Nou zat ik ongeveer een jaar geleden naar TMF te kijken en toen zag ik warempel een leuke clip voorbijkomen, waar nog een leuk liedje bij hoorde ook.
Maar nu een jaar later ben ik vergeten van wie het nummer was en hoe het nummer heette, dus nu ga ik die clip beschrijven en ik hoop dat jullie me dan kunnen helpen.
Het nummer was een beetje computerachtig, maar wel heel rustig. Zo heel fijn als je 's avonds in je auto naar huis rijd. Niet dat ik auto kan rijden, maar toch.
Zo, nou je hebt dus eigenlijk ehm twee "gebeurtenissen" (plotten) in die clip.
Plot 1:
Twee jongens, met van die quasi-slordige britpopkapsels zijn samen een videospelletje aan het spelen met twee plankjes en een balletje. (pong)
Plot 2:
Twee meisjes zijn aan het volleyballen, en een meisje krijgt een volleybal tegen haar hoofd en gaat dood, tenminste dat denk ik dan toch want haar geest komt uit haar lichaam. Die geest doet dan wat (wat ben ik vergeten) en gaat weer terug het lichaam in. En hoppa, het meisje is weer levend.
Het kan zijn dat ik het een en ander vergeten ben, of dat ik dingen er bij heb gezet die er niet echt in zaten, maar het is dan ook al een tijdje geleden.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
|