Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik hoop dat Ajax niet in de 1995-fout vervalt door mislukte pseudo-vedetten te kopen, maar dat heb ik al eerder gezegd. Ik zou liever nog wat jeugdspelers laten doorstromen/meetrainen met het eerste, en het geld lekker houden. Misschien een kleine salarisverhoging om Van der Vaart c.s tevreden te houden? Of investeren in de jeugd natuurlijk.
|
![]() |
|
Laat Ajax dat geld lekker op de bank zetten en van der gun en de jong een kans geven, slagen die niet als respectievelijk linker centrale verdediger en rechtsbuiten dan kan je in de winterstop je versterken (tegen die tijd is er weer een karrevracht aan dreigende failliezementen).
Van der Gun vind ik trouwens een betere voetballer (in potentie) dan van der Meyde, jammer dat ie nooit een échte kans heeft gekregen.
|
![]() |
vind het eigenlijk wel best dat frank de boer niet komt. vind hem maar alleen aan geld denken en supergoed is hij ook weer niet (meer).
zie liever een jonger iemand komen. en over chivu... ja iedereen denkt nu dat de verdediging nix meer is, maar ook zonder hem heeft ajax wedstrijden gewonnen (in de cl was ie er vaak niet bij) van de meyde is ook geen groot verlies. ik vind hem niet goed en veel te vaak zie je hem niet in de wedstrijd (is mijn mening he ![]() ik hoop alleen niet dat trabelsi en maxwell weggaan, want dit zijn toch wel erg goede spelers en zijn moelijker op te vangen voor ajax. het komt allemaal wel goed met ajax. veel geld aan tranfers verdienen en weer lekker in jeugdige talenten steken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Valencia, Man. City en Arsenal hebben belangstelling voor Trabelsi, las ik op www.ajax.netwerk.to
![]() |
![]() |
|
Op zich...van der Meijde kan nog opgelost worden...je hebt idd Pienaar die op rechts kan hangen...maar van der Gun is toch ook weer terug in de selectie en naar mijn weten deed hij het echt niet zo slecht afgelopen seizoen bij Willem 2, wellicht te vergelijken met van der Meijde 1 of misschien 2 seizoenen terug...
en ja Chivu wordt wat lastiger, want naast dat hij de beste verdediger in Nederlandse competitie was, was hij de aanvoerder van hét elftal, dát wordt het moeilijkst te vervangen dnek ik, niet eens zijn positie. En wellicht als Heijtinga blessurevrij kan blijven is hij misschien potentieel een opvolger, hoewel hij nou niet direct een eerste keus zal zijn. Maar Pasanen is er ook nog, die kan ook alleen nog maar beter worden...Het zou goed zijn voor Ajax als Escudé kwam, maar geen ramp als hij niet kwam...één ding ben ik met iedereen eens, Ajax moet nu wel een beetje op hun centen passen, goed nagaan in wát ze het investeren...
|
Tja... sinds dat van der Eijden er alleen voor staat kan je zeggen dat er sprake is van een leegloop. Hij zei (in de brief voor seizoenskaart houders) dat hij alle spelers ging houden. Een goede truc om je te binden! Hij laat nu van der Meyde, Chivu en Trabelsi gaan, wat drie van mijn favorieten waren.
Aan de andere kant kan ik het wel een heel klein beetje begrijpen, omdat er best aardige prijskaartjes hangen aan deze spelers. Daar kan Ajax dan wat aan verdienen. Maar dat je nou over zes jaar de prijs van Chivu verdeelt, daar kan ik nou boos om worden! Tjonge jonge, daar merk je bijna niks van. En je mist nu een echte regelaar achterin, die nooit anderen laat vallen, nooit echt boos wordt en altijd aanwijzingen geeft aan de anderen. Ajax krijgt het zwaar zonder Chivu. GreetZ, iej...?
||
Citaat:
|
Ajax zou moeten gaan kopen als Trabelsi, Ibrahimovic en in de toekomst vd Vaart weg gaan. Met alleen jonge talenten red je het nou eenmaal niet denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Julien Escude als veranger van Chivu en Kalu Uche als vervanger van Mandy hoogstwaarschijnlijk...
Namen die als derde aankoop genoemd worden: Radoi Stefanovic Overmars Bergkamp Het wordt een mooi seizoen... ![]() ![]()
|
Lobont
Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell Pienaar - Galasek - Sneijder - Vd Vaart Sonck - Zlatan Stekelenburg de Jong - Pasanen - Yakubu - O'Brien Uche - Obodai - Litmanen - Sikora Van der Gun - Boukhari Boschker Van Damme Bergdolmo Wamberto ![]() ![]()
|
ze zullen wel weer een blik talentjes van 17 opentrekken... die een paar misdrijven begaan op hun 19e, zodat ze op hun 20e kunnen vertrekken naar het buitenland, om op hun 24e te zeggen dat ze de koning van de wereld zijn en vreselijk arrogant worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
In Sportweek staat dat ze ervan uitgingen dat Mido, Chivu, Didulica, van der Meyde en Trabelsi weg gaan. Dat zou betekenen dat alleen Hatem nog verkocht wordt. Zou zeker zonde zijn, er is wel weer genoeg vertrokken.
Of zoals mijn voorganger zou zeggen: ... Ik kan rijmen ![]()
|
De Telegraaf meldt vandaag dat de Tsjechische verdediger Zdenek Grygera de derde aankoop van Ajax zou kunnen zijn. Grygera speelde de afgelopen drie seizoenen bij Sparta Praag en kan zowel rechtsachter als centraal spelen, waardoor een eventueel vertrek van de bij verschillende clubs in de belangstelling staande Hatem Trabelsi opgevangen kan worden.
Ajax hoop de 23-jarige verdediger zo snel mogelijk te kunnen presenteren, maar is niet de enige kaper op de kust: ook Juventus en Valencia dingen naar de gunsten van de zestienvoudig international. ![]() gegroet
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vd meyde heeft 14 goals en 11 assists. Dat is toch zeker een nuttige bijdrage. Ik weet niet welke aankopen Ajax zal doen. Ik hoop in ieder geval Grygera en SQD. En ik vrees dat Trabelsi Ajax gaat verlaten, hij heeft zelf aangekondigd dat hij het een 50/50 kans acht. 8 miljoen is niet veel voor een topverdediger als Trabelsi. |
![]() |
||
Citaat:
Overmars heeft het goed naar zn zin in Barcelona (Rijkaard) Matei Mirel heeft te kennen gegeven nog niet weg te willen.. Oei.. pijnlijk... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Volgens Tsjechische media heeft Grygera Ajax verkozen boven Monaco, zo meldt o.a. Sportovní noviny. De speler reist naar Amsterdam af om de laatste details af te ronden. Volgens de berichten komt de voorzitter van Sparta Praag dinsdag naar Amsterdam om de transfer tussen de clubs af te ronden. Met de transfer van de Tsjechische verdediger is naar verluidt rond de 3,5 miljoen euro gemoeid.
||
Citaat:
Wat staat er voor datum boven?? Das al meer dan een week geleden, en toen werden die namen wel degelijk genoemd, dus kom nou niet stoer praten.. Dat jij de afgelopen week met je Hooligan videobanden in de aanslag lag te rukken kan ik ook niet helpen.. Later
||
Citaat:
Als hij echt komt is dat een hele goede aankoop, was afgelopen jaar 1 van de sterkste spelers van Sparta Spraag, samen met de keeper en Poborsky.. ![]()
||
Citaat:
Bekijk wat ie zoal te vertellen heeft in zn andere posts en daarna die van mij, en trek zelf je conclusies... Heb t niet zo op wannabees... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|