![]() |
|
Verwijderd
|
-Broer van vriendin komt binnen terwijl ik en vriendin spiernaakt op verwarming bezig zijn (vooral erg voor hem lijkt me)
-Moeder van vorige vriendin wist niet dat ik was blijven slapen (die keer toevallig niet, ze wist verder wel al dat we met elkaar naar bed gingen), ik was bezig haar te beffen, moeder komt binnen om was op te halen ![]() -en dan nog een paar keer dat vrienden/huisgenoten binnen kwamen lopen, maar daar zitten ik en mijn vriendin niet zo mee, en die huisgenoten ook niet. Ik moet toch eens standaard de deur op slot doen geloof ik... ![]() |
![]() |
|
Echt klote voor je.. Ik vind het echt lomp van die broer
![]() dat ie binnen komt lopen kun je nix aan doen.. maar hij blijft gewoon staan en komt later ook nogges doodleuk terug.. Daar kan k echt pissed off van worden zeg! De volgende zal ik als ik jou was ook maarreens de kamer van je broer binnenlopen als je weet dat hij en zn vriendin daar samen in bed liggen.. weet hij ook eens hoe dat dat voelt.. Tis echt triest zeg. Je moet hem er echt op aanspreken want tis niet echt normaal.
||
![]() |
Citaat:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Euhm... volgens mij moeten jullie leren "het" alleen te doen wanneer je zo goed als zeker weet dat echt niet iemand zomaar binnen komt stormen... of je moet daar juist op kicken ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
Denk dat hij dan wel aardig wat afleert ![]() Des al niet te min is het natuurlijk ook bij deze kwestie nog de vraag of ze wel de kamer van haar broertje wilt betreden, als die net bezig is... lijkt me ook niet echt het fraaiste gezicht, je broer/ zus bezig zien
||
Citaat:
Die broer geilt gewoon op je. 1. Je geeft aan dat je dat 'geilen' niet op prijs steld. 2. Je dient een klacht in (als dat überhaupt kan ![]() |
![]() |
|
niet van mij maar van mijn broer:
Ik klop netjes aan (jaja, zo kan het ook!), hij zegt binnen. Dus ik doe de deur open, zie ik zijn vriendin daar (half)naakt zitten ![]() Had die lul niet eens nagedacht voordat ie binnen zei ![]()
||
Citaat:
![]()
|
we stonden op het punt om het voor de eerste keer te doen, kwam haar broertje binnen! en die was nog NOOIT binnen gekomen, argh.. maar doordat ze ging lachen ontspande ze en toen kreeg ik um er snel in, dus dat was wel een voordeeltje
en pasgeleden lag ik op haar bed met haar naast me met me lul uit me broek, ze was ermee bezig hehe(manueel nog), ik MOEST van haar iets lezen dus dat deed ik dat maar (met 1 hand vasthouden) klopt haar moeder op de deur.. mn vriendin snel me shirt erover en ervoor liggen, en ik lag met dat boekje ![]()
|
Ik moet zeggen dat ik t van je vriend ook erg typisch vind
dat hij er niks aan gedaan heeft... dat had ik toch wel van mijn vriend gewilt. Maargoed, dir broer is een lompe eikel, ik zou me niet zo druk maken om wat voor indruk je op m gemaakt hebt, ik geloof niet dat hij t waard is om je best voor te doen...
|
![]() |
omg je zal net overdag je vriend aan het pijpen zijn terwijl je op je knietjes met je kont naar boven en gericht op de deur terwijl een vriend van je vriend binnengelopen komt en zo een blik op je naakte achterkant heeft
![]() mja is eigelijk niet egt een blunder, meer iets om je voor te schamen ![]() ![]()
|
kep met me ex n keer gehad dat ik bovenop m zat
![]() zij werd rood en liep weg hoorde ik haar kamerdeur dichtgaan en haar kei en keihard lachen, ik vond het zelf ook wel komisch en kwam ook niet meer bij (tot grote ergernis van mn ex want ik moest alleen nog maar lachen) echt elke keer als zn zusje en ik elkaar aankeken kwamen we niet meer bij.. en heb dagen lang erom gelachen (was al lang blij dat het zn zusje was en niet zn vader hahhaa) |
![]() |
|
Heb er eigenlijk 2.
Ik had nog niet zo lang met mijn huidige vriend en met oud en nieuw hebben we altijd groot feest in de sporthal maar van te voren wouden we toch nog wel ff, maar dat moest dus wel voor 12 uur. Dus wij naar boven, hadden de kleren half uit... Komt pappalief binnenlopen: De oliebollen zijn klaar en freek de jonge begint! Dan schaam je je best wel rot... En die andere kan ik nu even niet meer opkomen op 1 of andere rare manier, maar kom ik vast wel weer op... Oh ja, weet het alweer. Ik had destijds een vriend die was nog maagd en hij was dus tegen die tijd ontmaagd, zijn eerste orgasme in een meisje, tja, da's daarna dan wel heel erg ontspannend. Wat gebeurt er? Pfffffffffffffffffffffffffffftttttttt!!!! Ik lag dubbel, maar hij schaamde zich dood!
|
Verwijderd
|
Misschien ook wel een sexuele blunder te noemen (al haat ik het woord 'blunder' nog steeds):
Vriend (toen nog 'een' vriend) en ik waren aan het praten op msn, in het Engels (hij houdt van Engels). Ik heb de gewoonte om mensen kopjes te geven als ze lief zijn (dat verwacht je niet met mijn sig, he?) en hij had iets liefs gezegd. Ik wist niet hoe je in het Engels zegt dat je een kopje geeft, dus ik vertaalde het met 'Gives head to Paper' (hij wordt Papier genoemd). Hij zei dat dat toch een te grote eer was, ik begreep niet waarom, hij legde het uit... mjah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De eerste keer met bart.
Ik pijp hem, hoofd onder de dekens. Het was in z'n ouders slaapkamer, waar we eigenlijk niet mochten komen als zij op vakantie waren (er hing een plakaat op de deur met in koeienletters geschreven NIET NEUKEN!!! Goed, we zijn daar zo bezig, doodse stilte, alleen zijn ademhaling hoorde ik. En ineens BAM de radio aan, een mannenstem krijst GOEDENAVOND, DIT IS DE ANWB VERKEERSINFORMATIE. Ik vlieg omhoog van schrik, en daarna hebben we eigenlijk alleen nog maar de slappe lach gehad. Ik word ook altijd melig na een orgasme. Erg leuk als hij zich nog even snel klaar probeert te neuken tussen je borsten, en jij ligt te zingen 'Yohoho en een fles met rum' wat dan weer vervolgt word door een lachsalvo. Om maar de zwijgen van die keer dat we samen aan het paddotrippen waren, en we seks probeerden te hebben. Tijdens het rukken kon ik alleen nog maar HE?he? huh? wat? he? wat raar! wat vreemd! uitroepen. Ik kon het toen gewoon niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |