![]() |
|
Verwijderd
|
Jij lijkt in best veel dingen op mij
![]() Vóór ik de pil ging gebruiken had ik een erg lage bloeddruk, vooral als ik bijna ongesteld werd... ik viel vaak flauw, snel duizelig, etc. Ging allemaal over toen ik met de pil begon. Als je last hebt van een lage bloeddruk, is het een goed idee om veel zoute dingen (cup-a-soup, chips, je verzint wel wat) te eten, en ook goed op te letten dat je genoeg ijzer binnen krijgt. Maargoed, zorgen maken is niet nodig. Voorjaarsmoeheid komt doordat je in de winter te weinig vitamine D aanmaakt, en dar merk je dan vooral in maart/april, dus ik denk dat je iets anders bedoelt. Last van de hitte misschien? In de zomer is de luchtdruk hoger, daardoor kan bewegen ook moeilijker worden, maar niet zo veel dat je er echt moe door wordt... |
![]() |
||
Citaat:
|
Bloeddrukmeting is een momentopname. Kan een uur later al weer anders zijn.
Betrouwbaar is het dus pas als je het gemiddelde van meerdere metingen neemt. Jouw bloeddruk is wel iets te laag maar je kunt beter een te lage dan een te hoge bloeddruk hebben. Schijnt zo te zijn dat mensen met een wat lagere bloeddruk minder kans op hart en vaatziekten hebben. Dus geen zorgen
|
Hoe lager de onderdruk hoe beter, de aders in de placenta doen het dan beter.
Mijn onderdruk is dan nooit hoger dan 55 ongeveer. behalve op het laatst dan gaat je bovendruk weer omhoog en de onderdruk maar een klein beetje... Een heel hoge bloeddruk tijdens zwangerschap in combinatie met het vasthouden van vocht kan zwangerschapsvergifitging (HELLP) betekenen
||
Citaat:
Kan nooit goed zijn (desnoods alleen voor de moeder..)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
te hoge bloeddruk <3voetbal | 12 | 29-01-2012 08:53 | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie van homo's? -MBI- | 500 | 03-11-2008 20:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
duizelig en misselijk Eazy E | 13 | 15-02-2005 16:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
onderdruk te laag lake bodom | 14 | 26-01-2003 16:16 |