Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alsof Kuyt niet zal scoren? Alsof Buffel en van Persie droog zullen staan? Feyenoord is echt wel een serieuze titel-kandidaat |
![]() |
|
En toen was het bedtijd
![]() ![]() Ontopic: Ik denk voor Feyenoord dat het scoren nu toch moeilijker gaat worden. Ik denk dat Kuyt dit seizoen nog ff moet wennen aan het niveau van Feyenoord. Want het is toch een stap omhoog van Utrecht naar Feyenoord. En wat die nieuwe spits betreft, ik ken hem niet dus kan er niks over zeggen.
|
Pierre van Hooijdonk bevestigt dat hij op het punt staat een contract te tekenen bij Fenerbahce. De Feyenoorder verwacht deze week een tweejarige verbintenis te tekenen bij de Turkse club. Fenerbahce betaalt ruim 900.000 euro voor de aanvaller, die bij Feyenoord nog een contract voor één jaar heeft.
Van Hooijdonk blijft voorlopig bij de Rotterdamse club meetrainen tot zijn vertrek definitief is. Bron: RTV Rijnmond |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Grrr, dom zeg, om een mooie ploeg als Feyenoord in te ruilen voor zo'n Turkse ploeg. Volgens mij is de NLse competitie dan nog interessanter. Bovendien, een dergelijke sterspeler gaat toch niet naar Turkije? Die gaat naar DLD, Italië of Schotland.....
Net als Emerton... wat moet die nou bij Blackburn, een degradatieploegje..... Bij Arsenal is hij beter op z'n plaats. Kalou bij Auxerre vind ik dan weer wel een passende combo.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() een speler die feyenoord in z'n eentje de uefa-cup heeft bezorgd zonder v. Hooijdonk had feyenoord al tegen de rangers gestrand! eindelijk ![]() ![]()
||
Citaat:
Pierre succes ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet echt niet waar jullie deze informatie vandaan halen
![]() Het staat nog niet op Teletekst het staat nog niet op Feyenoord.nl ![]() iig ![]() Er wordt steeds gezegd dat van Hooydonk Feyenoord op sleeptouw kon nemen door z'n vrije trappen, maar van Persie is er ook geen verkeerde in |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als van Persie en Buffel het hele seizoen hadden gespeeld hadden ze ongv evenveel en misschien wel meer gescoord |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En Kalou gaat niet alleen om het geld weg, maar gewoon omdat hij het hier in Nederland en bij Feyenord wel gezien had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Via frankrijk naar Italie geloof ik. iig zal ik hem missen ![]() Goede speler, met leuke acties. Maar dat komt allemaal goed |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ook Galatasaray doet Van Hooijdonk mooi bod
10/7/2003 9 :29 Na Fenerbahçe is ook Galatasaray nadrukkelijk in de markt voor Pierre van Hooijdonk. De Turkse club sprak woensdag met de spits van Feyenoord en deed hem een aantrekkelijk aanbod, waar Van Hooijdonk wel oren naar lijkt te hebben. Eerder kwam Van Hooijdonk al bijna tot een akkoord met Fenerbahçe. Tot een transfer kwam het tot nog toe echter niet. De door Van Hooijdonk en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen geëiste bankgarantie bleef vooralsnog uit. Galatasaray heeft sportief een streepje voor op Fenerbahçe. Çim Bom eindigde afgelopen seizoen achter landskampioen Besiktas op de tweede plaats in de Turkse competitie en plaatste zich daarmee voor de voorronde van de Champions League. Fenerbahçe greep met een zesde plaats naast Europees voetbal. Galatasaray haalde onlangs Hakan Sükür terug naar Istanboel. De club is eveneens in gesprek met de bij Barcelona niet meer welkome Frank de Boer en deed ook hem een lucratieve aanbieding. Bron: http://www.vi.nl Mjah blaat, er is dus nog steeds geen akkoord met Fenerbahçe en zover ik weet was de transfer-deadline voor Pierre gisteren. En dat zou betekenen dat hij niet meer weg mag bij Feyenoord. Maar zoiets had je ook met Henk Vos (RBC) Dus we zien het wel |
![]() |
||
Citaat:
maarre wanneer wordt feyenoord weer eens kampioen?dat duurt wel ff helemaal als ze spelers als van Hooijdonk weg laten gaan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder moet je beseffen dat jongens als Buffel, van Persie, Pardo, Smolarek en Kuyt ook flink kunnen scoren en nog jong zijn |
![]() |
||
Citaat:
En het zegt inderdaad niet alles om het grootste talent van Chili te zijn, maar het betekent wel dat je toch een aardig balletje kan trappen. Maar doordat Feyenoord enigszins ruim in de linkeraanvallers zit krijgt Pardo weinig de kans om te laten zien wat hij kan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|