Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
idd goede site,
maar 250 is daarvoor wel iets te duur denk ik. Ga gewoon voor een goedkope GIO Ibanez... Bij de Feedback hebben ze een partij bruine die vanwege massa-inkoop erg goedkoop is. Hebben we hier ook. Een Yamaha doet het ook wel goed. Blijf iig van Squiers af :/. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan kan je die idd beter nieuw kopen dan zo'n aria
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb heel dit topic niet door gelezen ofzo
maar voor een eerste bas raad ik aan: een Squier - P-Bass Affinity: ![]() "Nee, geen Precision Bass, maar Pilot Bass, met uiteraard wel alle features die wij van de klassieker der klassiekers kennen, zoals het split pick-up, de brede 20-frets hals en de grote Fender kop. Voor de puristen!" vanaf: 199 euro bij feedback ERG ok beginners basje...
|
Verwijderd
|
OLP MusicMan is de goedkopere versie van MusicMan.
![]() Dit is de MusicMan versie, de OLP is ongeveer hetzelfde maar voor de MusicMan moet je 2000 euro betalen en voor de OLP niet meer dan 400. Ik vind de OLP persoonlijk fijner dan de MusicMan. Het is misschien wel een beetje duur voor een basgitaar om mee te beginnen maar als je een instap model van een ander merk neemt wil je over een jaar een andere, bij deze niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
OLP musicman zijn best leuke dingen.
Maar 'ongeveer' hetzelfde als een echte musicman zijn ze echt niet hoor. Dat prijsverschil moet ergens vandaan komen. Andere houtsoort, veel mindere elementen, mindere pickups..etc etc. Maar voor het geld is het idd niet verkeerd... Je zou ook naar 2e hands Yamaha kunnen kijken.. ben eigenlijk best gecharmeerd van het geluid van de wat sjiekere types.. |
![]() |
|
Die Squier P-Bass is voor <200 een leuk dingetje, onze bassist speelt er nu ook een dik halfjaar op, best aardig, al spelen die OLP's volgens hem wat beter, mja, die zijn 2x zo duur. Kortom, ik denk dat een P-Bass een leuke instapper is. Verder is de Peavey Microbass een leuk versterkertje om mee te beginnen, goedkoop, klein, en toch een leuke toon, geen cheapo crap.
|
![]() |
|
|