![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En inderdaad; meestal hebben oudere mannen meer ervaring en weten ze dus beter wat te doen. En ach, dat kan wel eens leuk zijn! Bovendien ben ik zelf nogal gewillig en onderdanig, dus dan is het prettig als je een ouder iemand hebt die de touwtjes in handen neemt, om het zo maar te zeggen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ook niet voor zijn intelligentie. Maar bedankt dat je mijn stelling hebt bevestigd dat kleine knulletjes niet interessant zijn. |
![]() |
|
![]() |
ik val over het algemeen op oudere jongens omdat ze een stuk volwassener zijn en dus meer op mijn niveau *kuch* zitten, niet zozeer omdat ze stoerder zijn of meer ervaren in bed ofzo.
Mijn huidige vriendje is trouwens dan wel 5 jaar ouder, maar eigenlijk nog best een beetje speels en niet denderend meer volwassen dan dat ik ben en tot mijn grote verbazing vind ik juist dat weer zo leuk aan hem. maar als jongere jongens zo speels zijn vind ik het weer knap irritant. Geen idee waarom.
||
Citaat:
Bovendien wordt ik niet graag gedomnineerd maar heb ik de touwtjes best goed in handen. Een leeftijdsverschil van van zes jaar kan heel goed een evenewichtige relatie opleveren. Als vrouw heb je genoeg mogelijkheden. |
![]() |
|
Ja, ik heb ook al mogen merken dat jongens (die niet veel ouder zijn) vooral hun hormonen achterna lopen, en nogal egoïstisch seks hebben (al houden ze wel van je).
Terwijl wat oudere mannen (de mijne is 28) meestal wat ruimdenkender zijn (echt waar), meer tijd willen steken in het laten genieten van een meisje, en vooral: veel meer ervaring hebben. (Zonder dat het van kant komt natuurlijk, bij ons komt het initiatief van beide kanten) Nee, geef mij maar een ouder iemand in bed. Al wil ik ooit nog iemand ontmaagden, maar dat zal ik dan meer zien als geestelijk genot (iemand inwijden) dan als seksueel genot. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach ja, ontknapen, had me enigjes geleken. Zit er niet meer in. Maar inderdaad, zo'n joch kan er nog niks van, en houdt het een hele minuut vol. Sjonge. Maar vast wel lief, en daar gaat het dan toch om.
|
Ontmaagding lijkt me ook wel leuk.
Maar aan de andere kant word ik ook wel eens week van jonge vaders. Ze moeten er wel leuk uitzien natuurlijk. Geen bierbuiken, watjes of zo. Misschien is het mijn fetisch, maar jonge vaders hebben iets seksueel opwindends. Een neef van een vriendin van me is 33 en vader van twee dochtertjes. Hartstikke knap. Heb regelmatig erotische fantasien over hem. Maar ik vind hem niet interessant voor een relatie. Wel voor een of meer avontuurtjes... herkent iemand dit? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tja, daar ben ik nu dus nog echt niet mee bezig. Als je deze logica volgt, moet ik me nu storten op kindertjes van tien jaar... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel dat veel jongens een beetje nauwdenkend zijn op vlak van seksualiteit als normaal beschouwen. Ik zou het bv. verschrikkelijk vinden als ik initiatief neem en dingen uitprobeer, dat hij dan zou zeggen: " ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE]jayjay schreef op 08-07-2003 @ 13:05:
[B] Maar aan de andere kant word ik ook wel eens week van jonge vaders. Ze moeten er wel leuk uitzien natuurlijk. Geen bierbuiken, watjes of zo. Misschien is het mijn fetisch, maar jonge vaders hebben iets seksueel opwindends. Ben ik zeker toch de enige die dat heeft. Zag op een ander foto-disc overigens genoeg foto's staan van oudere mannen. Harrisson Ford zou mijn opa kunnen zijn. Zal eens kijken of ik een foto van die neef kan krijgen hehe... |
![]() |
|
Ik heb zaterdag gezoend met een 'vrouw' van 28...
![]() Serieus... maar ze zag er wel uit als 18-19 ( zeiden ook me vrienden hehe ) Is juist het tegenovergestelde van wat hierboven allemaal staat, maar ik val toch echt op oudere meisjes/vrouwen. Geen idee waarom, maar zal ongetwijveld te verklaren zijn omdat die sexueel rijper zijn ofzo? Maargoed. Ik zie er zelf dan ook wel ouder uit. Hoor altijd van mensen die mij niet kennen dat ik minimaal 19 ben. En paar weken terug zelfs een meisje van 18 die dacht dat ik 23 was ![]() |
![]() |
|
Ik merk dat ik op jongens val die net iets jonger zijn dan ik. Daar zoek ik ze niet op uit en misschien is het toeval, maar de jongens die ik leuk vind zijn allemaal een maand tot anderhalf jaar jonger dan ik. Mijn huidige vriend is ook tien maanden jonger.
Ik heb geen idee hoe het komt. Maar ik maak me er ook niet druk om, want het kan heel goed toeval zijn.
|||
Citaat:
Ten eerste klopt er geen zak van je verhaal.. m.i. van je een knaapje van 8 dat net het zinnetje 'je moeder' heeft uitgevonden. Een super 'groote' ![]() Ten tweede kan je nooit 14 zijn, gezien je taalgebruik ben je een knul van 8 die de 'ik, hij, wij rijtjes' van 'worden' en 'rijden' nog niet gehad heeft. Ten derde een 14 jarig knaapje met een 1 jarig iemand? Tja, ik houd van verschillen maar je kan het overdrijven.. ![]() Trouwens, oud, van leeftijd, is geen werkwoord.. even dat je het weet: Citaat:
![]() [ONTOPIC] Ik denk dat het niet uitmaakt, alhoewel ik het nooit zal doen met iemand die 20 jaar ouder is. Als je echt veel om elkaar geeft en er allebei klaar voor bent, wat let je? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nee.. ze wist dat ik 16 was!. Ik was haar meer een beetje aan het plagen enzo, niet echt al te serieus. Maar het lukte blijkbaar wel! Na de eerste zoen ( waren er meerdere ) was het ook meteen: ' Zo nu kun je aan je vrienden gaan vertellen dat je met een ouwe vrouw gezoend heb' ... wat ik dus ook meteen gedaan heb, haha. Heb zelfs al een smsje gehad van haar, maar verder niet meer denk ik |
![]() |
||
Citaat:
Wat ga je doen als je d'r terugziet?
||
Citaat:
Zie wel...( het idee om het te leren van een ervaren vrouw is natuurlijk ontzettend geil, maar denk toch van niet, daar doelde je waarschijnlijk beetje op denk ![]() |
![]() |
|
Ik val op heel verschillende types, maar meestal zijn de mannekes toch idd ouder of heel wat ouder dan mij. Meestal komt dit denk ik door de uitstraling die zij hebben, en ik ben vaak bang dat mensen van mijn eigen leeftijd mij 'niet aankunnen', een relatie niet zo serieus nemen als ik en me laten zitten als ze merken dat ik toch wat lastiger ben, en een grotere uitdaging dan ze aandurven. Oudere jongens stralen meer serieusheid uit, en daar voel ik me gewoon sneller vertrouwd bij, veilig, omdat ik minder bang ben dat ze flauw reageren op bepaalde dingen, en ik ook nog het gevoel heb wat te ontwikkelen bij hen in de buurt. Ik kan beter met ze praten, intiemer zijn, en dan is er gewoon meer wisselwerking.
Of velen dat nou belachelijk vinden, of beweren dat het die jongens alleen om de seks gaat, of wat dan ook, ik doe het zo en ik voel me er fijn bij. Als er toevallig een jongen beschikbaar is van rond mijn leeftijd die wél die eigenschappen heeft is dat ook goed, maar vaak is dat gewoon niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
Hmm mja nutteloze post. |
![]() |
|
![]() |
hey jayjay
ik heb zelf ook oudere jongens gehad ik ben zelf 15 en heb een half jaar met een gozer van 23 gehad daarna met een gozer van 25 en op dit moment een gozer van 20!! voor mij boeit leeftijd helemaal niet als je maar van elkaar houd!!!!! en eerlijk tegen elkaar bent!!! dus!!! groetjes en xx mij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ligt het aan mij, of denken veel vrouwen/ meiden klaar te zijn voor een oudere man/ jongen, terwijl dat later niet het geval blijkt te zijn? Okee, voor lust kan ik het begrijpen, oudere man, sommige vinden dit wellicht aantrekkelijk en ze zijn inderdaad meer ervaren in bed en weten daarom meer. (ook leuke gedachte die ik daaraan koppel... betekend dus ook dat hij meer meiden heeft gehad en dus wellicht ook minder gevoelens deelt tijdens de sex, het ziet als minder speciaal, blablabla, you get the point) Wat ik hiermee probeer te vertellen is, dat er nogal wat zwartkijkers hier ronddwalen. Oud staat niet garant voor betere sex... rond de 30'ste neemt ook de conditie en daarmee de sexualiteit van een man af (weet ik me nog ergens van te herinneren)... dus of een oudere man nou echt zoveel beter is, ligt denk ik toch aan de leeftijd. Overigens ben ik het met poezemens (sorry, kan het niet laten ![]() Gelieve niet meer te generaliseren
||
Citaat:
great minds think alike en je hebt helemaal gelijk: als het maar klikt dikke zoen terug
|
Overigens ben ik het met poezemens (sorry, kan het niet laten
![]() Gelieve niet meer te generaliseren [/B][/QUOTE] Jongere mannen (ahum) zijn veel meer met maar een ding bezig: hoe kom ik zo snel mogelijk klaar. Het draait bij hen (ik generaliseer, ik weet het) om het lozen van het kwakje. Dat er vervolgens nog een smachtend meisje ligt te wachten, tja... de ergsten steken dan meteen een sigaret op. Misschien iets voor een nieuwe disc: hoe anti werk roken na het vrijen
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat er vervolgens nog een smachtend meisje ligt te wachten, tja... de ergsten steken dan meteen een sigaret op. Misschien iets voor een nieuwe disc: hoe anti werk roken na het vrijen [/B][/QUOTE] Misschien dat ik dan al bij de oudere categorie val (alhoewel de opgesomde leeftijden binnen dit topic mij anders doen denken), aangezien ik altijd mijn vriendin tijdens het vrijen wil laten komen... vind ik gewoon een mooi gezicht, hoe ze dan zo kan genieten. Ow, roken doe ik overigens niet ![]() Anyway, ik snap dat je snapt dat dit zeker niet voor alle jonge mannen geldt en dit is ook grotendeels de boodschap die ik probeer over te brengen... dan rest nog mijn vraag... denk je echt, dat alle oudere mannen wel de aandacht besteden die jij wilt aan jou, plaatsvan hun eigen kwakkie? (ik denk namelijk dat dit 2 kanten op werkt... jonge mannen hoeven niet persee op hun eigen kwakkie gericht te zijn... oudere mannen geven niet altijd alleen aandacht aan jou, maar kunnen ook alleen aandacht besteden aan hun eigen kwakkie)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Serieus: jongere jongens zijn toch vaak wat kinderachtiger. Ik wil niet een jongen die de hele dag als een idioot rondloopt en zijn moeder moet overtuigen dat hij wel oud genoeg is om tot 1 uur buiten te blijven. Jongens van m'n eigen leeftijd, daar zou ik wel verliefd op kunnen worden. Sterker nog, het is al eens gebeurd. Heb niet echt een voorkeur voor oudere jongens. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |
Liefde & Relatie |
stelling ivm leeftijdsverschil vedetje | 33 | 04-05-2006 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Groot leeftijdsverschil Neiu | 63 | 16-06-2005 22:38 | |