Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 16:32
jayjay
jayjay is offline
Mijn (ex-)vriend was geil, maar ik niet. Hij heeft toen een hele tijd tegen me aan lopen geilen. In het begin deed ik een klein beetje mee om te kijken of ik in de stemming kon komen. Maar dat lukte dus niet. Het begon me zelfs te irriteren.

Toen ik zei dat ik echt geen zin had, werd hij boos. Ik had hem opgegeild en hij kon niet stoppen. Dan had íe last van BLAUWE BALLEN ??!!

Ik heb hem maar naar de wc gestuurd,

duuh

Wat zijn blauwe ballen en wie kan erover meepraten?
Oud 10-07-2003, 16:44
LM
LM is offline
wat een gezeur, nooit last van gehad.
en al zou hij dat gehad hebben, ga je dan ff rukken ofzow.
pffffff, hopeloze figuren.
Oud 10-07-2003, 16:49
Verwijderd
Mjah, het bestaat wel, maar als-ie dat zó gauw krijgt dan is er iets mis met m
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:50
snoopy
snoopy is offline
ik weet wel dat het bestaat. Maar zelfs al heeft-ie daar echt last van; das toch niet jouw probleem, dan?! Dan gaat-ie maar lekker rukken, hoor
Oud 10-07-2003, 16:51
Bloompje
Bloompje is offline
weet ze (en ikkuh ) nog niet wat ut is
Oud 10-07-2003, 16:53
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 10-07-2003 @ 17:51:
weet ze (en ikkuh ) nog niet wat ut is
Zoek en gij zult vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:56
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 10-07-2003 @ 16:53:
Zoek en gij zult vinden.
sorry
Oud 10-07-2003, 18:49
Bobby James
Bobby James is offline
dat zou dus moeten betekenen dat hij bij elke stijve zou moeten klaar komen, anders krijgt ie blauwe ballen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:50
lune
lune is offline
maar doet dat pijn dan blauwe ballen?ik heb ht nooit gehad, maar als het geen pijn doet en het alleen blauw is is er toch geen probleem het zit toch in een broek nieand ziet het of hebik het mis?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:13
Hugh
Hugh is offline
<-- blauwe ballen

Bestaat absoluut, maar krijg je niet van tegen iemand oprijden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:58
RainDrop
RainDrop is offline
meuh vriend heeft et al is gehad dan is die zo opgewonden maar zijn behoefte kan niet bevredigt worden en krijgt die erna pijnlijk gevoel in zen ballen (blauwe ballen dus) et is wel erg voor hem maar hij kan je zeker niet dwingen tot seks mijn vriend wacht dan meestal tot het over gaat
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:00
RainDrop
RainDrop is offline
Citaat:
lune schreef op 10-07-2003 @ 19:50:
maar doet dat pijn dan blauwe ballen?ik heb ht nooit gehad, maar als het geen pijn doet en het alleen blauw is is er toch geen probleem het zit toch in een broek nieand ziet het of hebik het mis?
$

blauwe ballen hebben geen blauwe kleur ze doen alleen maar verschrikkelijk pijn (gehoord uit mijn vriend zijn ervaring) blijkbaar maar gewoon een uitdrukking
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 08:18
Magdalena
Magdalena is offline
Hmmm, ik denk dat de ene jongen daar eerder last van heeft dan de andere jongen, want ik weet van mijn vriend dat het weleens gebeurt dat hij een erectie krijgt maar niet klaarkomt daarna, maar nooit last heeft van pijnlijke ballen (wèl heeft hij er heeeel soms last van bij het plassen als hij wèl is klaargekomen, wat voor ons een klein beetje een raadsel is, maar goed, dat terzijde) en hij vindt het maar een slappe smoes van jongens om meisjes tot seks te dwingen en kan zich niet voorstellen dat mensen daar echt last van hebben.

Of zou het vooral pijn doen als je niet klaarkomt maar wel een erectie hebt en al een tijdje geen seks hebt gehad?
Oud 11-07-2003, 09:47
Cthulhu
Cthulhu is offline
Mijn vriend heeft er ook wel eens last van gehad. Hij hoeft niet eens zó opgewonden te zijn om ze te krijgen. Als we gewoon hebben liggen zoenen en er komt geen vervolg achter krijgt hij ze ook wel eens. Ze zijn inderdaad niet blauw, maar doen gewoon erg veel pijn dan. Maar mijn vriend zou ze nooit als excuus voor sex gebruiken . Ik hoor gewoon achteraf dat ie der last van heeft. Hij weet ook niet vooraf of hij der nou last van zal hebben.
Zo vaak komt het bij hem ook niet voor. Misschien heeft het er wel iets mee te maken hoe lang het geleden is dat je sex hebt gehad.
Oud 11-07-2003, 09:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
RainDrop schreef op 10-07-2003 @ 23:00:
blauwe ballen hebben geen blauwe kleur ze doen alleen maar verschrikkelijk pijn (gehoord uit mijn vriend zijn ervaring) blijkbaar maar gewoon een uitdrukking
Sorry, maar je vriend moet niet zeuren. Het is gewoon grote onzin dat een jongen z'n ballen pijn gaan doen als hij opgewonden is en niet kan/mag neuken. Is is nieteens een onplezierig gevoel, het is gewoon aanstellerij.

Als je erg opgewonden wordt begint je prostaat extra vocht aan te maken voor de komende ejaculatie, maar dat heeft niks met je ballen te maken, het is niet onplezierig, en je kunt dan best niet klaarkomen. Het is dus gewoon een excuus voor kinderachtige jochies om toch maar door te blijven zeuren. Als een meisje geen zin heeft heeft een jongen gewoon twee keuzes, gaan trekken of een kouwe douche nemen. Gaan zeuren over blauwe ballen is gewoon chantage.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 10:47
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-07-2003 @ 10:56:
Sorry, maar je vriend moet niet zeuren. Het is gewoon grote onzin dat een jongen z'n ballen pijn gaan doen als hij opgewonden is en niet kan/mag neuken. Is is nieteens een onplezierig gevoel, het is gewoon aanstellerij.

Als je erg opgewonden wordt begint je prostaat extra vocht aan te maken voor de komende ejaculatie, maar dat heeft niks met je ballen te maken, het is niet onplezierig, en je kunt dan best niet klaarkomen. Het is dus gewoon een excuus voor kinderachtige jochies om toch maar door te blijven zeuren. Als een meisje geen zin heeft heeft een jongen gewoon twee keuzes, gaan trekken of een kouwe douche nemen. Gaan zeuren over blauwe ballen is gewoon chantage.
jongen, dat is vette bullshit, ik ken echt veel gasten die het wel eens hebben gehad, waaronder ik, na een behoorlijk tijdje droogneuken pas, dat wel, maar dan ben je vet geil geworden er gebeurt er verder nix, als ik dan weg ging van mn toenmalige vriendin had ik echt het gevoel alsof iemand ff lekker in mn ballen had geknepen, en nee, dat gebruikte ik niet als excuus voor sex, ik wist niet wat het was, alleen dat het pijn deed

het bestaat dus zeker WEL

gelukkig vind de vriendin die ik nu heb het leuk om me te laten komen, dus geen last meer van gheh
Oud 11-07-2003, 16:56
RainDrop
RainDrop is offline
Citaat:

euh ik ben al zolang samen me die jongen die verteld achteraf dat die der last van heeft maar hij gebruikt et zeker niet als excuus men vriend zeurt er niet over hij verteld et gewoon euh en mijn vriend LIEGT niet als die verteld dat zen balle pijn doen is dat ook zo. blijkbaar geen ervaring mee dus hoef je er ook niet over te zeure wat is en niet is

en hij is niet zomaar een jochie hij is iets van een 3jaar ouder en volwassen genoeg niet zo één van die gaste die uit zijn op seks
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:59
Bosserini
Bosserini is offline
[flauwmode] Tja, als hij de uitspraak van de Dikke Lul band serieus neemt, gebeurt dat, uitspraak was: "Op je ballen naar de Wallen!"[/flauwmode]
Oud 11-07-2003, 17:04
Allure
van blauwe ballen heb ik als biologie-student nog nooit gehoord hoor, behalve dan bij de smurfen...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:06
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Allure schreef op 11-07-2003 @ 18:04:
van blauwe ballen heb ik als biologie-student nog nooit gehoord hoor, behalve dan bij de smurfen...
De smurfen? Heb jij die dan in het echt ontmoet?
Oud 11-07-2003, 17:06
Allure
Citaat:
iej...? schreef op 11-07-2003 @ 18:06:
De smurfen? Heb jij die dan in het echt ontmoet?
jij niet dan?!?!?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:11
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Allure schreef op 11-07-2003 @ 18:06:
jij niet dan?!?!?
Mja, ik ging met Ome Henk (de enige echte ) wandelen in het bos toen ik werd uitgenodigt om mee te housen met de smurfen. We kwamen ze tegen. Ome Henk stond daar te swingen joh, smurfin heeft hem daarna meegenomen naar haar huisje. Wat er toen gebeurd is, is onbekend, Ome Henk was bezopen.
Oud 11-07-2003, 17:13
Allure
misschien kreeg hij toen last van blauwe balllen.... Pffff wat een discussie
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:30
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Allure schreef op 11-07-2003 @ 18:13:
misschien kreeg hij toen last van blauwe balllen.... Pffff wat een discussie
Ja, smurfin had een orgasme waarna hij blauwe ballen kreeg.
Oud 11-07-2003, 17:36
Allure
Citaat:
iej...? schreef op 11-07-2003 @ 18:30:
Ja, smurfin had een orgasme waarna hij blauwe ballen kreeg.
idd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 17:56
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Allure schreef op 11-07-2003 @ 18:36:
idd
lol zulke droge opmerkingen heb ik nog nooit gehoord
Oud 11-07-2003, 18:26
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 11-07-2003 @ 18:56:
lol zulke droge opmerkingen heb ik nog nooit gehoord
Hij kwam zomaar in me op. Knap hè?
Oud 11-07-2003, 19:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Maddan schreef op 11-07-2003 @ 11:47:

het bestaat dus zeker WEL
In de vorm van teleurgesteld zijn misschien, verder is het grote onzin. Dat je prostaat stampevol zit prima, maar biologisch gebeurt er in je ballen pas iets op 't moment dat je klaarkomt. Als je echt pijn in je ballen hebt zou ik 'es naar de dokter gaan.

Citaat:

gelukkig vind de vriendin die ik nu heb het leuk om me te laten komen, dus geen last meer van gheh
Bikkel!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
RainDrop schreef op 11-07-2003 @ 17:56:
blijkbaar geen ervaring mee dus hoef je er ook niet over te zeure wat is en niet is
Ja joh, ik zit te zeuren. Denk je dat mij het ook maar enigzins aan m'n reet kan roesten wat jij met je vriendje uitvoert?

Punt is, dat ALS je vriend het als excuus gebruikt, je 'em gewoon met een zakdoekje (papier) naar 't toilet moet verwijzen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:14
Heartbeat
Heartbeat is offline
Citaat:

Als dees geen bewijs is da et bestaat dan weet ik et ni ze, en Chimera als ge et ni kent zwijgt dan gewoon want eel dien onzin van u gvd

Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt.

Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben.
Oud 11-07-2003, 21:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Heartbeat schreef op 11-07-2003 @ 22:14:
Als dees geen bewijs is da et bestaat dan weet ik et ni ze, en Chimera als ge et ni kent zwijgt dan gewoon want eel dien onzin van u gvd
En nu in begrijpbaar Nederlands?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 22:00
Heartbeat
Heartbeat is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-07-2003 @ 22:50:
En nu in begrijpbaar Nederlands?

man koop een vertaalboek ander pech dude
of moet je ondertiteling hebben om mij te kunne verstaan
nederlander zekers
Oud 11-07-2003, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Heartbeat schreef op 11-07-2003 @ 23:00:
man koop een vertaalboek ander pech dude
of moet je ondertiteling hebben om mij te kunne verstaan
nederlander zekers
Dit is een Nederlands forum, dus jij hebt je maar aan te passen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 22:23
Heartbeat
Heartbeat is offline
Citaat:
Para! schreef op 11-07-2003 @ 23:22:
Dit is een Nederlands forum, dus jij hebt je maar aan te passen.
nei dat denk ik na is ne keer ni se nederlands forum, awel ik klap oek nederlands moest ge et ni weten
Oud 11-07-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Heartbeat schreef op 11-07-2003 @ 23:23:
nei dat denk ik na is ne keer ni se nederlands forum, awel ik klap oek nederlands moest ge et ni weten
Ik heb echt mijn best gedaan, maar dit volg ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 23:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Als je wilt dat iedereen je als een complete retard ziet, moet je vooral zo door gaan. Je bent gewoon niet serieus te nemen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:15
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-07-2003 @ 00:16:
Als je wilt dat iedereen je als een complete retard ziet, moet je vooral zo door gaan. Je bent gewoon niet serieus te nemen.
Laten we hier maar over ophouden. Ik haal even een stukje aan uit Jongen en meisje, man en vrouw van Bent H. Claësson (twaalfde druk uit 1988, pagina 77 onderaan): "Als de man gedurende langere tijd seksueel opgewonden is zonder een orgasme, dan kan hij pijn in zijn ballen krijgen, juist omdat ze zo groot en gespannen zijn geworden. In het Engels wordt dat "blue balls" genoemd." Het is dus een bestaand verschijnsel, maar de naam die er aan wordt gegeven is in dat verband nogal misleidend omdat er geen verkleuring van de ballen optreedt.
Oud 12-07-2003, 15:05
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Allure schreef op 11-07-2003 @ 18:04:
smurfen zijn aseksueel
Oud 12-07-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Lieve schat, schrijf ik fonetisch? Nee? Waarom doe jij dat dan wel? Vlaams praten, daar is niets mis mee, dat klinkt leuk, maar ik geloof niet dat op scholen in Vlaanderen aan de kinderen wordt geleerd om alles letterlijk te schrijven zoals je het zegt. Vlaamse woorden zijn oke, maar 'nei' in plaats van 'nee', 'ni' in plaats van 'niet', 'oek' in plaats van 'ook', 'et' in plaats van 'het', dat is gewoon niet nodig. En meer ga ik hier niet over zeggen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 17:56
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-07-2003 @ 17:45:
Lieve schat, schrijf ik fonetisch? Nee? Waarom doe jij dat dan wel? Vlaams praten, daar is niets mis mee, dat klinkt leuk, maar ik geloof niet dat op scholen in Vlaanderen aan de kinderen wordt geleerd om alles letterlijk te schrijven zoals je het zegt. Vlaamse woorden zijn oke, maar 'nei' in plaats van 'nee', 'ni' in plaats van 'niet', 'oek' in plaats van 'ook', 'et' in plaats van 'het', dat is gewoon niet nodig.
Hier kan ik me wel in vinden. Spreektaal (want daar gaat het hier om) is iets totaal anders dan schrijftaal.

Citaat:
En meer ga ik hier niet over zeggen
Waarom nou niet? Je was net zo goed op dreef...
Nog even een vraag: het valt me op dat jij, net als sommige andere meisjes die op een reply reageren, de aanhef "lieve schat" gebruikt. Waarom doe je dat eigenlijk? Weet je niet hoe je hem op een andere manier aan zou moeten spreken of heeft dat een andere reden? Ik zou het in ieder geval niet op prijs stellen als je het bij mij deed omdat ik dat te familiair over vind komen, maar dat is dan mijn persoonlijke mening.
Oud 12-07-2003, 21:59
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
Aha, dus dat was het

K'heb wel een aantal keren gehad dat ik 's avonds vanaf m'n vriendin naar huis fietste en dan idd een euhm, minder prettig gevoel kreeg daaro...

K'dacht dat het kwam omdat ze dan een tijd op me gelegen had en dat ze half geplet waren ofzow
Oud 13-07-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 12-07-2003 @ 18:56:
Waarom nou niet? Je was net zo goed op dreef...
ik wil niet dat het uit de hand loopt en een ruzie-achtige discussie wordt

Citaat:
Nog even een vraag: het valt me op dat jij, net als sommige andere meisjes die op een reply reageren, de aanhef "lieve schat" gebruikt. Waarom doe je dat eigenlijk? Weet je niet hoe je hem op een andere manier aan zou moeten spreken of heeft dat een andere reden? Ik zou het in ieder geval niet op prijs stellen als je het bij mij deed omdat ik dat te familiair over vind komen, maar dat is dan mijn persoonlijke mening.
Het is ironisch bedoeld. Zoek die replys maar eens op, dan zul je zien min of meer dat er vrijwel altijd kritiek achteraan komt, behalve als de twee forummers elkaar ook in het echt kennen. Als je iemand kritiek geeft kan diegene dat (omdat op een forum je gezichtsuitdrukking niet te zien is en je intonatie niet te horen is) veel ernstiger en serieuzer opvatten dan je het bedoelde, de aanhef 'lieve schat' laat zien dat je wel meent wat je zegt, maar diegene niet wil beledigen. Voor de rest gebruik ik het nooit, eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 10:34
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-07-2003 @ 10:44:
ik wil niet dat het uit de hand loopt en een ruzie-achtige discussie wordt
Die reactie van mij was ook alleen maar als geintje bedoeld...

Citaat:
Het is ironisch bedoeld. Zoek die replies maar eens op, dan zul je zien min of meer dat er vrijwel altijd kritiek achteraan komt, behalve als de twee forummers elkaar ook in het echt kennen.
Op die manier. Ik ga de replies verder niet opzoeken, aangezien ik bereid ben om je op je woord te geloven.

Citaat:
Als je iemand kritiek geeft kan diegene dat (omdat op een forum je gezichtsuitdrukking niet te zien is en je intonatie niet te horen is) veel ernstiger en serieuzer opvatten dan je het bedoelde, de aanhef 'lieve schat' laat zien dat je wel meent wat je zegt, maar diegene niet wil beledigen. Voor de rest gebruik ik het nooit, eigenlijk
Dat is dan duidelijk. Bedankt voor je toelichting.
Oud 21-07-2003, 22:17
Jobber
Jobber is offline
Het doet zo verdomde zeer.....
Oud 22-07-2003, 00:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jobber schreef op 21-07-2003 @ 23:17:
Het doet zo verdomde zeer.....
Ja, tuurlijk joh, reden te meer om ff extra aan te dringen ofniet? Of om een topic van meer dan een weke oud te uppen...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 08:37
Jobber
Jobber is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-07-2003 @ 01:35:
Ja, tuurlijk joh, reden te meer om ff extra aan te dringen ofniet? Of om een topic van meer dan een weke oud te uppen...
Ja, dus?
Oud 29-08-2003, 00:04
Heartbeat
Heartbeat is offline
Btw als je blauwe ballen hebt dan zal gewone seks niet echt kunnen aangezien de ballen dan blauw zien en uiterst gevoelig zijn (heb dit meegemaakt en hopelijk nooit meer want het is gvd pijnlijk)
Oud 29-08-2003, 00:07
Heartbeat
Heartbeat is offline
Citaat:
Lieve schat, schrijf ik fonetisch? Nee? Waarom doe jij dat dan wel? Vlaams praten, daar is niets mis mee, dat klinkt leuk, maar ik geloof niet dat op scholen in Vlaanderen aan de kinderen wordt geleerd om alles letterlijk te schrijven zoals je het zegt. Vlaamse woorden zijn oke, maar 'nei' in plaats van 'nee', 'ni' in plaats van 'niet', 'oek' in plaats van 'ook', 'et' in plaats van 'het', dat is gewoon niet nodig. En meer ga ik hier niet over zeggen
Word op scholen inderdaad niet geleerd om ze te spreken maar aangezien er in de omgeving waar ik woon zo gesproken word neem je dat automatisch over tijdens het typen
Oud 29-08-2003, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Heartbeat schreef op 29-08-2003 @ 01:07:
Word op scholen inderdaad niet geleerd om ze te spreken maar aangezien er in de omgeving waar ik woon zo gesproken word neem je dat automatisch over tijdens het typen
Vreemd dat ik nog steeds netjes aardbeien typ in plaats van àrebeze.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 04:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Violence Fetishist schreef op 12-07-2003 @ 15:05:
smurfen zijn aseksueel
en toch is er een smurfin...

Regels voor berichten