Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2003, 07:56
stier
stier is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van twintig jaar en heb de afgelopen maanden voor mijn studie een opdracht moeten maken met vier anderen (allemaal meisjes). Drie van hen waren nogal irritant, maar met één van hen kon ik wel goed opschieten, we waren het ook vaak met elkaar eens. Voor de opdracht die we moesten maken, hebben we veel gemaild, zij besloot haar e-mail altijd met ´gr, A.´(naam niet voluit voor haar privacy. Nu werd er afgelopen donderdag een cijfer voor een vak ergens opgehangen en toen had ze gevraagd of ik voor haar wilde kijken wat voor cijfer ik had, want zij was al op vakantie. Dat heb ik toen gedaan en heb haar een e-mail gestuurd met haar resultaat. Vervolgens krijg ik een e-mail terug met een wat vreemde inhoud:

Hi L,

Ontzettend bedankt voor de moeite. En ik heb het ook nog eens gehaald, dus ben ik helemaal blij met je. Tot na de zomer. (dan zullen we vast weer een paar colleges samen volgen)

Liefs, A.

Mijn vraag aan jullie is: is het normaal dat een meisje zo´n berichtje stuurt met de tekst ´Ik ben helemaal blij met je` en besluit met Liefs, A. (terwijl ze nog nooit haar e-mail heeft besloten met deze woorden)? Is dit nou een stille hint van haar kant of zoek ik er gewoon te veel achter? O ja, ze is bovendien twee jaar ouder dan ik. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2003, 09:18
Qimm
Qimm is offline
Ik ben toch bang dat je er te veel achter zoekt hoor. Ik weet niet hoe jullie verder met elkaar omgaan, daar kan ik dus niet echt een oordeel over vellen.
Kijk jullie zitten samen in een werkgroep, en als jij een hoop werk verzet dat is dat gewoon fijn. Dat wil ze je duidelijk maken, iemand waar je wat aan hebt. En als ik mensen wel goed ken en ik mag die mensen dat zet ik er ook vaak 'liefs' onder. Groeten staat zo... formeel...
Oud 13-07-2003, 09:20
Vinzz
Vinzz is offline
Uhm ikzelf zou zeggen dat het niet veel speciaals is (sorry ). Meisjes zeggen ook welleens als je iets voor ze doet ofzo:
"je bent een schat!!"
of "als ik jouu toch niet had"etc.

maar verder bedoelen ze er niks mee meestal En liefs.. is gewoon liefs dat is vrij normaal na zo'n mailtje

edit: ik kan me overigens helemaal voorstellen dat je daar over gaat denken enzo..zou ik ook doen en heb ik ook welleens gedaan
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 09:36
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
stier schreef op 13-07-2003 @ 08:56:
Hi L,

Ontzettend bedankt voor de moeite. En ik heb het ook nog eens gehaald, dus ben ik helemaal blij met je. Tot na de zomer. (dan zullen we vast weer een paar colleges samen volgen)

Liefs, A.
je moet er maar nix achter zoeken. Ik zeg zelf ook gauw: ik ben heel blij met je! Als ik bedoel: ik ben zo blij dat je dat voor mij hebt gedaan. Het ZOU heel misschien misschien misschien een hint kunnen zijn, maar dan issie zo stil dat jij hem niet herkend wanneer ze volgend jaar nog meer naar je toetrekt of iets dergelijks dan zou dit mailtje ook enige betekenis kunnen krijgen. Nu betekent het nix! sorry
Oud 13-07-2003, 09:45
Demiurge
Demiurge is offline
Precies, eerst was het toch allemaal school werk, nu heb je haar een gunst verleend als vrienden.
Ze ziet je dus als vriend en niet meer als 'collega', tuurlijk zou hier een mogelijkheid uit kunnen komen. Maar dit was niet echt een stille hint
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 10:26
The0
The0 is offline
Ga ik lekker tegen de menigte in (schijn ik wel vaker te doen

Jullie gaan er allemaal standaard van uit dat het NIET zo is, maar waarom zou ze er niet iets achter bedoelen? Ik probeer hiermee geen valse hoop te geven ofzo, maar ik let er zelf altijd vrij goed op wat ik onder smsjes - emails zet. Als ik de schrijfster (schrijver in mijn geval) was, had het dus WEL iets betekend.

Misschien gewoon vragen aan het betreffende meisje?
Oud 13-07-2003, 10:42
Verwijderd
Ik schrijf altijd 'daag' onder mijn mailtjes, en toen ik tegen mijn vriend (die toen nog niet mijn vriend was) 'liefs' eronder begon te zetten, bedoelde ik daar zeker wel wat mee... aan de andere kant, ik zet er ook 'liefs' onder als ik naar m'n beste vriendin of m'n zus mail.
Het zou dus wel kunnen dat ze er iets mee bedoelt maar niet per se dat ze er mee bedoelt dat ze verliefd op je is. Misschien is haar gewoonte om er 'gr' onder te zetten bij 'gewone' mensen, en 'liefst' bij 'aardige' mensen, en dan bedoelt ze er dus mee dat ze je aardig vindt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 11:36
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-07-2003 @ 11:42:
Ik schrijf altijd 'daag' onder mijn mailtjes, en toen ik tegen mijn vriend (die toen nog niet mijn vriend was) 'liefs' eronder begon te zetten, bedoelde ik daar zeker wel wat mee... aan de andere kant, ik zet er ook 'liefs' onder als ik naar m'n beste vriendin of m'n zus mail.
Het zou dus wel kunnen dat ze er iets mee bedoelt maar niet per se dat ze er mee bedoelt dat ze verliefd op je is. Misschien is haar gewoonte om er 'gr' onder te zetten bij 'gewone' mensen, en 'liefst' bij 'aardige' mensen, en dan bedoelt ze er dus mee dat ze je aardig vindt.
Ja dit zou idd heel goed kunnen.
Maar goed ff iets wat belangrijk kan zijn. Heeft ze een vriendje, als dit t geval is zal t niet veel betekenen.

En vindt jij haar dusdanig leuk dat je iets met haar zou willen. Als dat zo is kan je haar na de vakantie altijd nog es mee uit vragen. Wie weet, je zal snel genoeg ontdekken of dat mailtje wat betekende. Het is altijd de moeite waard om te kijken of ze je leuk vindt als jij haar leuk vindt.

En waarom benadruk je eigenlijk zo dat ze 2 jaar ouder is dan jij bent. Is dat een probleem voor je ofzo, ik heb zoiets van wat is 2 jaar nou.
Oud 13-07-2003, 11:50
Marcade
Marcade is offline
Misschien was ze in een vredelievende/vrolijke bui (zou ik ook zijn als ik op vakantie was :/ )

Zoek er niet te veel achter en wacht eerder op duidelijkere hints. Als je nu al gaat denken dat ze meer wil, kan je lelijk op je bek gaan als het niet zo blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 11:51
Verwijderd
Dat is vrij moeilijk te beoordelen, je zou naar meer aspecten moeten kijken dan alleen die e-mail.
Een vriendin van me zet bijv. heel vaak 'Groetjes' onder haar sms-jes, soms 'Liefs', soms 'Doei', enz, maar die paar keer dat er dan 'Liefs' onder staat betekent het niets.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 15:38
inguh
inguh is offline
Hey.. Nou zo d8 een jongen dus ook een x dat ik hem leuk vond..
hij had iets voor me gedaan (weet al nie meer wa) En toen was.. ik hem daar dankbaar.. voor.. en toen zei ik je bent een schat.. En hij vatte da verkeerd op... NAja.. misschien ligt ut bij jullie anders.. maar denk reageer ff omdat het me bekend voor kwam! kuss mij
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 02:51
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik denk niet dat er meer achter zit, ze is je vooral dankbaar dat het gelukt is.
Oud 15-07-2003, 23:56
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 13-07-2003 @ 10:45:
Precies, eerst was het toch allemaal school werk, nu heb je haar een gunst verleend als vrienden.
Ze ziet je dus als vriend en niet meer als 'collega', tuurlijk zou hier een mogelijkheid uit kunnen komen. Maar dit was niet echt een stille hint
Jaaa... dit was precies wat ik ook dacht. Het hangt bij mij zelf daarnaast ook nog van mijn bui/humeur af hoe ik mijn mails/smsjes afsluit. De ene keer met 'xx' de andere keer met 'groetjes' en weer een andere keer met 'liefs'
Oud 16-07-2003, 00:43
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Lijkt me ook dat het niks is. Liefs is een standaard woordje wat heel veel (bijna alle) meisjes die ik ken gebruiken onder emails.
Maar je kan haar natuurlijk altijd eens uitnodigen om een avondje flink de spreekwoordelijke bloemetjes buiten te gaan zetten...
Oud 16-07-2003, 09:40
Unexplained
Unexplained is offline
Stuur een mailtje terug met de vraag of ze binnenkort iets met je wil gaan drinken...

Weet je het snel genoeg.
Oud 23-07-2003, 14:42
X_C-Milian_X
X_C-Milian_X is offline
K zou er nix achter zoeken hoor......k vind er ook helemaal nix bijzonders aan.....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 16-07-2003 @ 10:40:
Stuur een mailtje terug met de vraag of ze binnenkort iets met je wil gaan drinken...

Weet je het snel genoeg.
Dat wou ik dus ook voor gaan stellen

Gewoon proberen, als het toch al klikte tijdens die opdracht, dan gaat dat samen drinken ook wel goed
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 18:05
oneMen
oneMen is offline
Je zoekt er teveel achter. Zulke mails stuur ik twintig per dozijn naar meisjes. He, wie weet wat er allemaal nog gebeurd, maar ga ervanuit dat zij nog niks weet van een vond die overgeslagen is.
Oud 23-07-2003, 18:16
Cinamon
Cinamon is offline
Ik zal niet afwijken van wat de rest zegt, hoewel je er wel wat van zou kúnnen maken na de zomer...
Ze toont iig interesse, ook al is het misschien nog vriendschappelijk bedoeld... Als jullie dan nog een paar colleges samen volgen, kun je daar wat interesse tonen etc.
(nou ja, you know the works)
Oud 23-07-2003, 19:46
dream-on3
dream-on3 is offline
hmmm....
als ik het meisje zou zijn, zou ik dit als hint geven. Ben erg verlegen en zou dit echt wel als n soort aanwijzing sturen.
Maar ik ken haar voor de rest niet dus.....

Sorry dattik nie eg kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:21
Boef
Boef is offline
ik denk dat je er niet te veel 8er moet zoeken...als ik (echt) happy ben ofzo, noem ik m'n vrienden ook schatje ofzo, terwijl ik dat normaal nooit tegen ze zeg...Gewoon aan d'r vragen denk ik, heb je meteen duidelijkheid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten