Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zoek jij even haar officiele site via google dan. ik wens je veel succes, ik kon m vanmorgen niet vinden. over bloem: ze lijkt op bjork maar om haar een rip-off te noemen is wel weer overdreven. ze heeft wel degelijk een eigen stijl en wat dan nog, jullie doen het haar niet na, dus niet zeuren. bloem is gewoon goed in wat ze doet, misschien iets eerlijker en minder kinderachtig om haar muziek op haar muziek te beoordelen ipv alleen de link met Bjork te leggen. ik vraag me overigens af wie van jullie haar album echt goed heeft geluisterd, volgens mij niet veel mensen.
||
Citaat:
![]() ![]() ik zeg niks meer ![]() |
![]() |
|
oh, kijk floataziggy maakt een originele grap. OH NEE TOCH NIET! ik wacht al zo lang op een grappige of nuttige opmerking van jou maar na al die tijd lukt het je gewoon nog steeds niet. erg jammer.
Dit is een topic over Bloem De Ligny en niemand zit op jouw zogenaamde relevante en informatieve toevoegingen te wachten dus ja, zout ajb een eind op als je niets nuttigs te zeggen hebt. Je kent haar niet eens volgens mij.
||
Citaat:
wil je ajb stoppen met die fucking ![]() Of even ontopic te gaan; ik heb ooit een nummer van haar gehoord, en dat vond ik wel okay. Dat was mijn bijdrage, hehe.
||
Citaat:
![]() "k was de titels per ongeluk tegengekomen bij het dl-en sorry 'k zal het niet weer doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ging zoeken toeste de naam Bloem de Ligny in (goeie oude audiogalaxy) wist een aantal nummers te vinden 'k denk hmm vreemde titels beluisterde het en kwam erachter dat ik de muziek evenals de nummers ietwat vreemd vond en net niet muziek. klaar
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik ken bloem een beetje, zat bij haar op sgool....dies egt vaag hehe maar wel koel ofsow...leuk vaag laat maar zeggen...altijd maffe dingen in d'r haar, aan d'r oren....en zij is egt geen bjork rip-off....ze is egt al heel lang zow....dus dat is egt heel erg gelul...als je raar bent, ben je niet gelijk een bjork rip-off
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(trusten)
||
Citaat:
En ik heb speciaal voor deze topic de bijbehorende muziek gedownt. En ik kan er niks positiefs en niks negatiefs over zeggen. Het is gewoon niet mijn muziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
the answer to all your questions ![]()
||
haha godsamme trutje dit topic is superoud
bloem is bevriend met een aantal vrienden van me (vage kennis dus) maar de laatste roddel die ik gehoord heb is dat ze met mensen neukt om een nieuw platencontract te krijgen of iets dergelijks. ik schat de kans klein dat ze ooit nog een nieuwe cd uitbrengt. Citaat:
![]() heb haar muziek lang niet meer geluisterd trouwens slotje.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bloem de Ligny Escapism | 25 | 29-10-2004 12:16 | |
Muziek |
welke cd's heb je vandaag beluisterd Master of Puppets | 243 | 01-02-2004 14:18 | |
Muziek |
Luistertopic Verwijderd | 308 | 29-12-2003 21:50 | |
Muziek |
Luistertopic lana | 293 | 06-09-2003 15:54 | |
Muziek |
favo bands ^Lolita la Vampira^ | 152 | 27-06-2003 23:10 | |
Muziek |
Clones 86dagreed | 16 | 18-11-2002 16:49 |