Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb m al zelfs plus versie
hmmzzl waar weg.....weet niet meer ga ander eens googelen
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar staat de plus voor msn 6 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik snap van veel het probleem hier niet echt.
Msn6 werkt goed bij mij 17mb geheugen wat maakt dat nu uit. dmsn 50mb ofzo. Maar goed iedereen die commentaar op deze vooruitgang heeft houd je toch gewoon je oude versie ik zie het probleem niet. Ik heb liever msn6 met alles er op en eraan dan 40 verschillende programma's om uiteindelijk het zelfde te halen. |
![]() |
||
Citaat:
Nu heb ik niets tegen Microsoft, maar voorlopig zie ik totaal geen voordelen voor 6.0. Die toevoegingen zijn erg nutteloos vind ik. Vooral de veel te grote schermen vind ik niet echt handig (terwijl ik dualhead 1600x1200 draai.. heb liever lekker kleine schermpjes). Ik heb lekker 5.0, en dat balkje rechts bij de chatschermpjes uitgezet, zonder onzin/plaatjes/achtergronden.. vind ik een stuk lekkerder werken ![]()
||
![]() |
Citaat:
Overigens vind ik dat jij een goede uitleg er bij geeft, ik vind niet dat iemand gedwongen moet worden een product moet gebruiken. Maar als je een echte freak bent blijf je gewoon bij icq en irc maar dan moet je wel de breezer sletjes missen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik van www.oldversion.com MSN Messenger 4.7 download staat er: Windows Messenger need Windows XP or later install!
|
![]() |
|
|