Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 21:28
damnation
Avatar van damnation
damnation is offline
er was eens ee nvogeltje en hij ging poepen in de zee en dan kwam got en ging god het ogeltje zeer hard op zijn achterlijke kutkop slaan zodat het vogeltje in eens een boomhut op zijn hoofd kreeg en die boomhut doorboorde het arme vogeltje zijn hoofd en daar naa ging het vogeltje naar de EHBO dienst van het EHBO en daar zeiden ze maar vogeltje toch wat is er en, ? en dan zei het vogeltje WEL MENEER AN DE EHBO ik heb een boomhut op mijn hoofd gekregen zei de dalmatier en got kwam opdraven om te zeggen KUDUK maar daarme was het probleem van de vogeltje nog niet opgelost want die boomhut stak nog steeds in zn kop en je kan je msichien voorstellen dat een boomhut vna 4 meter in het hoofd vavn een vogel van 10 cm een nieet gezond beeld is dus ging het vogeltje weer naar de EHBNO dienst van het EHBO en daar zeiden ze wat is er gebeurd vogeltje? en dhet vogeltje zei de dalmatier heeft KUDUK gezegd en dardoor heb ik nu een vogelzaad in mijn kop en door dat vogelzaad zeg ik nu hahahahaha en maar dat is niet normaal hoor want die groene kleur uid die boomhuyt is een beetje een schaap achtig ding daar en wisten jullie lieve kinders al dat er ooit is een piraat is geweest die vroeger aan zijn voeten 4 jaar was? nee? nou ik wel hoor ja jhaaaaaa wan t dat klenie lieve vogeltje zat in die kooi en wed omvergereden door dat arme boomhutje en de boomhuyt ging naar de EHBO dienst van het EHBO en zei maar meneer de dalmatier ik heb een vogeltje in mijn boomhuyt wat zal ik nu doen? he? niks? maarmeneer ik ga warschinlijk dood nu want dat g

einde
Advertentie
Oud 22-07-2003, 20:22
Twijg
Avatar van Twijg
Twijg is offline
Sure
Oud 22-07-2003, 22:48
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Dit gooi je maar op onzin.
Niet op Letteren.

Djeez, mensen leren niet voor niks te spellen.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Over vogels en verleden.
Ieke
0 16-04-2005 21:47
Verhalen & Gedichten een vogel
boostart
5 02-12-2003 07:54
Verhalen & Gedichten dood vogeltje
Medea
1 01-02-2003 18:38
Verhalen & Gedichten gele vogels
Da Girl
5 08-11-2001 22:05
Verhalen & Gedichten vogeltje
Da Girl
1 29-10-2001 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.