![]() |
||
Citaat:
zal alleen wel m'n neefje gaan missen ![]()
|
maj... had EEN vriendin laatst ook... die kwam er nog wel op tijd achter... die was dus aan de pil en vond condoom niet nodig...
toen was ze dus aan diarree en had ze veel gekotst enzo... en toen bleek dat de Pil niet goed werkte... ze kwam er dus nog wel op tijd achter... na een maand ofzo... maar moest wel het boeltje weg laten zuigen ![]() ik weet wel... dat als dit ooit bij mijn vriendin zou gebeuren(als ik die heb dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
alle jongens zeggen hier wel dat ze hun verantwoordelijkheid zouden nemen, maar ik vraag me af hoeveel dat werkelijk zouden doen. volgens het CBS heeft één op de honderd babies een moeder van jonger dan 20, maar slechts één op de duizend babies een vader die jonger is dan twintig. daaruit kan ik alleen maar concluderen dat er heel veel jonge vaders zijn die hun kind niet erkennen.
Als je een kind krijgt op deze leeftijd ligt echt metteen je hele leven overhoop, en ik moet zeggen dat ik nu echt niet kan bepalen of ik vader zou willen zijn van mijn kind als ik dat nu zou krijgen, ik kan er pas over oordelen als die situatie zich zou voordoen en zelfs dan zou ik er nog lang over moeten nadenken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() hoezo was t te laat voor abortus... je hebt toch vrij snel door dat je zwanger bent? die ex van je is een droplul... er vandoor gaan onverantwoordelijke p*k ik zou hele gemengde gevoelens hebben indien ik een zwangere vriendin zou hebben... Ik wil graag op jonge leeftijd kinderen, das leuk. ben je zelf ook nog een beetje jong en kun je leuke dingen doen... makkelijker. vinnikke dan. mijn ouders zijn nog jong. vind ik fijn. van de andere kant past t echt niet in mijn leven. ik kan t niet financieren. ik moet nog 5 jaar studeren voor ik geld ga verdienen. daarna zou ik voor houden zijn... mits de andere factoren goed zijn... (goede relatie etc)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De vriendin van mijn neef bleek een tijdje terug ook zwanger te zijn, ze wilde geen abortus... Ze waren eigenlijk al uit elkaar maar ja... ze gingen samen wonen en m'n neef ging werken. Niet veel later kreeg ze een miskraam... Gek, allereerst was iedereen heel geschokt dat ze zwanger was en vonden ze het ook dom (ze zei aan de pil te zijn maar was dat niet), maar nu ze het kindje heeft verloren (na 3 maand zwanger te zijn geweest) vinden ze het allemaal weer heel erg.. Mja, 't meisje gaf er helemaal niets om, ze dronk gewoon nog alcohol, rookte door en dacht niet echt na... Maar ja, 'k vond het wel lullig voor m'n neef. Nu zijn ze overigens uit elkaar, 't is misschien maar beter zo...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bazz en Choke, hebben jullie toevallig het boek 'brave new world' ('heerlijke nieuwe wereld' heet de vertaling) van Aldous Huxley gelezen? Of de film gezien? Daarin wordt er bij reageerbuisbaby's voor gezorgd dat de hersenen onderontwikkeld blijven (zodat de mens die er uit groeit nooit meer zal kunnen dan een drie- of vierjarige) door alcohol aan de vloeistof in de reageerbuis (meer een soort zachte fles eigenlijk) toe te voegen. Het boek is dan wel science fiction, maar er zit niet voor niets 'science' in de titel, het is volledig gebaseerd op wetenschappelijke feiten. In de tijd dat het boek werd geschreven (in 1932) riepen nog allerlei mensen dat het onmogelijk was om zoogdieren te klonen en genetisch aan te passen; nou, niet dus. Even als illustratie voor het feit dat alcohol slecht is voor de mentale ontwikkeling van een foetus (ook voor de mentale ontwikkeling van een kind jonger dan drie, trouwens).
Kinderen van moeders die rookten tijdens de zwangerschap, zijn gemiddeld ruim een halve kilo lichter bij de geboorte, worden vaker te vroeg geboren (soms zelfs zo vroeg dat het een miskraam is) en zijn als babytje vaker ziek. |
![]() |
||
Citaat:
pff dan denk je dat zoiets algemeen bekend is, en dan zie je nog zwangere vrouwen roken en drinken. Wat een domme mensen lopen er nog rond op deze aardbol. Ik ben onlangs nog op een zwangere vrouw afgestapt die dronken was en zich te pletter aan het saffen was. Ik dacht nog bij mezelf: " Moet ik me hier wel mee moeien? Het is hààr leven." Maar dan dacht ik vlug: " Godverdomme het is niet haar leven, het gaat om het leven van een kind dat er niets aan kan doen dat het een onverantwoordelijke moeder heeft" En ik zei dat dus tegen haar. Begon ze uit te schelden, dat ik een grote bemoeial was. Maar toen zei zelfs de barman dat ze beter naar huis kon gaan. Arm kind. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() idd een maand te vroeg en ik moest 3 dagen in de couveuze, verder heb ik een zeer sterk immuunsysteem |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dus jij vind nare man een lekkere naam?!????
Soad spreek je uit als Soead, het is een gewone naam ik heb de naam al vaker gehoort. ![]() De vader is niet turks en ik ook nie, het is een buitenlandse naam, maar je kunt het niet in het hokje Mohammed plaatsen! Zoek maar op hoor in naamboekjes, Soad kom je echt wel ergens tegen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Is abortus moord? replaygirly17 | 83 | 12-07-2005 10:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil+diarree: zwanger? Tulpje6 | 16 | 21-01-2004 15:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom worden levensbeschouwingen als iets 'stoms' gezien Verwijderd | 87 | 03-01-2004 15:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket? Gatara | 292 | 29-09-2003 19:56 | |
Seksualiteit |
niet omhoog P.Groen | 25 | 19-04-2003 20:22 |