Advertentie | |
|
![]() |
|
sorry,.. ik vind je om 2 reden echt een slet..
allereerst verneuk je nu zijn vakantie omdat je het erna pas uitmaakt, anders had ie op zn vakantie nog wat leuks kunne doen mischien ![]() daarnaast moet je het EERST uitmaken, en dan pas zoenen met een ander...
|
Hoe denk je dat ie zich voelt als je vetelt dat je al drie maanden niet meer verliefd op hem bent.
Nou ja dan kan een kusje er vast ook nog wel bij. Heel slecht zou zijn, maar t kan wel. Maak t uit via de mail, voordat je morgen uitgaat. Dan heb jij niet met die ander jongen gezoend voordat t uit is. *vast een heel erg onzinnige en incorecte post*
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onder grote invloed van je ouders? Wat voor bullshit is dat nou weer? Je bent bij iemand omdat je van diegene houdt. Je bent bij iemand omdat je dat zelf wil. Daarnaast moet je het ook in je eentje kunnen redden. Ik begrijp niet wat voor belang jouw ouders erbij hebben dat jouw vriend er is. Waar slaat dat in hemelsnaam op?!? Uitmaken en eens goed met je ouders praten. Leg die andere jongen de situatie goed uit.. hij zal vast wel ff kunnen wachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriendin had vorig jaar (een beetje) hetzelfde. Zij dacht er al aan om het uit te maken, en dat deed ze dan ook meteen nadat hij terug was van zijn vakantie. Ik vind het toch iets zieligs hebben, maar ja zij vond het weer zielig om het voor de vakantie te doen...
En toen gingen we uit; en ja ze was onwijs aan het flirten met een jongen, totdat ze bijna stonden te zoenen ![]() Toch baalde ze er achteraf van. Had ze nou toch maar gezoend met die jongen, ze zou het toch al uit maken met haar vriendje. En ook omdat ik toen een wild zoen verhaal had ![]() ![]() Ik vind dat je het niet kan maken om alvast te zoenen met een jongen terwijl je ''officieel'' nog een vriend hebt!! Ik zou het zeker ook niet doen, je doet je vriendje er alleen maar pijn mee! Wacht er gewoon mee tot het echt uit is. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, het is nog niet officieel uit. Ik zou de situatie van het uitgaan ff afwachten. Ga niet uit met de gedacht van ik ga die 'nieuw stoot' zoenen, maar wacht af wat er gebeurd. Hij weet toch ook dat je officieel nog een vriendje hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ja dat had ik al gezegd ![]() |
![]() |
|
Als die nieuwe jongen alles weet van de situatie zoals die is, zal hij vast wel begrijpen dat je het nog even op de juiste manier moet afhandelen voordat je met hem zoent.
Doe maar niet, je houdt er volgens mij alleen maar een rotgevoel aan over als je de verleiding niet weerstaat. Nu wachten is misschien moeilijk, maar je kunt dan wel terugkijken en weten dat je het goede hebt gedaan. Kun je niet gewoon tegen die jongen zeggen dat je hem heel erg leuk vindt maar dat je het eerst wil uitmaken met je vriend? Als het een beetje een slimme jongen is, zal hij dat alleen maar waarderen (want dan zul je bij hem waarschijnlijk ook geen lage streken uithalen).
||
Citaat:
En hij niet denkt aan : Ohw dan kan ik lekker mijn gang gaan op vakantie.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je moet natuurlijk niet gaan zoenen als je het nog niet eens uitgemaakt hebt. Die nieuwe jongen zal dat toch ook wel begrijpen. Maak het dus eerst uit, om daarna dan te gaan zoenen met die jongen, al blijft dat dan lullig voor je vriend als jij direct na het uitmaken een nieuw vriendje hebt, maja, die fout heb je 3 maanden terug eigenlijk al gemaakt.
Of morgenavond toch zoenen je een bitch maakt? Ik vind je eigenlijk sowieso een beetje en bitch, je had het allang uit moeten maken, je bezorgt je vriend nog veel meer pijn met dit gezeur. [edit] Oh ja, je kon het niet uitmaken door je ouders, ja hoor... Wil je soms gaan beweren dat je uitgehuwelijkt bent en je boze stiefmoeder je voor de rest van je leven op zal sluiten als je niet trouwt met je vriend? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Er is eigenlijk nooit een goed moment om het uit te maken.
Of je het nou voor of na de vakantie doet. Zelf wacht ik daar dan ook nooit zolang mee als ik het echt wil. Dat je het voor jezelf al uitgemaakt hebt betekent niet dat je kan doen en laten wat je wil. Maar ja, iedereen is verschillend, zo ook situaties.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je met hem zoent ben je best wel 'DA bitch' ja (om even in jouw taal te spreken). Dat kan je zelf toch ook wel bedenken?
|
![]() |
Sorry, maar als die jongen waar je mee uitgaat en mee wil zoenen alles over je ouders en je vriend weet, dan moet hij zo netjes zijn jou niet te zoenen., zoenen jullie wel, dan weet die jongen meteen dat jij het niet zo erg vind om je vriend te belazeren en dat misschien ok wel bij hem gaat doen
|
voor jou gevoel is t al 3 maanden uit, het gaat toch uit, ik denk dat het voor die jongen fijner is na zn vakantie, dan is zn vakantie niet helemaaal verpest, maar aan de andere kant, kan ie ook nog plezier aan meisjes beleven als je t nu uitmaakt
![]() ![]() maar ja naja ik heb iets soortgelijks meegemaakt, dak weer met mn ex kreeg terwijl ik n ander vriendinnetje had, heb t gewoon gesmst heel eerlijk, komt heel kut over ja, maja , anders is t ook niet eerlijk, en gewoon gezoend (en nog wel meer eigk) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
Grootste fout van me leven!? Feroniva | 31 | 20-10-2003 13:09 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
Liefde & Relatie |
Players luckyleo | 45 | 27-09-2002 10:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |