Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 15:06
Bobby James
Bobby James is offline
'Van Hooijdonk tekent bij Fenerbahçe'

7/7/2003 13:31

Pierre van Hooijdonk verscheen maandagochtend gewoon op de eerste training van Feyenoord. Het zou weleens de laatste trainingsdag van Pi-Air bij de Rotterdamse club kunnen zijn geweest, want volgens de Turkse kranten Hurriyet en Fanatik meldt de Nederlandse spits zich komende woensdag bij Fenerbahçe.
Al enige tijd is het duidelijk dat Fenerbahçe zeer gecharmeerd is van Van Hooijdonk. De kampioen van 2001 zou de topscorer van Feyenoord zelfs een contract van 2,2 miljoen euro hebben aangeboden. Volgens Hurriyet zal de 33-jarige Brabander woensdag zijn handtekening zetten onder een contract dat hem voor twee jaar aan de club uit Istanboel bindt.

Vooralsnog bekend is, is de Turkse club ook de enige die zich officieel voor Van Hooijdonk bij Feyenoord heeft gemeld. De Rotterdamse club zou een transfersom van circa 1,2 miljoen dollar (een miljoen euro) vangen voor de lange aanvaller.

Fenerbahçe bouwt met nieuwe coach Christoph Daum aan een ploeg, die de Turkse top moet gaan bedreigen, en eigenlijk dit seizoen kampioen moet worden om voorzitter Aziz Yildirim aan de macht te houden na de verkiezingen van volgende zomer.

jammer. erg jammer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2003, 15:22
Riconoscente
Riconoscente is offline
LOL! Daaag!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:56
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
had ik al gezegt...niemand geloofde mij
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 07-07-2003 @ 22:56:
had ik al gezegt...niemand geloofde mij
Ja, ik wou het zeggen Pierre gaat nog ff z'n zakken vullen in Turkije, fout hoor. Anyway, zonder Pierre kunnen ze in Roffadam samen met Vitesse, NEC, Utrecht, NAC etc. strijden om de derde plaats.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:29
Thomas
Thomas is offline
Mjah, leuk voor hem.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 02:26
Verwijderd
Ik vind het leuk voor hem
Jammer voor Feyenoord.
Hij was toch een symbool.
Wat ik extreem vreemd vind is dat het nog niet op feyenoord.nl staat
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 02:27
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 07-07-2003 @ 23:02:
Ja, ik wou het zeggen Pierre gaat nog ff z'n zakken vullen in Turkije, fout hoor. Anyway, zonder Pierre kunnen ze in Roffadam samen met Vitesse, NEC, Utrecht, NAC etc. strijden om de derde plaats.
Bullshit
Alsof Kuyt niet zal scoren?
Alsof Buffel en van Persie droog zullen staan?
Feyenoord is echt wel een serieuze titel-kandidaat
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 02:51
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Bazz schreef op 08-07-2003 @ 03:27:
Bullshit

en dan hebben we ook nog een Lazovic.
Oud 08-07-2003, 03:24
Lyx
Lyx is offline
nog geen officiele bericht van feyenoord... dus.. wie weet blijft hij toch nog
Oud 08-07-2003, 03:44
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Lyx schreef op 08-07-2003 @ 04:24:
nog geen officiele bericht van feyenoord... dus.. wie weet blijft hij toch nog
wie weet.
Oud 08-07-2003, 07:42
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
En toen was het bedtijd

Ontopic:

Ik denk voor Feyenoord dat het scoren nu toch moeilijker gaat worden.
Ik denk dat Kuyt dit seizoen nog ff moet wennen aan het niveau van Feyenoord.
Want het is toch een stap omhoog van Utrecht naar Feyenoord.
En wat die nieuwe spits betreft, ik ken hem niet dus kan er niks over zeggen.
Oud 08-07-2003, 09:13
marc24
marc24 is offline
Pierre van Hooijdonk bevestigt dat hij op het punt staat een contract te tekenen bij Fenerbahce. De Feyenoorder verwacht deze week een tweejarige verbintenis te tekenen bij de Turkse club. Fenerbahce betaalt ruim 900.000 euro voor de aanvaller, die bij Feyenoord nog een contract voor één jaar heeft.

Van Hooijdonk blijft voorlopig bij de Rotterdamse club meetrainen tot zijn vertrek definitief is.

Bron: RTV Rijnmond
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 09:57
Verwijderd
Nou ik ben benieuwd. Het is een geweldige spits, maar ook Kuijt heeft grote kwaliteiten (kan een mannetje uitspelen). Ik denk dat we over 1 a 2 dagen meer duidelijkheid zullen hebben, omdat Emerton en Kalou dan ook moeten vertellen of ze vertrekken of niet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Bullshit
Van Hooijdonk was meer dan een goede spits, hij nam de ploeg duidelijk op sleeptouw en z'n vrije trappen waren erg belangrijk. Kuyt zal, zoals EmilioFCG al zei, nog moeten wennen aan het niveau.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:21
geen punt.
geen punt. is offline
Grrr, dom zeg, om een mooie ploeg als Feyenoord in te ruilen voor zo'n Turkse ploeg. Volgens mij is de NLse competitie dan nog interessanter. Bovendien, een dergelijke sterspeler gaat toch niet naar Turkije? Die gaat naar DLD, Italië of Schotland.....

Net als Emerton... wat moet die nou bij Blackburn, een degradatieploegje..... Bij Arsenal is hij beter op z'n plaats. Kalou bij Auxerre vind ik dan weer wel een passende combo.
Oud 08-07-2003, 11:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Bullshit
titelkandidaat? whahahahahaha NAC wordt derde dit jaar en ik maar denken dat ze bij NAC een k*tbeleid hebben!
een speler die feyenoord in z'n eentje de uefa-cup heeft bezorgd zonder v. Hooijdonk had feyenoord al tegen de rangers gestrand!

eindelijkierre trek dat shirt nou uit,pierre trek dat shirt nou uit!
Oud 08-07-2003, 15:16
Bruut
Bruut is offline
van hooidonk is echt een stakker, als ie erges anders twee kwartjes meer kan verdienen dan gaat ie er meteen heen!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:18
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Bruut schreef op 08-07-2003 @ 16:16:
van hooidonk is echt een stakker, als ie erges anders twee kwartjes meer kan verdienen dan gaat ie er meteen heen!

Dat doet 90% van alle profvoetballers.
Oud 08-07-2003, 16:20
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-07-2003 @ 17:18:
Dat doet 90% van alle profvoetballers.
en terecht
Oud 08-07-2003, 16:21
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
ben je dan een stakker?
Oud 08-07-2003, 16:35
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 08-07-2003 @ 17:20:
en terecht

Correctie:

Dat doet 90% van de profsporters
Oud 08-07-2003, 17:07
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
omdat feijenoord hem geen fatsoenlijk contract aanbiedt naar aanleiding van zijn prestaties maar wel prutsers aanneemt zoals de nooijer en als van Hooijdonk zo'n stakker is waarom kalou dat dan niet?het feit dat feijenoorders er zo mee zitten dat v. Hooijdonk weggaat blijkt alleen maar hoeveel hij waard is voor feijenoord!

Pierre succes
Oud 08-07-2003, 17:14
Verwijderd
Ik weet echt niet waar jullie deze informatie vandaan halen
Het staat nog niet op Teletekst het staat nog niet op Feyenoord.nl

iig
Er wordt steeds gezegd dat van Hooydonk Feyenoord op sleeptouw kon nemen door z'n vrije trappen, maar van Persie is er ook geen verkeerde in
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:34
Verwijderd
Dit is egt dik gelul. Er zijn nog drie clubs in de race, waaronder Fenerbahce....hij heeft nog helemaal niks getekend.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:35
Bruut
Bruut is offline
ja maar ik vind wel dat pierre HEEL vaak van club veranderd!! vinden jullie van niet dan?

desalniettemin vind ik pierre een goeie voetballer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2003, 17:38
houn
houn is offline
Citaat:
Bazz schreef op 08-07-2003 @ 18:14:
Ik weet echt niet waar jullie deze informatie vandaan halen
Het staat nog niet op Teletekst het staat nog niet op Feyenoord.nl

iig
Er wordt steeds gezegd dat van Hooydonk Feyenoord op sleeptouw kon nemen door z'n vrije trappen, maar van Persie is er ook geen verkeerde in
van persie is natuurlijk lang niet zo belangrijk als van hooijdonk, van hooijkdonk zorgt voor 25 goals, dat doe van persie niet, dat gaat ook niet gebeuren omdat hij op de verkeerde positie staat, en wat vrije trappen betreft kan hij er wel een paar in leggen, maar qua uitstraling valt hij in het niet met van hooijdonk, en van persie is ook niet iemand die een ploeg op sleeptouw neemt omdat hij de helft van de keren er niet eens in staat..
Oud 08-07-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 08-07-2003 @ 18:38:
van persie is natuurlijk lang niet zo belangrijk als van hooijdonk, van hooijkdonk zorgt voor 25 goals, dat doe van persie niet, dat gaat ook niet gebeuren omdat hij op de verkeerde positie staat, en wat vrije trappen betreft kan hij er wel een paar in leggen, maar qua uitstraling valt hij in het niet met van hooijdonk, en van persie is ook niet iemand die een ploeg op sleeptouw neemt omdat hij de helft van de keren er niet eens in staat..
van Persie en Buffel hebben allebei aardig wat minder wedstrijden gespeeld dan van Hooijdonk, dus dan is het ook niet zo gek dat van Hooijdonk er meer weet te scoren.
Als van Persie en Buffel het hele seizoen hadden gespeeld hadden ze ongv evenveel en misschien wel meer gescoord
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:43
Verwijderd
Feit blijft dat m.i. Van Hooijdonk Feyenoord dit seizoen en vorig seizoen door cruciale momenten heengesleept.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:35
Bobby James
Bobby James is offline
persoonlijk denk ik dat feyenoord zich volgend jaar wel red.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:36
Methuselah
Methuselah is offline
Btw: Topictitel is wel onduidelijk, aangezien Fréderic Pierre ook getransfereerd is deze zomer
Oud 08-07-2003, 20:47
Kale
Kale is offline
Ja dan gaat ie toch lekker weg

Bedankt Pair voor je mooie doelpunten en de belangrijke!!!

En donder dan maar snel weg mens zonder club gevoel
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-07-2003 @ 19:43:
Feit blijft dat m.i. Van Hooijdonk Feyenoord dit seizoen en vorig seizoen door cruciale momenten heengesleept.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:51
Verwijderd
ik las vandaag een collum in de metro, die vond ik vrij goed. Stylisten zullen minder snel aan de bak komen, mensen willen in dit soort tijden meer jan van halsten zien
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:24
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Kale schreef op 08-07-2003 @ 21:47:
Ja dan gaat ie toch lekker weg

Bedankt Pair voor je mooie doelpunten en de belangrijke!!!

En donder dan maar snel weg mens zonder club gevoel
je bedoeld dat feyenoord niet respect toont naar spelers die veel hebben bereikt clubliefde???Kalou is ook weg toch ook om meer te kunnen verdienen?elke speler doet dat
Oud 10-07-2003, 11:55
ajaccio
ajaccio is offline
Citaat:

whahaha.... jij moet niet zoveel dag dromen... krijg je vage ideeen van!

(we zullen zien.. ajax word tog 1. !)
Oud 10-07-2003, 12:14
marc24
marc24 is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 10-07-2003 @ 12:24:
je bedoeld dat feyenoord niet respect toont naar spelers die veel hebben bereikt clubliefde???Kalou is ook weg toch ook om meer te kunnen verdienen?elke speler doet dat
Hij bedoelt dat van Hooijdonk zich belangrijker is gaan voelen dan Feyenoord. En dan gaat mij in ieder geval te ver. Hij heeft veel gedaan voor Feyenoord en daar wordt hij voor bedankt.

En Kalou gaat niet alleen om het geld weg, maar gewoon omdat hij het hier in Nederland en bij Feyenord wel gezien had.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:16
marc24
marc24 is offline
Citaat:
ajaccio schreef op 10-07-2003 @ 12:55:

En jij moet gewoon je muil houden en met je jodenvriendjes gaan spelen in plaats van ons hiet lastig te vallen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
ajaccio schreef op 10-07-2003 @ 12:55:

Jij bent de eerste die ik KEIHARD uit ga lachen wanneer Ajax niet door de voorronde's van de Champion's League komt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 10-07-2003 @ 12:24:
Kalou is ook weg toch ook om meer te kunnen verdienen?elke speler doet dat
Kalou voelde zich bij Feyenoord een beperkte speler en wilde verder uitgroeien.
Via frankrijk naar Italie geloof ik.
iig zal ik hem missen
Goede speler, met leuke acties.
Maar dat komt allemaal goed
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:43
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Bazz schreef op 10-07-2003 @ 14:35:
Jij bent de eerste die ik KEIHARD uit ga lachen wanneer Ajax niet door de voorronde's van de Champion's League komt
stoer
Oud 10-07-2003, 13:45
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Bazz schreef op 10-07-2003 @ 14:35:
Er valt weinig te lachen in dat geval
Oud 10-07-2003, 13:45
Verwijderd
Ook Galatasaray doet Van Hooijdonk mooi bod

10/7/2003 9 :29

Na Fenerbahçe is ook Galatasaray nadrukkelijk in de markt voor Pierre van Hooijdonk. De Turkse club sprak woensdag met de spits van Feyenoord en deed hem een aantrekkelijk aanbod, waar Van Hooijdonk wel oren naar lijkt te hebben.
Eerder kwam Van Hooijdonk al bijna tot een akkoord met Fenerbahçe. Tot een transfer kwam het tot nog toe echter niet. De door Van Hooijdonk en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen geëiste bankgarantie bleef vooralsnog uit.

Galatasaray heeft sportief een streepje voor op Fenerbahçe. Çim Bom eindigde afgelopen seizoen achter landskampioen Besiktas op de tweede plaats in de Turkse competitie en plaatste zich daarmee voor de voorronde van de Champions League. Fenerbahçe greep met een zesde plaats naast Europees voetbal.

Galatasaray haalde onlangs Hakan Sükür terug naar Istanboel. De club is eveneens in gesprek met de bij Barcelona niet meer welkome Frank de Boer en deed ook hem een lucratieve aanbieding.

Bron: http://www.vi.nl

Mjah blaat, er is dus nog steeds geen akkoord met Fenerbahçe en zover ik weet was de transfer-deadline voor Pierre gisteren.
En dat zou betekenen dat hij niet meer weg mag bij Feyenoord.
Maar zoiets had je ook met Henk Vos (RBC)

Dus we zien het wel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 10-07-2003 @ 14:45:
Er valt weinig te lachen in dat geval
(Klopt maar het klinkt wel leuk)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 15:54
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
marc24 schreef op 10-07-2003 @ 13:14:
Hij bedoelt dat van Hooijdonk zich belangrijker is gaan voelen dan Feyenoord. En dan gaat mij in ieder geval te ver. Hij heeft veel gedaan voor Feyenoord en daar wordt hij voor bedankt.

En Kalou gaat niet alleen om het geld weg, maar gewoon omdat hij het hier in Nederland en bij Feyenord wel gezien had.
van Hooijdonk voelt zich belangrijker?denk het niet maar ja feyenoord krijgt de rekening dit seizoen wel gepresenteerd

maarre wanneer wordt feyenoord weer eens kampioen?dat duurt wel ff helemaal als ze spelers als van Hooijdonk weg laten gaan.
Oud 10-07-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 10-07-2003 @ 16:54:
van Hooijdonk voelt zich belangrijker?denk het niet maar ja feyenoord krijgt de rekening dit seizoen wel gepresenteerd

maarre wanneer wordt feyenoord weer eens kampioen?dat duurt wel ff helemaal als ze spelers als van Hooijdonk weg laten gaan.
Er is nog steeds niks zeker hoor. En zoals ik al zei, volgens de 'regels' mag hij niet meer weg omdat z'n transfer deadline gisteren was.
En verder moet je beseffen dat jongens als Buffel, van Persie, Pardo, Smolarek en Kuyt ook flink kunnen scoren en nog jong zijn
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:27
houn
houn is offline
pardo is slecht

hoj
Oud 10-07-2003, 17:50
Verwijderd
Ik weet trouwens echt niet waar dit allemaal vandaan komt : \

Ik heb nog niks gelezen over van Hooydonk op de sites van Feyenoord en Fenehrbace / Galatasaray
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:02
marc24
marc24 is offline
Citaat:
houn schreef op 10-07-2003 @ 18:27:
pardo is slecht

hoj
pardo is het grootste talent van Chili, maar bij Feyenoord krijgt hij geen kans om zich te ontwikkelen, omdat we een overschot aan linkeraanvallers hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:25
houn
houn is offline
ik zie hem anders nooit een mooie actie maken ofzo, en als je het grootste talent heet te zijn van chili, zegt ook niet alles, chili is ook niet echt een groot voetballand meer sinds zamorano en salas niet meer voor de nationale ploeg uitkomen..
Oud 10-07-2003, 20:06
marc24
marc24 is offline
Citaat:
houn schreef op 10-07-2003 @ 20:25:
ik zie hem anders nooit een mooie actie maken ofzo, en als je het grootste talent heet te zijn van chili, zegt ook niet alles, chili is ook niet echt een groot voetballand meer sinds zamorano en salas niet meer voor de nationale ploeg uitkomen..
Die actie zie je niet omdat hij bijna nooit speelt, maar aan het begin van het seizoen speelde hij wel regelmatig en liet hij mooie dingen zien. bv. de goal tegen Newcastle United. En voetballers hoeven niet altijd mooie acties te maken, als ze maar nuttig zijn voor het team.
En het zegt inderdaad niet alles om het grootste talent van Chili te zijn, maar het betekent wel dat je toch een aardig balletje kan trappen.
Maar doordat Feyenoord enigszins ruim in de linkeraanvallers zit krijgt Pardo weinig de kans om te laten zien wat hij kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten