Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 12:55
8m&m85
8m&m85 is offline
ik heb momenteel beetje tijd over en wilde graag nuttige site maken, nu dacht ik aan een site met hulp en oefeningen voor grammatica engels. Ik heb zelf namelijk daar veel bijles in gegeven en ben er ook wel goed in.

Nu vroeg ik me af of daar wel behoefte aan was, anders hoef ik er natuurlijk niet aan te beginnen.

Het zal over de hele grammatica gaan, dus alle tijden + actief/passief. Misschien dat ik in de toekomst het zo ga bouwen, dat je bijvoorbeeld aantal tijden uit kan zetten of de passieve vorm
Oud 07-07-2003, 15:45
Verwijderd
Kan altijd van pas komen. Ik zou het wel handig vinden af en toe, vooropgesteld dat de informatie daar ook correct is en heel uitgebreid (het zijn voornamelijk de kleine dingen die af en toe nog moeilijk zijn).
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:49
8m&m85
8m&m85 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2003 @ 16:45:
Kan altijd van pas komen. Ik zou het wel handig vinden af en toe, vooropgesteld dat de informatie daar ook correct is en heel uitgebreid (het zijn voornamelijk de kleine dingen die af en toe nog moeilijk zijn).
Het wordt redelijk uitgebreid, maar het is voornamelijk bedoeld voor mensen die helemaal niets van grammatica bakken, geen zinnen goed kunnen vertalen. Tenzij daar geen behoefte aan is natuurlijk
Oud 07-07-2003, 15:58
@Moon
@Moon is offline
Ik zou het in ieder geval erg handig vinden, aangezien ik nix van Engels bak
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 18:55
Verwijderd
Ik denk dat daar heel veel behoefte aan is en dat er uitgebreid gebruik van zal worden gemaakt, zeker als het van goede kwaliteit is en uitgebreid.

Offtopic:
Citaat:
@Moon schreef op 07-07-2003 @ 16:58:
Ik zou het in ieder geval erg handig vinden, aangezien ik nix van Engels bak
En Nederlands ook niet kennelijk als je 'niks' zo gaat typen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:35
johnbiezen
johnbiezen is offline
Ik zou het erg handig vinden. Echt..maar dan moet het een site worden met erg veel leuke en handige uitleg natuurlijk . En van alle klassen zou natuurlijk helemaal geweldig zijn van klas 1 t/m 5 (havo)
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:43
8m&m85
8m&m85 is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 08-07-2003 @ 12:35:
Ik zou het erg handig vinden. Echt..maar dan moet het een site worden met erg veel leuke en handige uitleg natuurlijk . En van alle klassen zou natuurlijk helemaal geweldig zijn van klas 1 t/m 5 (havo)
Aangezien ik geen leraar ben en dus niet weet welk stukje grammatica in welk jaar is behandeld, is dat voor mij zo'n beetje onmogelijk te doen, dus moet alles wel in een keer. Ik heb zelf VWO gedaan en wij hebben in 3 jaar alle grammatica gehad, terwijl andere scholen dr meer jaren over doen en ik kan ook het tempo slecht in schatten van HAVO en/of VMBO. Dus ik denk dat het toch blijft bij alles in 1 keer. Misschien dat ik het op de site zo ga maken, dat je kan kiezen welke tijden er bij mogen zitten, dan kan je de voltooide tijd uitzetten bijvoorbeeld als je die niet hebt gehad of de passieve vorm oid.
Oud 06-08-2003, 09:22
Nieni
Nieni is offline
Als je die site af hebt, post je de link dan hier? Het is namelijk behoorlijk handig voor mij.
Engelse grammatica...bestaat er een grotere ramp?
Oud 07-08-2003, 14:20
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
Nieni schreef op 06-08-2003 @ 10:22:
Engelse grammatica...bestaat er een grotere ramp?
Simpel!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 19:59
Breg
Breg is offline
ik zou het wel handig vinden, heb er niet meer zo heel veel moeite mee, sinds ik zelf veel Engels type, maar het is altijd handig.
Oud 15-08-2003, 15:01
Verwijderd
Goed plan! Zo'n site! Ik zou het zelf niet (of nauwelijks) nodig hebben, maar ik erger me vaak aan de domme grammatica van anderen (sorry).
Zorg er ook voor dat je een stukje met 'veel gemaakte fouten' erbij zet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten