![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hmmm, ik denk dat de ene jongen daar eerder last van heeft dan de andere jongen, want ik weet van mijn vriend dat het weleens gebeurt dat hij een erectie krijgt maar niet klaarkomt daarna, maar nooit last heeft van pijnlijke ballen (wèl heeft hij er heeeel soms last van bij het plassen als hij wèl is klaargekomen, wat voor ons een klein beetje een raadsel is, maar goed, dat terzijde) en hij vindt het maar een slappe smoes van jongens om meisjes tot seks te dwingen en kan zich niet voorstellen dat mensen daar echt last van hebben.
Of zou het vooral pijn doen als je niet klaarkomt maar wel een erectie hebt en al een tijdje geen seks hebt gehad?
|
![]() |
Mijn vriend heeft er ook wel eens last van gehad. Hij hoeft niet eens zó opgewonden te zijn om ze te krijgen. Als we gewoon hebben liggen zoenen en er komt geen vervolg achter krijgt hij ze ook wel eens. Ze zijn inderdaad niet blauw, maar doen gewoon erg veel pijn dan. Maar mijn vriend zou ze nooit als excuus voor sex gebruiken
![]() Zo vaak komt het bij hem ook niet voor. Misschien heeft het er wel iets mee te maken hoe lang het geleden is dat je sex hebt gehad.
||
Citaat:
Als je erg opgewonden wordt begint je prostaat extra vocht aan te maken voor de komende ejaculatie, maar dat heeft niks met je ballen te maken, het is niet onplezierig, en je kunt dan best niet klaarkomen. Het is dus gewoon een excuus voor kinderachtige jochies om toch maar door te blijven zeuren. Als een meisje geen zin heeft heeft een jongen gewoon twee keuzes, gaan trekken of een kouwe douche nemen. Gaan zeuren over blauwe ballen is gewoon chantage. |
![]() |
||
Citaat:
het bestaat dus zeker WEL gelukkig vind de vriendin die ik nu heb het leuk om me te laten komen, dus geen last meer van gheh
||
Citaat:
en hij is niet zomaar een jochie hij is iets van een 3jaar ouder en volwassen genoeg niet zo één van die gaste die uit zijn op seks |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Punt is, dat ALS je vriend het als excuus gebruikt, je 'em gewoon met een zakdoekje (papier) naar 't toilet moet verwijzen. |
![]() |
||
Citaat:
Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. Als je klaar bent gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heb je nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat je ballen weer hun normale omvang hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Nog even een vraag: het valt me op dat jij, net als sommige andere meisjes die op een reply reageren, de aanhef "lieve schat" gebruikt. Waarom doe je dat eigenlijk? Weet je niet hoe je hem op een andere manier aan zou moeten spreken of heeft dat een andere reden? Ik zou het in ieder geval niet op prijs stellen als je het bij mij deed omdat ik dat te familiair over vind komen, maar dat is dan mijn persoonlijke mening.
|
![]() |
Aha, dus dat was het
![]() K'heb wel een aantal keren gehad dat ik 's avonds vanaf m'n vriendin naar huis fietste en dan idd een euhm, minder prettig gevoel kreeg daaro... ![]() K'dacht dat het kwam omdat ze dan een tijd op me gelegen had en dat ze half geplet waren ofzow ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||