Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 10:28
jayjay
jayjay is offline
Ik heb altijd oudere vriendjes gehad. Mijn huidige vriend is zes jaar ouder dan ik. Daar krijg ik wel eens opmerkingen over. Maar ik vind mooie, oudere jongens/mannen spannender. Ze zijn handiger met sex en stoerder.
Zijn er meer meiden die zo denken?
Brad Pitt is ook een dertiger
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:34
Qimm
Qimm is offline
Ja bij voorkeur wat ouder. Ik weet niet vind ik toch leuker dan jonger/zelfde leeftijd. Natuurlijk werkt het in de praktijk nooit zo, maar goed.
Ja ouder vinnik wel mooi
Oud 08-07-2003, 10:35
m4cK
m4cK is offline
baby alle chickies digge mij ze staan ure in de rij en canperen voor mijn deur met hun slaap zak schreeuwent om de meester de mack daddy pimp van voor tot achter van smorgens vroeg tot savonds laat zelfs als ik ga slapen staan die kontjes van ze nog op me nedvliesen maakt niet uit hoe oudt ze zijn 10 tot 14 of 14 tot 34 ik heb er zelfs is 1 van 40 moge hebben was lekker allehoewel ze niet meer zo strak was kon ik toch wat voor haar doen met mijn super groote lul,
leeftijd maakt niet uit het gaat om de floes en om de vrouw no matter how old they are!!
Oud 08-07-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
m4cK schreef op 08-07-2003 @ 11:35:
baby alle chickies digge mij ze staan ure in de rij en canperen voor mijn deur met hun slaap zak schreeuwent om de meester de mack daddy pimp van voor tot achter van smorgens vroeg tot savonds laat zelfs als ik ga slapen staan die kontjes van ze nog op me nedvliesen maakt niet uit hoe oudt ze zijn 10 tot 14 of 14 tot 34 ik heb er zelfs is 1 van 40 moge hebben was lekker allehoewel ze niet meer zo strak was kon ik toch wat voor haar doen met mijn super groote lul,
leeftijd maakt niet uit het gaat om de floes en om de vrouw no matter how old they are!!
ze komen iig niet voor je goede nederlands.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Havock schreef op 08-07-2003 @ 11:41:
Oud 08-07-2003, 10:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
jayjay schreef op 08-07-2003 @ 11:28:
Ik heb altijd oudere vriendjes gehad. Mijn huidige vriend is zes jaar ouder dan ik.
Ik heb ook altijd oudere vriendjes. Mijn 'huidige' is 26.

Citaat:

Daar krijg ik wel eens opmerkingen over.
Ja, ik soms ook wel. 'Goh Deen, hoe oud is je vriend?' En dan zeg ik bijvoorbeeld '25'. 'Nou, dat valt alweer mee!' Pff.

Citaat:

Maar ik vind mooie, oudere jongens/mannen spannender. Ze zijn handiger met sex en stoerder.
Ja, ik vind ze ook spannender. Jonge jochies krijgen mij met die babysnoetjes niet geil hoor!
En inderdaad; meestal hebben oudere mannen meer ervaring en weten ze dus beter wat te doen. En ach, dat kan wel eens leuk zijn!
Bovendien ben ik zelf nogal gewillig en onderdanig, dus dan is het prettig als je een ouder iemand hebt die de touwtjes in handen neemt, om het zo maar te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:53
metalgirl
metalgirl is offline
Mijn vriend is 23. Meestal had ik wel "verkering" met jongens van mijn eigen leeftijd, maar nu dus niet. We krijgen er ook wel opmerkingen over, maar dat interesseert ons niks!
Oud 08-07-2003, 10:53
jayjay
jayjay is offline
Citaat:

En ook niet voor zijn intelligentie. Maar bedankt dat je mijn stelling hebt bevestigd dat kleine knulletjes niet interessant zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:57
Magdalena
Magdalena is offline
ik val over het algemeen op oudere jongens omdat ze een stuk volwassener zijn en dus meer op mijn niveau *kuch* zitten, niet zozeer omdat ze stoerder zijn of meer ervaren in bed ofzo.

Mijn huidige vriendje is trouwens dan wel 5 jaar ouder, maar eigenlijk nog best een beetje speels en niet denderend meer volwassen dan dat ik ben en tot mijn grote verbazing vind ik juist dat weer zo leuk aan hem. maar als jongere jongens zo speels zijn vind ik het weer knap irritant. Geen idee waarom.
Oud 08-07-2003, 10:57
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
*Kleine knulletjes niet interresant zijn* smuck smuck
Ze nemen alleen maar met jou, omdat je 17 bent, nog lekker strak in het vel zit, en niet al te veel kankert, EN het is net aan legaal
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:26
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 08-07-2003 @ 11:57:
*Kleine knulletjes niet interresant zijn* smuck smuck
Ze nemen alleen maar met jou, omdat je 17 bent, nog lekker strak in het vel zit, en niet al te veel kankert, EN het is net aan legaal
Ik kies ze toch ook op hun voordelen. En seks met minderjarigen met wederzijdse toestemming mag vanaf 12 jaar. Dus zijn er voor jou ook nog legale mogelijkheden.

Bovendien wordt ik niet graag gedomnineerd maar heb ik de touwtjes best goed in handen. Een leeftijdsverschil van van zes jaar kan heel goed een evenewichtige relatie opleveren. Als vrouw heb je genoeg mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:39
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja, ik heb ook al mogen merken dat jongens (die niet veel ouder zijn) vooral hun hormonen achterna lopen, en nogal egoïstisch seks hebben (al houden ze wel van je).
Terwijl wat oudere mannen (de mijne is 28) meestal wat ruimdenkender zijn (echt waar), meer tijd willen steken in het laten genieten van een meisje, en vooral: veel meer ervaring hebben. (Zonder dat het van kant komt natuurlijk, bij ons komt het initiatief van beide kanten)

Nee, geef mij maar een ouder iemand in bed. Al wil ik ooit nog iemand ontmaagden, maar dat zal ik dan meer zien als geestelijk genot (iemand inwijden) dan als seksueel genot.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:45
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-07-2003 @ 12:39:
Ja, ik heb ook al mogen merken dat jongens (die niet veel ouder zijn) vooral hun hormonen achterna lopen, en nogal egoïstisch seks hebben (al houden ze wel van je).
Terwijl wat oudere mannen (de mijne is 28) meestal wat ruimdenkender zijn (echt waar), meer tijd willen steken in het laten genieten van een meisje, en vooral: veel meer ervaring hebben. (Zonder dat het van kant komt natuurlijk, bij ons komt het initiatief van beide kanten)

Nee, geef mij maar een ouder iemand in bed. Al wil ik ooit nog iemand ontmaagden, maar dat zal ik dan meer zien als geestelijk genot (iemand inwijden) dan als seksueel genot.

Ach ja, ontknapen, had me enigjes geleken. Zit er niet meer in. Maar inderdaad, zo'n joch kan er nog niks van, en houdt het een hele minuut vol. Sjonge. Maar vast wel lief, en daar gaat het dan toch om.
Oud 08-07-2003, 12:05
jayjay
jayjay is offline
Ontmaagding lijkt me ook wel leuk.

Maar aan de andere kant word ik ook wel eens week van jonge vaders. Ze moeten er wel leuk uitzien natuurlijk. Geen bierbuiken, watjes of zo. Misschien is het mijn fetisch, maar jonge vaders hebben iets seksueel opwindends. Een neef van een vriendin van me is 33 en vader van twee dochtertjes. Hartstikke knap. Heb regelmatig erotische fantasien over hem. Maar ik vind hem niet interessant voor een relatie. Wel voor een of meer avontuurtjes...

herkent iemand dit?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:16
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-07-2003 @ 12:39:

Jij meent dat de wil tot het lichamelijk laten genieten van de ander ruimdenkendheid behoeft of iig duidt op ruimdenkendheid? Is het niet zo dat seks behoort een geestelijk ritueel te zijn waardoor dus niet het lichamelijke genot maar de liefde tussen twee mensen zorgt voor een zo goed mogelijke vrijpartij?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:19
Verwijderd
Maareh - mannen gaan al zo'n 10 jaar eerder dood dan vrouwen, als hij ook nog eens zoveel ouder is dan jou, zul je hem misschien wel 15 jaar voor jij doodgaat verliezen (vooropgesteld dat je het zo lang met hem volhoudt ). *rilt*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:22
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-07-2003 @ 13:19:
Maareh - mannen gaan al zo'n 10 jaar eerder dood dan vrouwen, als hij ook nog eens zoveel ouder is dan jou, zul je hem misschien wel 15 jaar voor jij doodgaat verliezen (vooropgesteld dat je het zo lang met hem volhoudt ). *rilt*

Tja, daar ben ik nu dus nog echt niet mee bezig. Als je deze logica volgt, moet ik me nu storten op kindertjes van tien jaar...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:24
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 08-07-2003 @ 13:16:
Jij meent dat de wil tot het lichamelijk laten genieten van de ander ruimdenkendheid behoeft of iig duidt op ruimdenkendheid? Is het niet zo dat seks behoort een geestelijk ritueel te zijn waardoor dus niet het lichamelijke genot maar de liefde tussen twee mensen zorgt voor een zo goed mogelijke vrijpartij?
liefde is natuurlijk wel handig , maar volgens mij begrijp je me verkeerd.
Ik bedoel dat veel jongens een beetje nauwdenkend zijn op vlak van seksualiteit als normaal beschouwen. Ik zou het bv. verschrikkelijk vinden als ik initiatief neem en dingen uitprobeer, dat hij dan zou zeggen: " Zeg, wat doe je nu ".
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:48
faan
faan is offline
m4ck is hij weer zo'n undercover dinges.. hoe heet ie ook al weer
Oud 08-07-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
jayjay schreef op 08-07-2003 @ 13:22:
Tja, daar ben ik nu dus nog echt niet mee bezig. Als je deze logica volgt, moet ik me nu storten op kindertjes van tien jaar...
Mja, nu is dat inderdaad nog geen punt, maar als je van plan bent bij hem te blijven wel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:50
Verwijderd
bweh, ik heb het rpobleem dak 19 ben, en er een stuk jonger uitziet DAN ik ben.

geloof me, als jongen zijnde is het lastig om dan een meisje te "versieren" als je geen casanova bent
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:53
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Ach. Pedofielen zijn in tegenwoordig. Waar ik vandaan kom heb je zat meisjes van 16 die een vriend hebben van achterin de 20.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:58
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-07-2003 @ 13:49:
Mja, nu is dat inderdaad nog geen punt, maar als je van plan bent bij hem te blijven wel.

Maar lieve schat, misschien blijf ik ook wel niet bij hem. Dan kan ik toch beter nu genieten van het leven.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-07-2003 @ 13:19:
Niet dat dat wat uitmaakt, want boven de 20 mag toch niemand meer seks hebben
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-07-2003 @ 14:11:
Maar daarom kun je nog wel van iemand houden
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-07-2003 @ 14:11:
niet eens?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 16:20
jayjay
jayjay is offline
[QUOTE]jayjay schreef op 08-07-2003 @ 13:05:
[B]

Maar aan de andere kant word ik ook wel eens week van jonge vaders. Ze moeten er wel leuk uitzien natuurlijk. Geen bierbuiken, watjes of zo. Misschien is het mijn fetisch, maar jonge vaders hebben iets seksueel opwindends.

Ben ik zeker toch de enige die dat heeft. Zag op een ander foto-disc overigens genoeg foto's staan van oudere mannen. Harrisson Ford zou mijn opa kunnen zijn.

Zal eens kijken of ik een foto van die neef kan krijgen hehe...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:15
Marsel
Marsel is offline
Ik heb zaterdag gezoend met een 'vrouw' van 28...
Serieus... maar ze zag er wel uit als 18-19 ( zeiden ook me vrienden hehe )

Is juist het tegenovergestelde van wat hierboven allemaal staat, maar ik val toch echt op oudere meisjes/vrouwen. Geen idee waarom, maar zal ongetwijveld te verklaren zijn omdat die sexueel rijper zijn ofzo? Maargoed.
Ik zie er zelf dan ook wel ouder uit. Hoor altijd van mensen die mij niet kennen dat ik minimaal 19 ben. En paar weken terug zelfs een meisje van 18 die dacht dat ik 23 was
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:37
jayjay
jayjay is offline
Leuk zeg, een tegengeluid. Vond ze het leuk toen je hoorde dat je zestien was? Of was het misschien de zus van een van die meiden hierboven die wel eens een jongen willen ontmaagden.

Zonder gein, dit is een nuttige bijdrage Marsel
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:52
Verwijderd
Jongens/mannen van rond de 20 zien er naar mijn mening het aantrekkelijkst uit, maar als iemand zo'n beetje boven de 21 is vind ik ze vaak zo oud, en ze vinden mij vaak zo kinderlijk. 'k Heb nu een vriend van 18 die meestal op 20/21 wordt geschat, bevalt prima.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:56
Nona
Nona is offline
Ik merk dat ik op jongens val die net iets jonger zijn dan ik. Daar zoek ik ze niet op uit en misschien is het toeval, maar de jongens die ik leuk vind zijn allemaal een maand tot anderhalf jaar jonger dan ik. Mijn huidige vriend is ook tien maanden jonger.

Ik heb geen idee hoe het komt. Maar ik maak me er ook niet druk om, want het kan heel goed toeval zijn.
Oud 09-07-2003, 18:20
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Bij mij verschilt het iedere keer weer, ik heb er 1 van 2 jaar jonger gehad....1 van 4 jaar ouder, 1 van 3 jaar ouder, en nu heb ik er 1 van 3 en half jaar jonger....jaja
Dus tsjah ik weet niet hoe het komt.
Ik val gewoon op een persoon, en niet echt op z'n leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:44
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
He wezen...

Ten eerste klopt er geen zak van je verhaal.. m.i. van je een knaapje van 8 dat net het zinnetje 'je moeder' heeft uitgevonden. Een super 'groote' lul kan je dan never nooit hebben.

Ten tweede kan je nooit 14 zijn, gezien je taalgebruik ben je een knul van 8 die de 'ik, hij, wij rijtjes' van 'worden' en 'rijden' nog niet gehad heeft.

Ten derde een 14 jarig knaapje met een 1 jarig iemand? Tja, ik houd van verschillen maar je kan het overdrijven..

Trouwens, oud, van leeftijd, is geen werkwoord.. even dat je het weet:

Citaat:
maakt niet uit hoe oudt ze zijn
Die T moet daar weg.

[ONTOPIC] Ik denk dat het niet uitmaakt, alhoewel ik het nooit zal doen met iemand die 20 jaar ouder is. Als je echt veel om elkaar geeft en er allebei klaar voor bent, wat let je?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:39
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
jayjay schreef op 08-07-2003 @ 22:37:
Leuk zeg, een tegengeluid. Vond ze het leuk toen je hoorde dat je zestien was? Of was het misschien de zus van een van die meiden hierboven die wel eens een jongen willen ontmaagden.

Zonder gein, dit is een nuttige bijdrage Marsel
Als je serieus bent, dank je
Maar nee.. ze wist dat ik 16 was!. Ik was haar meer een beetje aan het plagen enzo, niet echt al te serieus. Maar het lukte blijkbaar wel! Na de eerste zoen ( waren er meerdere ) was het ook meteen: ' Zo nu kun je aan je vrienden gaan vertellen dat je met een ouwe vrouw gezoend heb' ... wat ik dus ook meteen gedaan heb, haha.
Heb zelfs al een smsje gehad van haar, maar verder niet meer denk ik
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:44
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
Marsel schreef op 09-07-2003 @ 20:39:
Als je serieus bent, dank je
Maar nee.. ze wist dat ik 16 was!. Ik was haar meer een beetje aan het plagen enzo, niet echt al te serieus. Maar het lukte blijkbaar wel! Na de eerste zoen ( waren er meerdere ) was het ook meteen: ' Zo nu kun je aan je vrienden gaan vertellen dat je met een ouwe vrouw gezoend heb' ... wat ik dus ook meteen gedaan heb, haha.
Heb zelfs al een smsje gehad van haar, maar verder niet meer denk ik
Was serieus.

Wat ga je doen als je d'r terugziet?
Oud 09-07-2003, 19:55
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
jayjay schreef op 09-07-2003 @ 20:44:
Was serieus.
Wat ga je doen als je d'r terugziet?
Geen idee, is nog de vraag of ik haar uberhaupt terug zie.
Zie wel...( het idee om het te leren van een ervaren vrouw is natuurlijk ontzettend geil, maar denk toch van niet, daar doelde je waarschijnlijk beetje op denk )
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:56
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik val op heel verschillende types, maar meestal zijn de mannekes toch idd ouder of heel wat ouder dan mij. Meestal komt dit denk ik door de uitstraling die zij hebben, en ik ben vaak bang dat mensen van mijn eigen leeftijd mij 'niet aankunnen', een relatie niet zo serieus nemen als ik en me laten zitten als ze merken dat ik toch wat lastiger ben, en een grotere uitdaging dan ze aandurven. Oudere jongens stralen meer serieusheid uit, en daar voel ik me gewoon sneller vertrouwd bij, veilig, omdat ik minder bang ben dat ze flauw reageren op bepaalde dingen, en ik ook nog het gevoel heb wat te ontwikkelen bij hen in de buurt. Ik kan beter met ze praten, intiemer zijn, en dan is er gewoon meer wisselwerking.
Of velen dat nou belachelijk vinden, of beweren dat het die jongens alleen om de seks gaat, of wat dan ook, ik doe het zo en ik voel me er fijn bij. Als er toevallig een jongen beschikbaar is van rond mijn leeftijd die wél die eigenschappen heeft is dat ook goed, maar vaak is dat gewoon niet zo.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:56
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Havock schreef op 08-07-2003 @ 11:41:
WHaha
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:58
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
jayjay schreef op 08-07-2003 @ 13:05:
Ontmaagding lijkt me ook wel leuk.

Maar aan de andere kant word ik ook wel eens week van jonge vaders. Ze moeten er wel leuk uitzien natuurlijk. Geen bierbuiken, watjes of zo. Misschien is het mijn fetisch, maar jonge vaders hebben iets seksueel opwindends. Een neef van een vriendin van me is 33 en vader van twee dochtertjes. Hartstikke knap. Heb regelmatig erotische fantasien over hem. Maar ik vind hem niet interessant voor een relatie. Wel voor een of meer avontuurtjes...

herkent iemand dit?
Hmm ik heb t niet specifiek op jonge vaders, maar af en toe zie ik er wel eens een lopen en dan denk ik toch: aah, wat lief en soms zijn ze idd wel aantrekkelijk.

Hmm mja nutteloze post.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:04
Porn-babe
Porn-babe is offline
hey jayjay

ik heb zelf ook oudere jongens gehad
ik ben zelf 15 en heb een half jaar met een gozer van 23 gehad daarna met een gozer van 25
en op dit moment een gozer van 20!!
voor mij boeit leeftijd helemaal niet
als je maar van elkaar houd!!!!!
en eerlijk tegen elkaar bent!!!

dus!!!
groetjes en xx mij
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
missy-J schreef op 09-07-2003 @ 21:04:
hey jayjay

ik ben zelf 15 en heb een half jaar met een gozer van 23 gehad daarna met een gozer van 25

dus!!!
groetjes en xx mij
Als je maar van elkaar houd... maar blijkbaar 2 maal niet genoeg...

Ligt het aan mij, of denken veel vrouwen/ meiden klaar te zijn voor een oudere man/ jongen, terwijl dat later niet het geval blijkt te zijn?

Okee, voor lust kan ik het begrijpen, oudere man, sommige vinden dit wellicht aantrekkelijk en ze zijn inderdaad meer ervaren in bed en weten daarom meer. (ook leuke gedachte die ik daaraan koppel... betekend dus ook dat hij meer meiden heeft gehad en dus wellicht ook minder gevoelens deelt tijdens de sex, het ziet als minder speciaal, blablabla, you get the point)
Wat ik hiermee probeer te vertellen is, dat er nogal wat zwartkijkers hier ronddwalen. Oud staat niet garant voor betere sex... rond de 30'ste neemt ook de conditie en daarmee de sexualiteit van een man af (weet ik me nog ergens van te herinneren)... dus of een oudere man nou echt zoveel beter is, ligt denk ik toch aan de leeftijd.

Overigens ben ik het met poezemens (sorry, kan het niet laten ) niet eens over dat een jongen het in het begin niet langer kan volhouden dan 1 minuut... dit door eigen ervaringen... oftewel, heb nog niet zoveel ervaring, maar kan dus wel degelijk een aardig tijdje doorgaan. (sommige mannen komen sneller dan anderen... ik blijk niet snel te komen)

Gelieve niet meer te generaliseren
Oud 09-07-2003, 21:21
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
missy-J schreef op 09-07-2003 @ 21:04:
hey jayjay

dus!!!
groetjes en xx mij
Goed meid,

great minds think alike

en je hebt helemaal gelijk: als het maar klikt

dikke zoen terug
Oud 09-07-2003, 21:25
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 09-07-2003 @ 22:19:
poezemens
of was het poezekind dat die andere forummer eerst gebruikte om Poesiefox aan te duiden?
Oud 09-07-2003, 21:25
jayjay
jayjay is offline
Overigens ben ik het met poezemens (sorry, kan het niet laten ) niet eens over dat een jongen het in het begin niet langer kan volhouden dan 1 minuut... dit door eigen ervaringen... oftewel, heb nog niet zoveel ervaring, maar kan dus wel degelijk een aardig tijdje doorgaan. (sommige mannen komen sneller dan anderen... ik blijk niet snel te komen)

Gelieve niet meer te generaliseren [/B][/QUOTE]

Jongere mannen (ahum) zijn veel meer met maar een ding bezig: hoe kom ik zo snel mogelijk klaar. Het draait bij hen (ik generaliseer, ik weet het) om het lozen van het kwakje.

Dat er vervolgens nog een smachtend meisje ligt te wachten, tja...

de ergsten steken dan meteen een sigaret op. Misschien iets voor een nieuwe disc: hoe anti werk roken na het vrijen
Oud 09-07-2003, 21:26
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
jayjay schreef op 08-07-2003 @ 11:53:
En ook niet voor zijn intelligentie. Maar bedankt dat je mijn stelling hebt bevestigd dat kleine knulletjes niet interessant zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:30
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Fijn K-master-K is terug ........ *voelt zich wanhopig worden*
Oud 09-07-2003, 21:34
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
jayjay schreef op 09-07-2003 @ 22:25:

Gelieve niet meer te generaliseren
Jongere mannen (ahum) zijn veel meer met maar een ding bezig: hoe kom ik zo snel mogelijk klaar. Het draait bij hen (ik generaliseer, ik weet het) om het lozen van het kwakje.

Dat er vervolgens nog een smachtend meisje ligt te wachten, tja...

de ergsten steken dan meteen een sigaret op. Misschien iets voor een nieuwe disc: hoe anti werk roken na het vrijen [/B][/QUOTE]

Misschien dat ik dan al bij de oudere categorie val (alhoewel de opgesomde leeftijden binnen dit topic mij anders doen denken), aangezien ik altijd mijn vriendin tijdens het vrijen wil laten komen... vind ik gewoon een mooi gezicht, hoe ze dan zo kan genieten.

Ow, roken doe ik overigens niet

Anyway, ik snap dat je snapt dat dit zeker niet voor alle jonge mannen geldt en dit is ook grotendeels de boodschap die ik probeer over te brengen... dan rest nog mijn vraag... denk je echt, dat alle oudere mannen wel de aandacht besteden die jij wilt aan jou, plaatsvan hun eigen kwakkie? (ik denk namelijk dat dit 2 kanten op werkt... jonge mannen hoeven niet persee op hun eigen kwakkie gericht te zijn... oudere mannen geven niet altijd alleen aandacht aan jou, maar kunnen ook alleen aandacht besteden aan hun eigen kwakkie)
Oud 09-07-2003, 22:08
Verwijderd
Hmmm... mijn tegenwoordige 'vriend' is 4 jaar jonger...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Gelul van een 14 jarig geil mannetje
Echt waar? Waar woon je? Ik haal m'n slaapzak!

Serieus: jongere jongens zijn toch vaak wat kinderachtiger.
Ik wil niet een jongen die de hele dag als een idioot rondloopt en zijn moeder moet overtuigen dat hij wel oud genoeg is om tot 1 uur buiten te blijven.
Jongens van m'n eigen leeftijd, daar zou ik wel verliefd op kunnen worden. Sterker nog, het is al eens gebeurd. Heb niet echt een voorkeur voor oudere jongens.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 22:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 09-07-2003 @ 22:25:
of was het poezekind dat die andere forummer eerst gebruikte om Poesiefox aan te duiden?

poezeMEVROUW ja!

Regels voor berichten