Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ga ik lekker tegen de menigte in (schijn ik wel vaker te doen
![]() Jullie gaan er allemaal standaard van uit dat het NIET zo is, maar waarom zou ze er niet iets achter bedoelen? Ik probeer hiermee geen valse hoop te geven ofzo, maar ik let er zelf altijd vrij goed op wat ik onder smsjes - emails zet. Als ik de schrijfster (schrijver in mijn geval) was, had het dus WEL iets betekend. Misschien gewoon vragen aan het betreffende meisje?
|
Verwijderd
|
Ik schrijf altijd 'daag' onder mijn mailtjes, en toen ik tegen mijn vriend (die toen nog niet mijn vriend was) 'liefs' eronder begon te zetten, bedoelde ik daar zeker wel wat mee... aan de andere kant, ik zet er ook 'liefs' onder als ik naar m'n beste vriendin of m'n zus mail.
Het zou dus wel kunnen dat ze er iets mee bedoelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed ff iets wat belangrijk kan zijn. Heeft ze een vriendje, als dit t geval is zal t niet veel betekenen. En vindt jij haar dusdanig leuk dat je iets met haar zou willen. Als dat zo is kan je haar na de vakantie altijd nog es mee uit vragen. Wie weet, je zal snel genoeg ontdekken of dat mailtje wat betekende. Het is altijd de moeite waard om te kijken of ze je leuk vindt als jij haar leuk vindt. En waarom benadruk je eigenlijk zo dat ze 2 jaar ouder is dan jij bent. Is dat een probleem voor je ofzo, ik heb zoiets van wat is 2 jaar nou.
|
Verwijderd
|
Dat is vrij moeilijk te beoordelen, je zou naar meer aspecten moeten kijken dan alleen die e-mail.
Een vriendin van me zet bijv. heel vaak 'Groetjes' onder haar sms-jes, soms 'Liefs', soms 'Doei', enz, maar die paar keer dat er dan 'Liefs' onder staat betekent het niets. |
![]() |
|
![]() |
Hey.. Nou zo d8 een jongen dus ook een x dat ik hem leuk vond..
hij had iets voor me gedaan (weet al nie meer wa) En toen was.. ik hem daar dankbaar.. voor.. en toen zei ik je bent een schat.. En hij vatte da verkeerd op... NAja.. misschien ligt ut bij jullie anders.. maar denk reageer ff omdat het me bekend voor kwam! kuss mij |
![]() |
||
Citaat:
|
Lijkt me ook dat het niks is. Liefs is een standaard woordje wat heel veel (bijna alle) meisjes die ik ken gebruiken onder emails.
Maar je kan haar natuurlijk altijd eens uitnodigen om een avondje flink de spreekwoordelijke bloemetjes buiten te gaan zetten... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon proberen, als het toch al klikte tijdens die opdracht, dan gaat dat samen drinken ook wel goed ![]() |
![]() |
|
Ik zal niet afwijken van wat de rest zegt, hoewel je er wel wat van zou kúnnen maken na de zomer...
Ze toont iig interesse, ook al is het misschien nog vriendschappelijk bedoeld... Als jullie dan nog een paar colleges samen volgen, kun je daar wat interesse tonen etc. (nou ja, you know the works)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolgverhaal: Moordzaken Vlooienband | 14 | 31-01-2003 20:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |