Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zou leuk zijn als je je stelling ook even zou onderbouwen met argumenten, is een beetje loos reageren op deze manier.
Ik denk dat het er maar net aan ligt wat je onder je hart breken verstaat. Gedumpt worden in een relatie? Iemand die je afwijst? Iemand die je kwetst? Voor het eerste vind ik het niet gelden, waar zou dat voor moeten dan? De rest, ja, dat overkomt iedereen gewoon wel en je wordt er altijd sterker van.. |
![]() |
|
Misschien wel, maar zoals Dusjcrib al zegt, zou t fijn zijn als je je stelling onderbouwt.
Ikzelf zou t misschien wel nodig hebben aangezien ik altijd de gene ben geweest met uitmaken. Ik denk er dan ook makkelijker over dan mn vriend. Niet dat ik t wil, hoor. Echt niet. Maar... *weet niet uit te leggen* ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Moeten, nee.
Maar sommigen hebben het wel nodig. Ik heb van mijn gebroken hart geleerd hoe die l*l echt in elkaar zat en dat ik wel beter dan hem verdiende. Ik was zo verliefd dat ik blind was voor het feit dat hij me gewoon gebruikte. Dus ja, ik had het wel nodig. Maar hoop het niet meer mee te maken... *Jeej, mijn 1e berichtje hier* ![]()
|
Nee dank u. Negatieve emoties binnen een relatie probeer ik voor 100% te vermijden. Het leven is namelijk al rampzalig genoeg zonder in een relatie gekwetst te worden.
|
![]() |
Je weet niet wat je mist tot je het kwijt bent.
![]() Dat vind ik heel erg belangrijk. Mensen worden arrogant als alles ze goed afgaan, tegenspoed zorgt ervoor dat men het beetje geluk koestert en dus gelukkiger kan worden. Aldus een gebroken hart een veel gelukkiger hart wordt als het weer wordt herenigd met liefde.
|
Verwijderd
|
Een steling gaat meestal vergezeld van argumenten, dat maakt het verwerpen wat makkelijker. Maar goed.
Ik denk dat het wel een leerzame ervaring is om gedumpt te worden en je hart gebroken te hebben. Je wordt er sterker van, ervaringen zijn eigenlijk nooit slecht, alles draagt bij aan je persoon.k |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm... nee, dat moet niet per se. Waarom niet? Iemand die zijn hart laat breken leert voorzichtiger met zijn hart om te gaan. Iemand die het nooit laat breken gaat er al voorzichtig mee om. Mensen verschillen, misschien heeft de een het nodig om de 'ware' te vinden, en de ander helemaal niet.
Daarnaast breekt ieder mensen vast wel een hart, niet alleen door liefdesrelaties, maar ook doordat iemand bijvoorbeeld komt te overlijden. Of je dat mee moet maken? Nee, dat moet niet, je wordt er niet per se sterker van, alleen op dat gebied, en of je daar nu zo blij mee moet zijn... (Je went dan aan het feit dat mensen overlijden, lijkt me vervelend wanneer je op een dag 'gewoon' even naar een begrafenis gaat, want je hart is al zo vaak op dat vlak gebroken dus je kan het nu ook want je bent sterker... soms moet je gewoon niet sterker zijn en een gebroken hart kunnen hebben.) (Waarom onderbouwt niemand? Ik zie alleen 'ik ben het er niet meer eens' of 'ja, dat klopt wel'. Kom, waarom ben je het er wel of niet mee eens?) |
![]() |
|
mee eens, je leert ervan. op moment zelf is het zwaar kut maar uiteindelijk heb je er wel wat aan
![]() geldt bij mij btw ook voor heel veel andere dingen in t leven. als t kut is denk ik gewoon dat ik er later weer profijt van heb ![]() Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 16:49. |
![]() |
|
Hoe meer shit je meemaakt in je leven, hoe meer ervaring je hebt, hoe meer je leert, hoe 'completer' je er van wordt.
Het is niet leuk om iemand van wie je houd te verliezen, om een keer op je bek te gaan, gedumpt te worden. Maar je wordt er harder en sterker van. HARD TIMES MAKE THE MAN
||
Citaat:
||
Citaat:
Je leert er wel van denk ik, als je je hart 1 keer breekt... Maar jah, perseus heeft gelijk, je kan ook in 1 keer raak schieten! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |