Werkelijk geniaal.
||
Citaat:
Die koning die met één aardappelschilmesje het hele Turkse leger had verslagen. ![]() En natuurlijk Captain Flashheart: "Let's sit down for a moment and talk about how good I look." "Woof" ![]()
|
Lord Flashheart is gewoon geniaal. En zo grof, maar ja dat is rik mayall he
![]() "Am I pleased to see you or did I just put a canoe in my pocket?Down boy, down!" "Mind if I use your phone? If word gets out that I'm missing, five hundred girls will kill themselves. I wouldn't want them on my conscience, not when they ought to be on my face! Huh!"
Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 18:08. |
![]() |
|
jaa!! super gewoon. Wanneer en op welke zender komt het? ik was het een tijdje geleden nog wel tegengekomen maar ik ben vergeten wanneer het nou uitgezonden word.
Ik vind die dat hij de adviseur van de koning/graaf speelt het leukst. Die graaf/koning is zo ongelooflijk dom ![]() haha, wat me nou effe te binnenschiet is die aflevering dat er een oud omatje met kerst ofzo aan de deur komt om te bedelen. Dan zou die al het zilver aan haar meegeven, maar HEEEEEl toevallig was er op het zelfde moment een echte zwervster ![]() Hoe duur is die DVD box trouwens met alle afleveringen?
|
de tweede! met koningin victoria.
Vooral de aflevering dat hij verliefd wordt op zijn knaap wat een vrouw blijkt t zijn die er vervolgens vandoor gaat met WEER EEN ANDER. muwhahaah, de humorrrr ![]() de eerste serie vindt ik ietswat irritant omdat hij zo'n gigantische KNEUS speelt. De tweede heeft hij al wat verhevens wat de echte blackadder maakt.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja opscheppen kan ik ook hoor. HAHA...HA!
||
Citaat:
Dan ben ik toch bang dat ik je overtref ![]()
|
![]() |
Flasheart: "I can give furniture multiple orgasms by just sitting on them."
Er is een boek verschenen met de teksten van alle vier de series uitgeschreven. Ik persoonlijk vind de tweede serie het leukst. Als hij verliefd wordt op Bob, een jongen, en zijn huisarts hem een kuur van bloedzuigers aanraadt. "You're just a quack, aren't you?" "I'd rather be a quack than a duckie, good day!".
||
Citaat:
http://mah.www4.50megs.com/blackadder/blackadd.html
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
"Dat kan ik mij voorsaaien" #1151 Lorelei | 500 | 07-10-2010 13:37 | |
De Kantine |
Here Comes The Saai #847 Batave | 500 | 31-01-2010 18:37 | |