Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. Ik heb het gehad - alleen was ik degene die verliefd was en hij niet. En dat werkt dus niet. Mensen werken mij nogal snel op de zenuwen. Niet altijd (als ik een week mijn vriendinnen niet zie word ik gek), maar vaak wel (als ik ze elke dag continu zag zou ik ook gek worden). Ik hou van tijd voor mezelf en helemaal als ik veel mensen zie in een periode, wil ik ze niet meer dan 1 a 2 x per week zien.
Als hij verliefd is wil hij mij natuurlijk zoveel mogelijk zien. Als je 's avonds afscheid neemt, kan hij dat eigenlijk niet, wil hij dat niet, terwijl ik iets heb van 'nu is het wel weer genoeg geweest'. In het begin is het leuk, iemand die zo verliefd op je is, zoveel voor je over heeft, ookal voel jij niet zo. Maar dan gaat het irriteren, word je er zenuwachtig van, krijg je een schuldgevoel omdat hij zoveel meer voor jou voelt dan jij voor hem. Dat ging uiteindelijk ook uit, en niet zo zachtzinnig, ook. Hebben we allebei veel te veel pijn van gehad. Nee, gevoelens binnen een relatie moeten gelijk zijn, anders is het niets voor mij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zou wel kunnen denk ik, je hoort ook wel eens dat zij zwanger werd en dat ze daarom moesten trouwen, ik heb t met eigen ogen gezien in naaste familie. En dan niet na jaren een relatie, maar pas naar aantal maanden. Maar je bent wel stupid als je je laat gebruiken of de ander gebruikt, want gebruiken dat is het.
|
![]() |
|
Da's naar mijn mening een, ehm, beetje heel fout! Ten eerste vind ik dat je de ander bedriegt door niet oprecht te zijn met je gevoelend tegenover de ander. Ten tweede het lijkt me dat je er op een gegeven moment niet meer tegen kan toch? Als je dan iemand tegen komt die je wél erg leuk vind, ben je een relatie aangegaan met de een ---> hart gebroken...
Dan kun je beter vanaf het begin eerlijk zijn over wat je voelt...
|
Heb eigenlijk ongeveer hetzelfde meegemaakt als Morgan. Hij was echt gek op mij, ik vond hem wel lief - het had eigenlijk gewoon bij dat weekje vakantiepret moeten blijven.
Hij had dus altijd veel meer voor mij over, gaf me dingen, deed lieve dingen voor me... terwijl ik dat allemaal niet zo terugvoelde. Als hij er was, best - ging hij weer weg, vond ik ook best. Heb me vreselijk schuldig gevoelt en het daardoor veel langer aan gehouden dan ik had moeten doen. Ik zou nooit meer aan zoiets beginnen, want wat heeft het ons beiden een pijn gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan nou niet zeggen dat ik dit heb gedaan om de sex ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje is (misschien) bi Linlilalove55 | 57 | 25-06-2005 08:58 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Liefde & Relatie |
nee is voor altijd en eeuwig nee? matrix21 | 46 | 05-10-2003 20:28 | |
Liefde & Relatie |
Rustiger aandoen in een relatie als je een keer echt gekwetst bent? Phileine | 12 | 25-06-2003 11:14 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |