Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 16:06
droppie
droppie is offline
heej mensjes...
weetje...ik word echt helemaal gek als ik op zomervakantie ben...dit jaar helemaal..ik heb nu nl een onwijs lief vriendje, waar ik onwijs veel van hou en alles. Maar ik zit nu voor 4 weken in spanje...(naja, nu nog 3) en zie hem dus zolang niet...
nou is het probleem dus dat ik echt allemaal ideeën krijg dattie me niet meer leuk vind ofzo en dattie onwijs veel vreemdgaat thuis en dattie me niet mist en en en...ga zo nog maar n tijdje door...´t slaat echt nergens op dat ik dat denk want ik weet dattie dat niet doet en alles, maar ik kan het maar niet vamme afzetten....ik zie hiero op de camping echt allemaal verlieffde stelletjes en alles en alles wat ik maar zie of wat iedereen doet dat doet me aan hem denken en aan alles wat we samen deden...voor mijn gevoel istie nu gewoon dood ofzo...en ik wil nu ook dood...ook als we is ruzie hebben wil ik dood. dan probeer ik allemaal dingen te bedenken die ik kan doen om zelfmoord te plegen...maar net als ik het probeer ben ik weer te schijterig om door te zetten...mja...zijn er mensen die weten hoe ik hier in shemelsnaam vanaf kan komen?¿? want ik vind dit dus echt niet leuk meer...ik hoop dat jullie wat vamme verhaal snappen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2003, 18:43
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Oke.. ?

Sorry, maar vind je nu niet dat je zelf een beetje problemen zoekt ? Ik wil ook niet dat mijn vriendje ergens anders tussen allerlei mooie meiden mooi zit te wezen ! Maar het is nu eenmaal zo en juist omdat het zo is.. Als hij dan terug komt en hij heeft niks gedaan.. Voel ik me nog beter.. !
Want ook al issie tussen de mooiste meiden, toch ben ik de mooiste voor hem .. en daar gaat het om.Als je elke keer gaan panieken als hij weg is of allerlei rare gedachtes krijgt (lees: Labiel gaat staan doen) dan is het eind zoek.
Dan kun je inderdaad gewoon met de relatie stoppen..

Wat ik niet begrijp is jou overstap van : ontzettend verliefd zijn naar zelfmoord.. Ik bedoel, als je toch zo graag bij hem bent, waarom zou je dan zelfmoord willen plegen ?
En ik snap dat wanneer je ruzie hebt, je je ontzettend ellendig voelt, maar er is vast meer houvast in het leven.
Dat hoop ik althans voor je.
Probeer goeie gedachtes te denken en als het niet lukt, zoek professionele hulp, want dit klinkt allemaal echt hartstikke labiel.
Succes..
Oud 16-07-2003, 01:12
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
tis klote die vakantie, maar je ziet hem toch weer daarna?
Je overleeft het echt wel zonder hem hoor...
Kop op joh, laat jezelf niet zo ver weg zinken door dit.

Wat heeft je vriendje aan je als je zefmoord pleegt?
En (eigenlijk het enigste wat telt) wat schiet jij er zelf mee op? Het lost niks op.
Je overleeft die weken echt wel zonder hem. Je overleeft sowieso wel zonder hem.
Oud 16-07-2003, 06:10
Verwijderd
Hij is er nu toch niet en hij zal ook niet eerder terug komen. Probeer dus te genieten van je eigen vakantie, als je hem daarna weer ziet is het alleen maar fijner. Met zelfmoord plegen schiet je idd niets op, dan zie je hem nooit meer (sorry, klinkt een beetje hard ). Praat er met hem over, ook als jullie ruzie hebben.

Zelfmoord niet doorzetten heeft weinig met schijterig zijn te maken. Blijven leven, dat getuigd pas van kracht.

Zet hem op zij, ga genieten van je vakantie, als ik me niet vergis is het heerlijk weer in Spanje. Al die stelletjes die je ziet, wie weet zijn het voor het merendeel wel vakantiestelletjes, zien ze elkaar twee weken en daarna nooit meer. Jij ziet je vriend over minder dan drie weken iig weer.

En wat ik al zei, praat er met hem over. En misschien kun je voor volgend jaar iets regelen, dat jullie met elkaar (en/of met één van jullie ouders) op vakantie kunnen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 06:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2003 @ 07:10:

Zet hem op zij, ga genieten van je vakantie, als ik me niet vergis is het heerlijk weer in Spanje. Al die stelletjes die je ziet, wie weet zijn het voor het merendeel wel vakantiestelletjes, zien ze elkaar twee weken en daarna nooit meer. Jij ziet je vriend over minder dan drie weken iig weer.

juist ja!
dat vind ik eigenlijk wel een hele goeie
Reageren

Regels voor berichten