Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 14:09
Verwijderd
Wat vinden jullie beter, de festivals in Nederland of het buitenland (Belgie, Duitsland, Denemarken).

In nederland is alles strak geregeld, TE strak, fouileren, niet crowdsurfen, etc.

Maar ben ik dan zo'n zeikerd (jaja) dat ik geen zin heb dat ik iedere keer gefouileerd moet worden?
Dat je niet mag croiwdsurfen, niet roken, etc..
Of hebben meer mensen dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2003, 14:14
Skinless
Skinless is offline
festivals in nederland zijn te duur als je het met de bands vergelijkt die komen. Alles is ook te straks geregeld ja... Kijk maar naar pinkpop; kut line-up en een f*cking hoge entree. En dan pakken we eens W.O.A of Graspop erbij; veel beter
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:37
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
McLaren schreef op 08-07-2003 @ 15:09:
niet roken
Mag je niet roken?
Oud 08-07-2003, 14:38
Tsasil
Tsasil is offline
Mijn grootste kritiek tegen buitenlandse festivals is dat je veel gezeik krijgt als je onderweg wordt aangehouden met een grote zak wiet bij je, voor de rest (afgezien van de afstand) zijn ze in het buitenland veel relaxter.
Oud 08-07-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 08-07-2003 @ 15:38:
Mijn grootste kritiek tegen buitenlandse festivals is dat je veel gezeik krijgt als je onderweg wordt aangehouden met een grote zak wiet bij je, voor de rest (afgezien van de afstand) zijn ze in het buitenland veel relaxter.
Als je in NL met een grote zak wiet rondloopt ben je ook de lul hoor

En je mag niet roken in openbare gebouwen (dus ook geen festival gebouwen, tenten verbieden komt vast nog wel)
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:54
Verwijderd
Niks mis met fouilleren. En een optreden zonder crowdsurfers is ook wel eens relaxt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 14:56
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
McLaren schreef op 08-07-2003 @ 15:52:
Als je in NL met een grote zak wiet rondloopt ben je ook de lul hoor

En je mag niet roken in openbare gebouwen (dus ook geen festival gebouwen, tenten verbieden komt vast nog wel)
Mwa als je met een pont rondloopt ja...

Maargoed, in festival gebouwen niet roken? Welke festival gebouwen heb je het dan over? De eettenten ofzo?
Oud 08-07-2003, 15:04
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
a new nose schreef op 08-07-2003 @ 15:54:
Niks mis met fouilleren. En een optreden zonder crowdsurfers is ook wel eens relaxt.
idd.

en niet roken valt toch ook wel mee.. volgens mij is dat (nog?) niet verboden hoor. (helaas, naar mijn mening...)
Oud 08-07-2003, 15:13
Carn
Carn is offline
Rock Am Ring heerscht

vrijwel geen camping beleid
Oud 08-07-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 08-07-2003 @ 15:56:

Maargoed, in festival gebouwen niet roken? Welke festival gebouwen heb je het dan over? De eettenten ofzo?
Dat roken word vanaf 1 jan. ofzo ingevoerd, en dat is dan in alle openbare gebouwen (dus ook de concertzalen).

Citaat:
a new nose schreef op 08-07-2003 @ 15:54:
Met 1x fouilleren niet nee,
maar dat er daardoor steeds rijen van 30meter komen word ik wel ziek van..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 15:15
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
McLaren schreef op 08-07-2003 @ 16:14:
Dat roken word vanaf 1 jan. ofzo ingevoerd, en dat is dan in alle openbare gebouwen (dus ook de concertzalen).
Fuck ja, dat is ook zo. Ben idd benieuwd wat daar de gevolgen van gaan zijn. Festivalterein is geen gebouw natuurlijk en controleren in de muziektenten is niet te doen. Dus ik denk niet dat je kwa festivals er iets van gaat merken.

Kwa concerten... tja
Oud 08-07-2003, 19:06
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
McLaren schreef op 08-07-2003 @ 16:14:

Ok, nu ben ik bang

Nou ja geirriteerd eigenlijk
Oud 08-07-2003, 19:24
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Nederland is beter. Waarom? Juist vanwege de strakke geregeldheid. Okee, soms is de "rompslomp" wel irritant, maar dit weegt op tegen het gemak wat je van de goede organisatie krijgt. En nederland heeft nog een pluspunt: het nederlandse publiek. Ik hou niet van generaliseren, maar het nederlandse publiek is wat mij betreft toch ff een stuk relaxter en socialer dan dat uit bijv. belgië of duitsland.
Oud 08-07-2003, 19:32
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Dat rook verbod houdt in:

Alle werknemers hebben recht op een rookvrije werkplaats..

Dit zou ook voor de horeca en uitgaansgelegenheden moeten gelden..
Maar vanwege protesten etc. is dit verbod in de horeca en uitgaansgelegenheden uitgesteld t/m 1 januari 2005..
Dus voorlopig nog geen zorgen..
Maar ach tsjah ik hoop niet dat ze het gaan doorvoeren..
Opzich kan ik me voorstellen dat mensen in een rookvrije omgeving willen werken..
In een restaurant kan ik me dat ook nog wel voorstellen, maar in café en disco's lijkt me dat een beetje absurd..
Oud 08-07-2003, 19:45
Verwijderd
Heerlijk een keer uitgaan zonder terug te komen met gerookte kleren. Looking forward.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:47
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Tsjah kan je toch nog wel een tijdje w88 ..
En ik vind het best wel droevig bericht aangezien ik een roker ben..
En start anders een anti-rook club op ..
Oud 08-07-2003, 19:49
Verwijderd
Rokers pest clubje ook goed?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:49
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Wat jij wilt ..
Oud 08-07-2003, 19:54
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik zou het heel fijn vinden als er niet meer gerookt zou worden in concertzaaltjes, echt

verder vond ik het groezrock publiek relaxter dan het lowlandspubliek. en voor de rest ben ik (nog) niet echt bekend met buitenlandse festivals
Oud 08-07-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 08-07-2003 @ 20:24:
Nederland is beter. Waarom? Juist vanwege de strakke geregeldheid. Okee, soms is de "rompslomp" wel irritant, maar dit weegt op tegen het gemak wat je van de goede organisatie krijgt. En nederland heeft nog een pluspunt: het nederlandse publiek. Ik hou niet van generaliseren, maar het nederlandse publiek is wat mij betreft toch ff een stuk relaxter en socialer dan dat uit bijv. belgië of duitsland.
Dat fouileren heeftniks met veiligheid te maken, ze willen alleen kijken of je geen eigen consumptie meeneeemt, want vlaggenstokken van 4 meter lang mogen gewoon mee naar binnen..

En over het publiek, dat heeft met de soot mensen te maken..
Het publiek wat ik op Pinkpop heb meegemaakt is echt niks (belgen, nederlanders en duitsers).

Het publiek op Dynamo (toen het nog 3 dagen duurde, en gene nu-metal) waren goofdzakelijk duitsers en Nederlanders..
Ik heb nog nooit zo'n groep sociale mensen gezien .
Als 10 jarige kwam ik ineens terecht in een dikke pit, er kwamen dus wel ff 8 man, die elkaar niet eens kennen om me heen stana zodat ik weg kon.. Dat zie je hier op Pinkpop etc niet.
In belgie, graspop, zie je meeste belgen, wat nederlanders en wat duitsers, dat publiek is iets minder, maar daar kan pinkpop en lowlands volk bij lange na niet aan tippen..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:03
]{ing
]{ing is offline
ik ben tegen rookverbod

buitenlandse festivals zijn beter, meer bands, minder geld, minder regels meestal..
maar belgen lijken minder gesteld te zijn op uiterlijkheden en hygiëne.. nederlanders zijn over het algemeen klootzakken :>

ps. pinkpop volk is saai, te saai over het algemeen.. als je interessante mensen wilt ontmoeten kan je beter naar een illegaal feest, en alle andere dingen die wat meer 'underground' zijn. metalvolk is ook niet echt mijn ding, denk ik.

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:13
Rhinus
Rhinus is offline
Ik ben afgelopen Pinksteren naar "Elastiek muziek" in Beek en dat is 4 dagen lang zonder entree. Camping (waar 30 tenten staan ) kost 10 Oiro per nacht per tent.

Goedkoop en een supersfeer. Ik heb niks slechts meegemaakt op dat festival. Volgen jaar weer .

Dus iedereen, kom ook!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 08-07-2003 @ 15:56:

PONT!?

Either way, ik vond Werchter wel even 10x beter geregeld dan Pinkpop qua sanitaire voorzieningen & wachtrijen. En Belgen zijn ook best charmant volk, een stuk vriendelijker en relaxeder dan de gemiddelde Nederlander

En ik heb op Werchter 2 gasten gezien met een zak wiet, nou, zonder overdrijven, dat moest minstens 20 gram geweest zijn :>
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:06
Verwijderd
Ik ben eigenlijk alleen nog maar naar buitenlandse festivals geweest, en daar was het altijd wel goed geregeld. Ik zit er niet mee dat er niet gerookt mag worden of geblowd, ik neem nooit blikken bier mee of glas dus ik maak me nooit zo'n zorgen om fouileren.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:10
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 08-07-2003 @ 21:53:
En ik heb op Werchter 2 gasten gezien met een zak wiet, nou, zonder overdrijven, dat moest minstens 20 gram geweest zijn :>
zo hoort het
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2003, 22:59
attrib
attrib is offline
Citaat:
a new nose schreef op 08-07-2003 @ 20:49:
Rokers pest clubje ook goed?
/me joint!

hmz... ik denk dat ik het woord 'joint' nu niet zo van toepassing is
Oud 08-07-2003, 23:20
Verwijderd
Hehe..

Ik heb niet zoveel tegen fouilleren en ik vind crowsurfers ook hinderlijk. Wat ik wel kut vind is dat de prijzen meestal absurd hoog zijn .. en dat het vervoer al-tijd kut is geregeld..

Maar ik weet niet of dit in 't buitenland ook zo is?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:08
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 08-07-2003 @ 21:53:
...ik vond Werchter wel even 10x beter geregeld dan Pinkpop qua sanitaire voorzieningen & wachtrijen...
que????

welke Werchter ben jij geweest dan?

ik had vorig jaar geen douche op de camping en er waren er uberhaupt maar 2 met warm water...
en dan mag je je tent opslaan op een ontplofte dakpannenfabriek (erg leuk voor je grondzeil en je rug)...
dit kost natuurlijk nog 10 euri extra (waarom regelt de organisatie niet ook gewoon goeie campings?)

de sanitaire voorzieningen zijn op het terrein hetzelfde als in nederland; alleen mag je op Werchter eerst in de rij staan om wc-papier van een rekje te pakken (en dan heb je altijd te weinig gepakt als het er op aan komt )

verder nog de irritant 1-dag-bezoekers (geldt ook voor Pinkpop-maandag): dit levert te veel kleuters en kinderwagens op;
die 1-dagbezoekers verpesten de sfeer ook al snel: zit je lekker met 50.000 man drie dagen in de blubber naar de slotacts toe te leven, komen er van die frisgewassen bijgoochems (liefst in polo of met kinderen) tussen staan

aparte eet- en drinkbonnen is ook een voor Werchter
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:13
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
ganralph schreef op 09-07-2003 @ 13:08:
verder nog de irritant 1-dag-bezoekers (geldt ook voor Pinkpop-maandag): dit levert te veel kleuters en kinderwagens op;
die 1-dagbezoekers verpesten de sfeer ook al snel: zit je lekker met 50.000 man drie dagen in de blubber naar de slotacts toe te leven, komen er van die frisgewassen bijgoochems (liefst in polo of met kinderen) tussen staan

helemaal mee eens, ik haat die dagjesmensen, en dan ook nog zeiken dat de mensen stinken en vuil zijn, vind je het gek na 3 dagen overleven op een festival..

aparte eet en drinkbonnen zijn tegenwoordig vanzelfsprekend? laatste 2 jaar op geen enkel festival geweest waar je contant kunt betalen aan de bar, eigenlijk wel handiger ook
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:13
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
50.000 man drie dagen in de blubber naar de slotacts toe te leven, komen er van die frisgewassen bijgoochems (liefst in polo of met kinderen) tussen staan
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:28
scala
scala is offline
Citaat:
ganralph schreef op 09-07-2003 @ 13:08:
que????
welke Werchter ben jij geweest dan?
ik had vorig jaar geen douche op de camping en er waren er uberhaupt maar 2 met warm water...
en dan mag je je tent opslaan op een ontplofte dakpannenfabriek (erg leuk voor je grondzeil en je rug)...
dit kost natuurlijk nog 10 euri extra (waarom regelt de organisatie niet ook gewoon goeie campings?)

de sanitaire voorzieningen zijn op het terrein hetzelfde als in nederland; alleen mag je op Werchter eerst in de rij staan om wc-papier van een rekje te pakken (en dan heb je altijd te weinig gepakt als het er op aan komt )

Verschilt dan toch per camping denk ik hoor..wij hadden wel douches en was de camping gwoon in orde. Maar iemand anders moest juist weer betalen voor de douches en had geen wasbak etc. Dus hangt er vanaf waar je staat..Maar verder vond ik et wel slecht, maja dan moet je 't ook niet vergelijken met Lowlands
Ik vind het trouwens juist goed dat ze toiletpapier uitdelen, had ik totaal niet verwacht eigelijk! Heb er ook niet in de rij voor hoeven te staan.
Eet en drinkbonnen is toch bijna overal zo? is juist handig, veel sneller. Sowieso compliment voor Werchter, heb slechts een enkele x in de rij hoeven te staan
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:31
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
]{ing schreef op 09-07-2003 @ 13:13:
aparte eet en drinkbonnen zijn tegenwoordig vanzelfsprekend? laatste 2 jaar op geen enkel festival geweest waar je contant kunt betalen aan de bar, eigenlijk wel handiger ook
ik bedoel dat ik op Pinkpop en Lowlands gewoon 1 soort bonnen/muntjes kan kopen; op Werchter heb je aparte voor eten en drinken
contant geld werkt idd niet
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 12:36
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
scala schreef op 09-07-2003 @ 13:28:
Verschilt dan toch per camping denk ik hoor..wij hadden wel douches en was de camping gwoon in orde. Maar iemand anders moest juist weer betalen voor de douches en had geen wasbak etc. Dus hangt er vanaf waar je staat..Maar verder vond ik et wel slecht, maja dan moet je 't ook niet vergelijken met Lowlands
Ik vind het trouwens juist goed dat ze toiletpapier uitdelen, had ik totaal niet verwacht eigelijk! Heb er ook niet in de rij voor hoeven te staan.
Eet en drinkbonnen is toch bijna overal zo? is juist handig, veel sneller. Sowieso compliment voor Werchter, heb slechts een enkele x in de rij hoeven te staan
het verschilt idd per camping en dat is nou juist het probleem - wij kregen door de verkeerspolitie een camping aangewezen en dan heb je gewoon pech als er geen fatsoenlijk stromend water is of je op een stenen ondergrond staat

bij de wc's moest ik vaak wel redelijk lang wachten, maar bij de ingang gaat het idd wel sneller dan hier (hoewel het ook suf blijft dat je je ticket-service kaartje eerst moet inwisselen tegen een 'gewoon' werchter kaartje)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 13:05
ganralph
ganralph is offline
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

dit hebben ze in het buitenland ook niet:

"Het grote concert des levens

De Foxtrot-tent was al jaren veel te klein, daarom verhuist Het Concert des Levens onder het motto Foxtrot@Alpha dit jaar naar de grootste tent van Lowlands. Direct na de laatste noten van Foo Fighters zal de ode aan Johnny Hoes starten. De 86-jarige Johnny Hoes heeft decennia lang gegrossierd in hits. Hij schreef ongeveer 5000 nummers en zijn bedrijf is goed voor 300 gouden en platina platen (onder meer van Zangeres Zonder Naam, Eddy Wally, Doe Maar, Toontje Lager, Henk Wijngaard en Pierre Kartner). Op Lowlands brengen vele artiesten een serenade van enkele uren aan de Phil Spector van het Nederlands levenslied.

Dit spektakel, waar meer dan vijftig nummers voorbij zullen komen, wordt gepresenteerd door Henny Huisman en Beertje van Beers en er zijn nu al 23 artiesten bevestigd. Maak je borst maar nat voor twee generaties Jolink, de speciaal ingevlogen Ria Valk, Anneke Grönloh en het zangdebuut van Jules Deelder.

Maar daar blijft het niet bij want ook de volgende artiesten zijn te zien zijn op 31 augustus: Annie de Reuver, Arie Ribbens, Arne Jansen, Band Zonder Banaan (ft.Albert West), Bonnie St. Claire, Dario, Dennie Christian, Eddy Wally, Frans Theunisz, Gea & Lucas, Harmina, Harry Slinger, Imca Marina, Jacques Herb, Jovink & De Voederbietels, Koos Alberts, Normaal, Peter Beense, Ronnie Tober en Vader Abraham."

www.lowlands.nl
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 15:05
Verwijderd
Ik heb een hekel aan Nederlandse muziek :r
Dus dat is een voordeel..

Wat zijn de prijzen in NL (omgerekend naar euro, geen muntjes).

Op graspop was het:
Friet: 2,-
Ijs: 1,- (en 1 bolletje is net zo groot als in NL 3 bolletjes)
Drank: 1.50
Sate: 5,- (wel zonder sate saus :/ )
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:45
DaKonium
DaKonium is offline
Citaat:
McLaren schreef op 08-07-2003 @ 15:09:
Dat je niet mag croiwdsurfen,
top.
crowdsurfers moeten dood.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:02
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
DaKonium schreef op 09-07-2003 @ 18:45:
top.
crowdsurfen op zich is gaaf maar ze moeten inderdaad wel dood..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
als je een strak en streng geregeld festival tegenover een festival zet waar de regels wat minder strict zijn merk je ook dat mensen zich heel anders gedragen, minder opgefokt zeikerig maar gezelliger.

maar ach, ik ben niet op genoeg festivals in het buitenland geweest om daar echt over te kunnen beoordelen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:53
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
DaKonium schreef op 09-07-2003 @ 18:45:
top.
Diven is gaaf. Te lang doorsurfen is gay.
Oud 09-07-2003, 19:00
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 09-07-2003 @ 19:53:
Diven is gaaf. Te lang doorsurfen is gay.
Zelf diven gaaf, divers op je hoofd is niet gaaf. Conclusie, diven is niet gaaf.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 11:55
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
McLaren schreef op 09-07-2003 @ 16:05:
Ik heb een hekel aan Nederlandse muziek :r
Dus dat is een voordeel..

Wat zijn de prijzen in NL (omgerekend naar euro, geen muntjes).

Op graspop was het:
Friet: 2,-
Ijs: 1,- (en 1 bolletje is net zo groot als in NL 3 bolletjes)
Drank: 1.50
Sate: 5,- (wel zonder sate saus :/ )
op Pinkpop betaal je 5 euri voor 3 bonnen, op Lowlands volgens mij 1,50 per stuk...?
fris, bier en patat kost 1 bon/muntje; hamburger/wijn 2
en op Lowlands kun je altijd wel voor 20 euri exotisch eten als je wil

Citaat:
cHa0s schreef op 09-07-2003 @ 19:19:
qua prijzen scheelt 't ook nogal...

Force Attack in duitsland is 30 euro voor 3 dagen
trein heen (vanaf enschede) 21 euro, trein terug 21 euro... = 72 euro
Voor dat bedrag heb je nog niet eens je lowlands kaartje. + plus nog treinkaartjes (die dan wel wat goedkoper zijn.)

(en dat bier en vodka daar ontiegelijk goedkoop zijn ook nog eens in duitsland is ook 'n punt meer voor Force Attack )
in Nederland heb je ook goedkope (en gratis) festivals - ik ken Force Attack niet, maar kun je dat echt vergelijken met Lowlands?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:50
testement
testement is offline
belgië

want in belgie controleren ze voor geen reet, echte belgen dus

lekker crwodsurfen als je zin hebt dan, beetje smoken, beetje niet aan de regels houden qua hoeveelheid bier, bier mee het terrein op, geweldig
Oud 10-07-2003, 12:53
ganralph
ganralph is offline
de 12-blikjes-bier regel op Pinkpop is trouwens ook onzin, want 1 op de 10.000 bezoekers wordt ongeveer gecontroleerd...

op Lowlands is de controle ook niet altijd denderend:
"heb je drugs of wapens bij je?"
-nee
"ook geen softdrugs?"
-nee
"zou je tegen mij liegen?"
-nee
"ok, loop maar door en veel plezier"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:57
attrib
attrib is offline
surfen en diven roelt!
Oud 10-07-2003, 13:20
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
ganralph schreef op 10-07-2003 @ 13:53:
de 12-blikjes-bier regel op Pinkpop is trouwens ook onzin, want 1 op de 10.000 bezoekers wordt ongeveer gecontroleerd...

op Lowlands is de controle ook niet altijd denderend:
"heb je drugs of wapens bij je?"
-nee
"ook geen softdrugs?"
-nee
"zou je tegen mij liegen?"
-nee
"ok, loop maar door en veel plezier"
Op Lowlands vorig jaar droeg ik het bier en de wiet, en de rest van de groep de tenten en andere shit. Ik had dus 4 treetjes bier en 30 gram hash en wiet bij me. Vervolgens raak ik de groep kwijt.

Bij de entree:
Jij hebt een beetje veel bier bij je he?
- Ja, das allemaal voor mij.
*lacht* Nou dan zou ik maar beginnen met zuipen
Oud 10-07-2003, 13:59
rodina
rodina is offline
Kvind 't wel fijn eigenlijk als er wat regels zijn, dat er gewoon voldoende security rond loopt en dat er behoorlijk wat EHBO mensjes zijn. Gewoon voor m'n eigen veiligheid.

Kvond Werchter enorm goed geregeld, ook qua vervoer van en naar met de treinstaking noem maar op. Beter dan op Pinkpop. Zowieso vond ik de sfeer beter op Werchter, maar ook vanwege de kleinschaligheid qua campings, redelijk schone douches, oke de wc thuis is fijner maar dat er toiletpapier was vond ik wel lief.

Wat ik alleen nog steeds niet snap is dat je wel pakjes drinken het festival terrein op mag nemen, maar een flesje water is uit den boze.. En dan vraag je waarom; 'ja geen idee'. Vaagheid.
Oud 10-07-2003, 14:19
Verwijderd
Citaat:
testement schreef op 10-07-2003 @ 13:50:
belgië

want in belgie controleren ze voor geen reet, echte belgen dus

lekker crwodsurfen als je zin hebt dan, beetje smoken, beetje niet aan de regels houden qua hoeveelheid bier, bier mee het terrein op, geweldig
idd, vind ik dus ook
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 14:24
Skinless
Skinless is offline
de gigantische stapel blikjes die op de grond lag voordat je op het festivalterrein komt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:19
INViCTuS
INViCTuS is offline
Festivals in het buitenland hmm

Er zijn er wel wat die me wel vet lijken om mee te maken.

Rock Werchter in Belgie gewoon om alles.

Sonne Mond Sterne in Duitsland om vooral de muziek

Nature One in Duitsland
Oud 10-07-2003, 17:47
Verwijderd
buitenland, zeker weten! vooral lekker ver van nederland vandaan

Roskilde was een erg leuk festival en veel beter dan lowlands...als je mij ooit nog op lowlands ziet verschijnen zal dat alleen zijn omdat of rancid optreed of ik gratis kaartjes krijg...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten