Advertentie | |
|
![]() |
|
ik was vandaag in Amsterdam en het begin van de demonstratie was op het Damplein.
het was gewoon een groep mensen die protesteerden en niks verkeerds deden. tot dat de relschoppers kwamen en er een zooitje van maakten. het begon dus niet als een rel en zo was het ook niet bedoelt. en Desecrator, heb je niks beters te doen dan zulke domme antwoorden te geven??? |
![]() |
||
Citaat:
Paar ruitjes kapot en nog wat shit maar maak a.u.b. niet van een mug een olifant. Helaas zijn er wat mensen die aggresief zijn en zich niet kunnen beheersen maar dat heb je overal . Maar wtf is er met jou denk niveu aan de hand of mensen die zoals jou denken! Ik heb er toch verdomme niks mee te maken ofwel why the fuck word ik erop aangesproken ik begrijp sommige mensen niet BAH. ![]() |
![]() |
|
Sinds scholieren staking snap ik dat een demonstratie nogal gauw uit de hand kan lopen met een erg grote groep.. en daar hoeven opzich niet eens de "echte" demonstranten schuld aan te hebben..
Eerst maar ff wat meer info hier over hebben voordat ik een verdere reactie geef...
||
Citaat:
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() alsof die joden niet precies hetzelfde doen! nee, zij gaan nog een stap verder en vernietigen palestijnse vluchtelingenkampen en steden!! ![]() ![]() ![]() daarom was die demonstratie juist begonnen. het is toch logisch dat die mensen daar boos over zijn? en dat ze dan de israelische vlag verbranden zal ik niet wakker van liggen, ik ben het er eigenlijk wel enigzins mee eens |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Suzan
||
![]() |
Citaat:
Niet alle Joden zijn Israëli, en niet alle Israëli zijn Joden. Onthoud dat nou eens. Het lijkt me belangrijk dat de anti-Israël stemming in Nederland niet overslaat in anti-semitisme.
||
![]() |
Citaat:
Z|o'n volk die dat toestaat verdient het gewoon niet om een eigen staat te hebben!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat moet je toch zelf ook wel inzien? Als 16-jarige meisjes zichzelf opblazen? Dat heeft niks meer met eer of religie te maken, dat is gewoon pure wanhoop. Sharon wil niets anders dan het hele Palestijnse volk uitroeien en om dat te voorkomen moeten we ingrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben helemaal niet anti-semitisch, ik kies alleen partij voor de palestijnen omdat de israeliers zich op dit moment ontzettend misdragen in palestina. ik helemaal niets tegen israeliers of joden op zich, alleen de manier waarop ze zich gedragen tegenover de palestijnen wekt grote woede bij mij op. |
![]() |
||
Citaat:
ze hebben het heel erg arm en de familie van die personen is ook nog eens trots op het als ze dat doen! ik weet dat het evengoed niet menselijk is en dat er moet worden ingegrepen, maar probeer je is te verplaatsen in die wanhopige mensen daar. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Duh, je wordt al jarenlang onderdrukt, je bent superarm en je wordt uitgebuit, dan ben je natuurlijk wel trots op die persoon als familielid, maar dat wil dus nog niet zeggen dat ze geen verdriet hebben ofzo en geloof me, ze doen t niet om t geld hoor, nee, ze willen es opkomen voor zichzelf en zich niet meer laten onderdrukken door oa die israeliers |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() oh god wat zijn die palestijnen toch weer zielig. Wat denken jullie nu??? als we de rollen zouden omdraaien dan hadden de palestijnen allang alle israeli's omgelegd maar die macht hebben ze niet dus dan zijn ze zielig??? ![]() |
![]() |
|
israel en alles wat erbij hoort, kan in deze topic
http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=30045 en dat regeltje over fortuyn kan in één van de tientallen fortuyn topics
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #26 twinkebel | 500 | 30-12-2006 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |