Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 19:09
zlatani9
zlatani9 is offline
Is de grote leegloop begonnen en is het hek van de dam gegaan met Andy of blijft de rest van de selectie gespaard? Ik ben eigenlijk een beetje aan het twijfelen geslagen want ik was er nogal stellig van overtuigd toen het tot een week geleden fout ging dat de selectie er niet op achteruit zou gaan.. Maar helaas.. Chivu heeft ons verlaten en hou Escude hem direct gaat vervangen moeten we nog maar zien (had liever Frankie nog een jaar erbij gehad en dan Escude rustig gebracht, maar Frankie koos helaas/terecht voor het geld/avontuur in Turkijke..
Ik heb verhalen gehoord over een eventuele belangstelling in Trabelsi/Bergdolmo/Maxwell. T voordeel is natuurlijk wel dat we voor het eerst sinds lange tijd weer eens flink bling bling vangen voor onze spelers en dat ze niet zoals de generatie voor (relatief) weinig geld weggaan.. Maar of geld Ajax nou altijd zo goed doet? K bedoel de grote aankopen Ledezma,Kinkladze,Machlas,Zlatan hebben nou ook niet allemaal evenveel laten zien als we van ze verwacht hadden (Zlatan komt nog wel denk ik) Wat denken jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 19:18
Green Day
Green Day is offline
Moeilijk.....eigelijk dacht ik dus dat ze het bij Chivu en heel misschien van der Meyde ( die overigens nog niet klaar is voor een overstap naar Inter of zo'n dergelijke club) zouden laten. Nu schijnt er ook al interesse te zijn in Trabelsi. We hebben in de Jong wel eens waar een prima opvolger maar toch, zo wordt je selectie aardig uitgehold. Mag hopen dat het bij Chivu en van der Meyde blijft....

Ze hebben laten doorschemeren dat ze er met het vertrek van van der Meyde sportief beter op worden. Dan vraag ik me af: Welke spectaculaire of in ieder geval potentieele stervoetballer hebben ze dan op het oog als zijn vervanger? Ik bedoel, het zal toch geen talent zijn, dat ze op het oog hebben, want daar wordt je niet per direct beter van. Ik ben dus benieuwd, al is het probleem op de vleugel al op te lossen door Pienaar daar pertinent als hangende buiten neer te zetten. Sikora zal, zo vermoed ik, dit seizoen definitief doorbreken dus dat moet geen probleem worden.

Die verdediging echter Die zat de afgelopen 2 seizoenen voor het eerst sinds tijden goed in elkaar...
Escude zal best goed zijn, anders wilde Man U hem een jaar geleden niet halen in een periode waarin ze bitter weinig aankopen deden. Maar of hij zomaar ff Chivu vervangt...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:19
Ketjing
Ketjing is offline
Ik hoop dat er een leegloop komt en dat ze degraderen
Oud 11-07-2003, 19:20
marc24
marc24 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-07-2003 @ 20:19:
Ik hoop van harte met je mee.
Oud 11-07-2003, 19:21
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
marc24 schreef op 11-07-2003 @ 20:20:
Ik hoop van harte met je mee.
Ik snap het maar.. Wil je dat P$V dan elk jaar kampioen word? Zij zijn dan de enige met geld en dan kopen ze ALLE talenten die er zijn..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:24
marc24
marc24 is offline
Liever de Pedofiele Sex Vereniging kampioen dan ajaks
Oud 11-07-2003, 19:25
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
marc24 schreef op 11-07-2003 @ 20:24:
Liever de Pedofiele Sex Vereniging kampioen dan ajaks
Das jouw mening.. Fons van E wil de jeugdopleiding van P$V wat extra leven inspuiten
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 19:30
marc24
marc24 is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 11-07-2003 @ 20:25:
Das jouw mening.. Fons van E wil de jeugdopleiding van P$V wat extra leven inspuiten

Hij kan trouwens niet op zijn rechtzaak verschijnen, hij is ziek, hij ligt in bed met een snotneus.
Oud 11-07-2003, 19:39
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-07-2003 @ 20:19:
Dan kan je lang hopen want dat zal nooit gebeuren, in tegendeel aankomend seizoen worden we gewoon landskampioen en aankomende CL gaan we winnen!!
Oud 11-07-2003, 19:57
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 11-07-2003 @ 20:39:
Dan kan je lang hopen want dat zal nooit gebeuren, in tegendeel aankomend seizoen worden we gewoon landskampioen en aankomende CL gaan we winnen!!
Dream on
Oud 11-07-2003, 21:47
Verwijderd
Ik hoop dat Ajax niet in de 1995-fout vervalt door mislukte pseudo-vedetten te kopen, maar dat heb ik al eerder gezegd. Ik zou liever nog wat jeugdspelers laten doorstromen/meetrainen met het eerste, en het geld lekker houden. Misschien een kleine salarisverhoging om Van der Vaart c.s tevreden te houden? Of investeren in de jeugd natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 23:42
snoopy
snoopy is offline
Laat Ajax dat geld lekker op de bank zetten en van der gun en de jong een kans geven, slagen die niet als respectievelijk linker centrale verdediger en rechtsbuiten dan kan je in de winterstop je versterken (tegen die tijd is er weer een karrevracht aan dreigende failliezementen).
Van der Gun vind ik trouwens een betere voetballer (in potentie) dan van der Meyde, jammer dat ie nooit een échte kans heeft gekregen.
Oud 11-07-2003, 23:45
Krugdinho
Krugdinho is offline
voor het nederlands voetbal zou ik zeggen laat die spelers nog even blijven.
maar als aarstrivaal van ajax zou ik zeggen weggaan!
Oud 11-07-2003, 23:47
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Helemaal mee eens, het toekomstige centrale verdedigings duo bij ajax moet toch ooit Heitinga/de Jong worden. geef ze die kans nu maar. de Boer was ideaal geweest als mentor voor die twee, maar helaas...
Oud 12-07-2003, 06:40
freggelfreak
freggelfreak is offline
vind het eigenlijk wel best dat frank de boer niet komt. vind hem maar alleen aan geld denken en supergoed is hij ook weer niet (meer).

zie liever een jonger iemand komen. en over chivu... ja iedereen denkt nu dat de verdediging nix meer is, maar ook zonder hem heeft ajax wedstrijden gewonnen (in de cl was ie er vaak niet bij)

van de meyde is ook geen groot verlies. ik vind hem niet goed en veel te vaak zie je hem niet in de wedstrijd (is mijn mening he )

ik hoop alleen niet dat trabelsi en maxwell weggaan, want dit zijn toch wel erg goede spelers en zijn moelijker op te vangen voor ajax.

het komt allemaal wel goed met ajax. veel geld aan tranfers verdienen en weer lekker in jeugdige talenten steken
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 22:09
Verwijderd
Valencia, Man. City en Arsenal hebben belangstelling voor Trabelsi, las ik op www.ajax.netwerk.to
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 22:36
R-J-N
R-J-N is offline
Op zich...van der Meijde kan nog opgelost worden...je hebt idd Pienaar die op rechts kan hangen...maar van der Gun is toch ook weer terug in de selectie en naar mijn weten deed hij het echt niet zo slecht afgelopen seizoen bij Willem 2, wellicht te vergelijken met van der Meijde 1 of misschien 2 seizoenen terug...

en ja Chivu wordt wat lastiger, want naast dat hij de beste verdediger in Nederlandse competitie was, was hij de aanvoerder van hét elftal, dát wordt het moeilijkst te vervangen dnek ik, niet eens zijn positie. En wellicht als Heijtinga blessurevrij kan blijven is hij misschien potentieel een opvolger, hoewel hij nou niet direct een eerste keus zal zijn.
Maar Pasanen is er ook nog, die kan ook alleen nog maar beter worden...Het zou goed zijn voor Ajax als Escudé kwam, maar geen ramp als hij niet kwam...één ding ben ik met iedereen eens, Ajax moet nu wel een beetje op hun centen passen, goed nagaan in wát ze het investeren...
Oud 13-07-2003, 12:36
Souljah
Souljah is offline
Nu alweer interesse vanuit Italie en Frankrijk voor Ibrahimovic en een hele rits Europese topclubs wil Hatem Trabelsi
Te lezen op voetbalzone.nl
Oud 13-07-2003, 15:02
Bosserini
Bosserini is offline
Tja... sinds dat van der Eijden er alleen voor staat kan je zeggen dat er sprake is van een leegloop. Hij zei (in de brief voor seizoenskaart houders) dat hij alle spelers ging houden. Een goede truc om je te binden! Hij laat nu van der Meyde, Chivu en Trabelsi gaan, wat drie van mijn favorieten waren.

Aan de andere kant kan ik het wel een heel klein beetje begrijpen, omdat er best aardige prijskaartjes hangen aan deze spelers. Daar kan Ajax dan wat aan verdienen. Maar dat je nou over zes jaar de prijs van Chivu verdeelt, daar kan ik nou boos om worden! Tjonge jonge, daar merk je bijna niks van. En je mist nu een echte regelaar achterin, die nooit anderen laat vallen, nooit echt boos wordt en altijd aanwijzingen geeft aan de anderen. Ajax krijgt het zwaar zonder Chivu.

GreetZ, iej...?
Oud 13-07-2003, 17:22
houn
houn is offline
Citaat:
iej...? schreef op 13-07-2003 @ 16:02:
Tja... sinds dat van der Eijden er alleen voor staat kan je zeggen dat er sprake is van een leegloop. Hij zei (in de brief voor seizoenskaart houders) dat hij alle spelers ging houden. Een goede truc om je te binden! Hij laat nu van der Meyde, Chivu en Trabelsi gaan, wat drie van mijn favorieten waren.

Aan de andere kant kan ik het wel een heel klein beetje begrijpen, omdat er best aardige prijskaartjes hangen aan deze spelers. Daar kan Ajax dan wat aan verdienen. Maar dat je nou over zes jaar de prijs van Chivu verdeelt, daar kan ik nou boos om worden! Tjonge jonge, daar merk je bijna niks van. En je mist nu een echte regelaar achterin, die nooit anderen laat vallen, nooit echt boos wordt en altijd aanwijzingen geeft aan de anderen. Ajax krijgt het zwaar zonder Chivu.

GreetZ, iej...?
als je de prijs over 6 jaar verdeelt krijgt, daar merk je echt wel wat van hoor, stel dat ajax verlies gaat lijden de volgende jaren, dan hebben ze toch altijd weer het geld van chivu achter de hand voor eventuele aakopen.
Oud 13-07-2003, 19:01
Ketjing
Ketjing is offline
Ajax zou moeten gaan kopen als Trabelsi, Ibrahimovic en in de toekomst vd Vaart weg gaan. Met alleen jonge talenten red je het nou eenmaal niet denk ik.
Oud 13-07-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
T-ijsje? schreef op 12-07-2003 @ 00:47:
Helemaal mee eens, het toekomstige centrale verdedigings duo bij ajax moet toch ooit Heitinga/de Jong worden. geef ze die kans nu maar. de Boer was ideaal geweest als mentor voor die twee, maar helaas...
De Jong vind ik de lengte missen om een goede centrale verdediger te zijn, ik vind hem beter als verdedigende middenvelder. Dan kan hij ook wat meer z'n mooie techniek gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:06
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Julien Escude als veranger van Chivu en Kalu Uche als vervanger van Mandy hoogstwaarschijnlijk...

Namen die als derde aankoop genoemd worden:

Radoi
Stefanovic
Overmars
Bergkamp

Het wordt een mooi seizoen...
Oud 13-07-2003, 22:13
ZlatanSuperJood
Lobont
Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell
Pienaar - Galasek - Sneijder - Vd Vaart
Sonck - Zlatan

Stekelenburg
de Jong - Pasanen - Yakubu - O'Brien
Uche - Obodai - Litmanen - Sikora
Van der Gun - Boukhari

Boschker
Van Damme
Bergdolmo
Wamberto

Oud 14-07-2003, 03:05
S. Swaenenburgh
S. Swaenenburgh is offline
Voetbal is voor homo's, en zlatan is lelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2003, 10:32
Kirk22
Kirk22 is offline
ze zullen wel weer een blik talentjes van 17 opentrekken... die een paar misdrijven begaan op hun 19e, zodat ze op hun 20e kunnen vertrekken naar het buitenland, om op hun 24e te zeggen dat ze de koning van de wereld zijn en vreselijk arrogant worden.
Oud 14-07-2003, 13:03
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
S. Swaenenburgh schreef op 14-07-2003 @ 04:05:
Voetbal is voor homo's, en zlatan is lelijk.
Wie vind je dan wel lekker?
Oud 14-07-2003, 17:54
houn
houn is offline

dit is em, UCHE!

word dus waarschijnluk binnengehaald

hoj
Oud 14-07-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 14-07-2003 @ 18:54:
[afbeelding]

dit is em, UCHE!

word dus waarschijnluk binnengehaald

hoj
Hopelijk kan ie de tijden van Finidi doen herleven. Of die van Baba, dat is minder.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 08:28
jeffry
jeffry is offline
Citaat:
Souljah schreef op 13-07-2003 @ 13:36:
Nu alweer interesse vanuit Italie en Frankrijk voor Ibrahimovic en een hele rits Europese topclubs wil Hatem Trabelsi
Te lezen op voetbalzone.nl
wees blij als ibrahimovic weg is, die kan echt niet voetballen. het zou wel jammer voor ajax zijn als trabelsi weg ging.
Oud 16-07-2003, 05:41
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Uche Uche Uche Uche Uche,het stikt hier van muggen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:19
Zaina
Zaina is offline
In Sportweek staat dat ze ervan uitgingen dat Mido, Chivu, Didulica, van der Meyde en Trabelsi weg gaan. Dat zou betekenen dat alleen Hatem nog verkocht wordt. Zou zeker zonde zijn, er is wel weer genoeg vertrokken.

Of zoals mijn voorganger zou zeggen: ... Ik kan rijmen
Oud 16-07-2003, 13:31
houn
houn is offline
De Telegraaf meldt vandaag dat de Tsjechische verdediger Zdenek Grygera de derde aankoop van Ajax zou kunnen zijn. Grygera speelde de afgelopen drie seizoenen bij Sparta Praag en kan zowel rechtsachter als centraal spelen, waardoor een eventueel vertrek van de bij verschillende clubs in de belangstelling staande Hatem Trabelsi opgevangen kan worden.

Ajax hoop de 23-jarige verdediger zo snel mogelijk te kunnen presenteren, maar is niet de enige kaper op de kust: ook Juventus en Valencia dingen naar de gunsten van de zestienvoudig international.

gegroet
Oud 17-07-2003, 11:46
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
iej...? schreef op 13-07-2003 @ 16:02:

GreetZ, iej...?
Ben jij dat echt op die foto?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:00
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 17-07-2003 @ 12:46:
Ben jij dat echt op die foto?
kmag het niet voor HEM hopen, aangezien er een M onder zijn naam staat
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:16
squat
squat is offline
Citaat:
zie liever een jonger iemand komen. en over chivu... ja iedereen denkt nu dat de verdediging nix meer is, maar ook zonder hem heeft ajax wedstrijden gewonnen (in de cl was ie er vaak niet bij)

van de meyde is ook geen groot verlies. ik vind hem niet goed en veel te vaak zie je hem niet in de wedstrijd (is mijn mening he )
Chivu heeft bijna elke wedstrijd gespeeld.

Vd meyde heeft 14 goals en 11 assists. Dat is toch zeker een nuttige bijdrage.

Ik weet niet welke aankopen Ajax zal doen. Ik hoop in ieder geval Grygera en SQD. En ik vrees dat Trabelsi Ajax gaat verlaten, hij heeft zelf aangekondigd dat hij het een 50/50 kans acht. 8 miljoen is niet veel voor een topverdediger als Trabelsi.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 11:07
Verwijderd
ik kwam er net achter dat een familielid van mij, samen met anderen, ajax heeft opgericht..
dus daarom ben ik altijd al voor ajax geweest t zit in mn bloed
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:14
Ketjing
Ketjing is offline
Chivu heeft in zijn debuut wedstrijd bij Roma rood gekregen, oude tijden herleven
Oud 21-07-2003, 15:36
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 13-07-2003 @ 23:06:
Julien Escude als veranger van Chivu en Kalu Uche als vervanger van Mandy hoogstwaarschijnlijk...

Namen die als derde aankoop genoemd worden:

Radoi
Stefanovic
Overmars
Bergkamp

Het wordt een mooi seizoen...
Bergkamp heeft bijgetekend..
Overmars heeft het goed naar zn zin in Barcelona (Rijkaard)
Matei Mirel heeft te kennen gegeven nog niet weg te willen..

Oei.. pijnlijk...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:39
zlatani9
zlatani9 is offline
Als je voetbal voor homo's vind.. Hoe weet je dan wie Zlatan is? Mess je met Zlatan (en Zlatansuperjood dan Mess je met mij!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:40
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-07-2003 @ 16:39:
Als je voetbal voor homo's vind.. Hoe weet je dan wie Zlatan is? Mess je met Zlatan (en Zlatansuperjood dan Mess je met mij!
Misschien kent ie Zlatan uit de bokswereld
Oud 21-07-2003, 17:40
Zaina
Zaina is offline
Dan zou hij moeten weten dat Zlatan niet als een homo slaat
Oud 21-07-2003, 18:19
houn
houn is offline
Volgens Tsjechische media heeft Grygera Ajax verkozen boven Monaco, zo meldt o.a. Sportovní noviny. De speler reist naar Amsterdam af om de laatste details af te ronden. Volgens de berichten komt de voorzitter van Sparta Praag dinsdag naar Amsterdam om de transfer tussen de clubs af te ronden. Met de transfer van de Tsjechische verdediger is naar verluidt rond de 3,5 miljoen euro gemoeid.
Oud 21-07-2003, 18:50
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-07-2003 @ 16:36:
Bergkamp heeft bijgetekend..
Overmars heeft het goed naar zn zin in Barcelona (Rijkaard)
Matei Mirel heeft te kennen gegeven nog niet weg te willen..

Oei.. pijnlijk...
Zeg fijne kerel...

Wat staat er voor datum boven??
Das al meer dan een week geleden, en toen werden die namen wel degelijk genoemd, dus kom nou niet stoer praten..

Dat jij de afgelopen week met je Hooligan videobanden in de aanslag lag te rukken kan ik ook niet helpen..

Later
Oud 21-07-2003, 18:53
Ketjing
Ketjing is offline
ZSJ en zlatani9 liggen elkaar niet zo geloof ik
Oud 21-07-2003, 18:54
ZlatanSuperJood
Citaat:
houn schreef op 21-07-2003 @ 19:19:
Volgens Tsjechische media heeft Grygera Ajax verkozen boven Monaco, zo meldt o.a. Sportovní noviny. De speler reist naar Amsterdam af om de laatste details af te ronden. Volgens de berichten komt de voorzitter van Sparta Praag dinsdag naar Amsterdam om de transfer tussen de clubs af te ronden. Met de transfer van de Tsjechische verdediger is naar verluidt rond de 3,5 miljoen euro gemoeid.
Zag t ook ja..

Als hij echt komt is dat een hele goede aankoop, was afgelopen jaar 1 van de sterkste spelers van Sparta Spraag, samen met de keeper en Poborsky..
Oud 21-07-2003, 18:55
ZlatanSuperJood
Citaat:
Ketjing schreef op 21-07-2003 @ 19:53:
ZSJ en zlatani9 liggen elkaar niet zo geloof ik
Achja, ik zou zeggen:

Bekijk wat ie zoal te vertellen heeft in zn andere posts en daarna die van mij, en trek zelf je conclusies...

Heb t niet zo op wannabees...
Oud 21-07-2003, 22:53
Verwijderd
Kwalitatief vind ik dat Ajax er op achteruit is gegaan, ook nadat ze de spelers binnengehaald hebben die ze wilden kopen. Zelf denk ik dat als Ajax regelmatig op Europees niveau goed presteert, dat ze met het geld een goede (sub)topper kunnen aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-07-2003 @ 23:53:
Kwalitatief vind ik dat Ajax er op achteruit is gegaan, ook nadat ze de spelers binnengehaald hebben die ze wilden kopen. Zelf denk ik dat als Ajax regelmatig op Europees niveau goed presteert, dat ze met het geld een goede (sub)topper kunnen aantrekken.
Ajax is altijd de club van het opleiden geweest, ik vind het jammer dat ze nu weer veel aankopen doen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 22:24
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 22-07-2003 @ 12:13:
Ajax is altijd de club van het opleiden geweest, ik vind het jammer dat ze nu weer veel aankopen doen.
Ik denk dat de huidige technische staf de jeugdopleiding wel heel goed in de gaten houdt en dat er de komende tijd dus ook genoeg talenten in het eerste elftal hun kans krijgen. Ajax heeft het geld van Chivu goed geinvesteerd in nieuwe spelers (die over een paar jaar wel weer een stap 'hoger' zullen gaan) en daarbij nog geld overgehouden ook.
Reageren

Regels voor berichten