Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 19:43
groovy
groovy is offline
ok..dit is dringend..

Ik ga al geruime tijd met mijn huidige vriend, maar ben van plan het uit te maken..iets wat ik al veel eerder had moeten doen..(zo'n drie maanden geleden, toen was ik al niet meer verliefd op mijn vriend..). Maar ik stond onder grote invloed van mijn ouders..lang verhaal, maar goed..

Nu is hij op vakantie..en daarna wil ik het meteen uitmaken..ik heb me zeg maar onder de invloed van mijn ouders uit kunnen halen..maar ik ga al een maandje om met een speciale vriend van me en nu vinden we elkaar leuk..hij weet alles van mn vriend en mn ouders enzow..en nu gaan we morgen uit..

En het ziet er heel erg naar uit dat we dan gaan zoenen..en kweet niet...aan de ene kant geeft het mij een heel slecht gevoel..zo van 'dit mag eigenlijk niet..' maar aan de andere kant..ik ben zo verliefd op deze jongen..ik zal hem niet kunnen weerstaan als hij dichterbij komt zeg maar

Maar ben ik niet DA bitch als ik nu met hem zoen terwijl ik eigenlijk nog iets heb met iemand anders ?

Alvast bedankt voor de antwoorden..

Liefs

Misschien is het wel een heel stomme vraag, maar ik weet het gewoon ff niet meer...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 19:46
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Tuurlijk ben je dan fout bezig. Eerst uitmaken dan zoenen.. Niet andersom...

Neem aan dat je zo goed bent dat je jezelf wel een keertje in kan houden..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:52
Snow
Snow is offline
Ik denk dat het wel zo netjes is om het eerst uit te maken. Om MissKiss1985 te quoten:
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 10-07-2003 @ 20:46:
Neem aan dat je zo goed bent dat je jezelf wel een keertje in kan houden..
Denk persoonlijk wel dat je het aan hem kan uitleggen, mocht het zover komen, maja ik ben dan ook meer een prater dan een doener...
Oud 10-07-2003, 19:55
The0
The0 is offline
Weet niet, denk dat je huidige vriend zich wel gen**id voelt als tie het hoort..
Oud 10-07-2003, 20:03
CryptapiX
CryptapiX is offline
sorry,.. ik vind je om 2 reden echt een slet..

allereerst verneuk je nu zijn vakantie omdat je het erna pas uitmaakt, anders had ie op zn vakantie nog wat leuks kunne doen mischien

daarnaast moet je het EERST uitmaken, en dan pas zoenen met een ander...
Oud 10-07-2003, 20:04
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Hoe denk je dat ie zich voelt als je vetelt dat je al drie maanden niet meer verliefd op hem bent.

Nou ja dan kan een kusje er vast ook nog wel bij.
Heel slecht zou zijn, maar t kan wel. Maak t uit via de mail, voordat je morgen uitgaat. Dan heb jij niet met die ander jongen gezoend voordat t uit is.

*vast een heel erg onzinnige en incorecte post*
Oud 10-07-2003, 20:11
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 10-07-2003 @ 21:04:
Hoe denk je dat ie zich voelt als je vetelt dat je al drie maanden niet meer verliefd op hem bent.

Nou ja dan kan een kusje er vast ook nog wel bij.
Heel slecht zou zijn, maar t kan wel. Maak t uit via de mail, voordat je morgen uitgaat. Dan heb jij niet met die ander jongen gezoend voordat t uit is.

*vast een heel erg onzinnige en incorecte post*
maar je hebt opzig wel gelijk
Oud 10-07-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 10-07-2003 @ 20:43:
Ik ga al geruime tijd met mijn huidige vriend, maar ben van plan het uit te maken..iets wat ik al veel eerder had moeten doen..(zo'n drie maanden geleden, toen was ik al niet meer verliefd op mijn vriend..). Maar ik stond onder grote invloed van mijn ouders..lang verhaal, maar goed..
Mensen als jij zijn eng.

Onder grote invloed van je ouders? Wat voor bullshit is dat nou weer? Je bent bij iemand omdat je van diegene houdt. Je bent bij iemand omdat je dat zelf wil.

Daarnaast moet je het ook in je eentje kunnen redden. Ik begrijp niet wat voor belang jouw ouders erbij hebben dat jouw vriend er is. Waar slaat dat in hemelsnaam op?!?

Uitmaken en eens goed met je ouders praten. Leg die andere jongen de situatie goed uit.. hij zal vast wel ff kunnen wachten.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 10-07-2003 @ 21:17:
[B]Mensen als jij zijn eng.

Onder grote invloed van je ouders? Wat voor bullshit is dat nou weer? Je bent bij iemand omdat je van diegene houdt. Je bent bij iemand omdat je dat zelf wil.
wel eens gehoord van ouders die je dwingen tot dingen? Mijn ouders dwingen mij, ik sta ook onder invloed bij hun. Nog niet zo erg dat ik mijn eigen vriend niet zou mogen uitkiezen. Maar sommige ouders zijn zo.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:44
Verwijderd
Mijn vriendin had vorig jaar (een beetje) hetzelfde. Zij dacht er al aan om het uit te maken, en dat deed ze dan ook meteen nadat hij terug was van zijn vakantie. Ik vind het toch iets zieligs hebben, maar ja zij vond het weer zielig om het voor de vakantie te doen...

En toen gingen we uit; en ja ze was onwijs aan het flirten met een jongen, totdat ze bijna stonden te zoenen Toen had ik toch wel zo van nee dat kan je niet maken. Ze heeft dus toch ook maar niet met hem gezoend toen omdat ze dus (nog) een vriendje had!

Toch baalde ze er achteraf van. Had ze nou toch maar gezoend met die jongen, ze zou het toch al uit maken met haar vriendje. En ook omdat ik toen een wild zoen verhaal had toen had ze helemaal van whah dat wil ik ook

Ik vind dat je het niet kan maken om alvast te zoenen met een jongen terwijl je ''officieel'' nog een vriend hebt!! Ik zou het zeker ook niet doen, je doet je vriendje er alleen maar pijn mee! Wacht er gewoon mee tot het echt uit is.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:50
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Fennutjuh schreef op 10-07-2003 @ 21:11:
maar je hebt opzig wel gelijk
Tja, ik wil altijd gelijk hebben
Oud 10-07-2003, 20:58
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 10-07-2003 @ 21:44:
Ik vind dat je het niet kan maken om alvast te zoenen met een jongen terwijl je ''officieel'' nog een vriend hebt!! Ik zou het zeker ook niet doen, je doet je vriendje er alleen maar pijn mee! Wacht er gewoon mee tot het echt uit is.
Hmm, m'n normale gedrag bekijkend zou ik ook zoiets hebben. Daarom was m'n eerste post waarschijnlijk onzinnig. Ik vind alleen de inmenging van je ouders een beetje vreemd. Daarom heb ik meer zoiets dat t voor jou al drie maanden (en ik denk dat je dat ook tegen hem moet zeggen) uit is. Nou dan kan je gerust al met een ander.
Maar ja, het is nog niet officieel uit. Ik zou de situatie van het uitgaan ff afwachten. Ga niet uit met de gedacht van ik ga die 'nieuw stoot' zoenen, maar wacht af wat er gebeurd. Hij weet toch ook dat je officieel nog een vriendje hebt.
Oud 10-07-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 10-07-2003 @ 21:58:
Daarom heb ik meer zoiets dat t voor jou al drie maanden (en ik denk dat je dat ook tegen hem moet zeggen) uit is. Nou dan kan je gerust al met een ander.
Voor haar is het dan wel 3 maanden uit, maar voor haar vriend niet! Daarom vind ik dat ze zoenen niet kan maken eigenlijk...

maar ja dat had ik al gezegd
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:25
stout!
stout! is offline
Als die nieuwe jongen alles weet van de situatie zoals die is, zal hij vast wel begrijpen dat je het nog even op de juiste manier moet afhandelen voordat je met hem zoent.
Doe maar niet, je houdt er volgens mij alleen maar een rotgevoel aan over als je de verleiding niet weerstaat. Nu wachten is misschien moeilijk, maar je kunt dan wel terugkijken en weten dat je het goede hebt gedaan.

Kun je niet gewoon tegen die jongen zeggen dat je hem heel erg leuk vindt maar dat je het eerst wil uitmaken met je vriend? Als het een beetje een slimme jongen is, zal hij dat alleen maar waarderen (want dan zul je bij hem waarschijnlijk ook geen lage streken uithalen).
Oud 11-07-2003, 12:29
Fearless
Fearless is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 10-07-2003 @ 21:03:
sorry,.. ik vind je om 2 reden echt een slet..

allereerst verneuk je nu zijn vakantie omdat je het erna pas uitmaakt, anders had ie op zn vakantie nog wat leuks kunne doen mischien

daarnaast moet je het EERST uitmaken, en dan pas zoenen met een ander...
Alsof haar vriend het leuker zal hebben wanneer zij het daarvoor uitmaakt .. ik neem aan dat hij daar verdriet om krijgt...
En hij niet denkt aan : Ohw dan kan ik lekker mijn gang gaan op vakantie..

Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:30
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
stout! schreef op 10-07-2003 @ 22:25:
Als die nieuwe jongen alles weet van de situatie zoals die is, zal hij vast wel begrijpen dat je het nog even op de juiste manier moet afhandelen voordat je met hem zoent.
Doe maar niet, je houdt er volgens mij alleen maar een rotgevoel aan over als je de verleiding niet weerstaat. Nu wachten is misschien moeilijk, maar je kunt dan wel terugkijken en weten dat je het goede hebt gedaan.

Kun je niet gewoon tegen die jongen zeggen dat je hem heel erg leuk vindt maar dat je het eerst wil uitmaken met je vriend? Als het een beetje een slimme jongen is, zal hij dat alleen maar waarderen (want dan zul je bij hem waarschijnlijk ook geen lage streken uithalen).
precies wat ik net wilde gaan typen toen ik het las
Oud 11-07-2003, 14:48
Verwijderd
Je moet natuurlijk niet gaan zoenen als je het nog niet eens uitgemaakt hebt. Die nieuwe jongen zal dat toch ook wel begrijpen. Maak het dus eerst uit, om daarna dan te gaan zoenen met die jongen, al blijft dat dan lullig voor je vriend als jij direct na het uitmaken een nieuw vriendje hebt, maja, die fout heb je 3 maanden terug eigenlijk al gemaakt.
Of morgenavond toch zoenen je een bitch maakt? Ik vind je eigenlijk sowieso een beetje en bitch, je had het allang uit moeten maken, je bezorgt je vriend nog veel meer pijn met dit gezeur.

[edit]

Oh ja, je kon het niet uitmaken door je ouders, ja hoor... Wil je soms gaan beweren dat je uitgehuwelijkt bent en je boze stiefmoeder je voor de rest van je leven op zal sluiten als je niet trouwt met je vriend?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:59
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
MissMe schreef op 11-07-2003 @ 13:29:
Alsof haar vriend het leuker zal hebben wanneer zij het daarvoor uitmaakt .. ik neem aan dat hij daar verdriet om krijgt...
En hij niet denkt aan : Ohw dan kan ik lekker mijn gang gaan op vakantie..

Ik denk dat ze het beter had kunnen uitmaken voordat ze wegging. Waarschijnlijk zal hij haar heel erg missen en uitkijken naar het moment dat ze elkaar weer zien. Als je dan zoiets krijgt wordt je helemaal niet gelukkig. Niet dat het fijn is om het voor je vakantie te horen maar toch wel beter.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:40
Dominique24!
Dominique24! is offline
Er is eigenlijk nooit een goed moment om het uit te maken.
Of je het nou voor of na de vakantie doet.
Zelf wacht ik daar dan ook nooit zolang mee als ik het echt wil.

Dat je het voor jezelf al uitgemaakt hebt betekent niet dat je kan doen en laten wat je wil.

Maar ja, iedereen is verschillend, zo ook situaties.
Oud 11-07-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
~Black Rose264~
Ik denk dat ze het beter had kunnen uitmaken voordat ze wegging. Waarschijnlijk zal hij haar heel erg missen en uitkijken naar het moment dat ze elkaar weer zien. Als je dan zoiets krijgt wordt je helemaal niet gelukkig. Niet dat het fijn is om het voor je vakantie te horen maar toch wel beter.
Ben ik het ook mee eens en om dan ook nog eens iemand anders te gaan zoenen - ik vind dat je dat nooit kan maken maar al helemaal niet als je iemand al zo lang aan het lijntje houdt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:19
AtHell
AtHell is offline
Ja wel een kankeractie van je, nu hij op vakantie is kon hij natuurlijk veel scoren, wat doe jij maak je het uit net als hij terug is. Erg jammer van je, ik neem wel aan dat er 'break-up sex' aan te pas zal komen anders heb je echt zijn tijd verkloot.
Oud 11-07-2003, 18:26
Verwijderd
Precies. Dit is geen stijl. Dat wordt even flink zweten, en anders flink de beuk erin.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:40
Faery
Faery is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 19:26:
Precies. Dit is geen stijl. Dat wordt even flink zweten, en anders flink de beuk erin.
... break-up sex dus .
Oud 13-07-2003, 22:10
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Als je met hem zoent ben je best wel 'DA bitch' ja (om even in jouw taal te spreken). Dat kan je zelf toch ook wel bedenken?
Oud 16-07-2003, 14:47
WE$T$IDE
WE$T$IDE is offline
Citaat:
groovy schreef op 10-07-2003 @ 20:43:

Maar ik stond onder grote invloed van mijn ouders..lang verhaal, maar goed..

dit is zoooo zielig
Oud 16-07-2003, 21:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
eerst uitmaken, anders is het van je!
Oud 20-07-2003, 21:02
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Sorry, maar als die jongen waar je mee uitgaat en mee wil zoenen alles over je ouders en je vriend weet, dan moet hij zo netjes zijn jou niet te zoenen., zoenen jullie wel, dan weet die jongen meteen dat jij het niet zo erg vind om je vriend te belazeren en dat misschien ok wel bij hem gaat doen
Oud 20-07-2003, 21:39
Aguy
Aguy is offline
voor jou gevoel is t al 3 maanden uit, het gaat toch uit, ik denk dat het voor die jongen fijner is na zn vakantie, dan is zn vakantie niet helemaaal verpest, maar aan de andere kant, kan ie ook nog plezier aan meisjes beleven als je t nu uitmaakt
maar ja naja ik heb iets soortgelijks meegemaakt, dak weer met mn ex kreeg terwijl ik n ander vriendinnetje had, heb t gewoon gesmst heel eerlijk, komt heel kut over ja, maja , anders is t ook niet eerlijk, en gewoon gezoend (en nog wel meer eigk)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten