Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vrienden van me hadden er een om een biljartkeu heen gedraaid. Gewoon het vloeitje er omheen rollen zeg maar, althans, alleen in het begin later werd ie wel wat dikker. En dan dicht likken en dan vullen met tabak en wiet. We deden er een hele dag over ( maar hij stond niet de hele tijd aan ). Maar hij was op zich wel lekker. En diezelfde dag nog een 12-tipper erbij van iemand anders, was zo groot dat je gewoon shotjes zat te hijsen zeg maar.
|
![]() |
|
Ik heb gister een joint gedraaid (volgens mij mijn grootste ooit) die was ongeveer 4 lange vloeitjes lang (het was maar 1 vloei). Toen hebben we dierenspel gedaan met die joint en hebben we de hele avond genoeg aan gehad.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 3 lange vloei achter elkaar...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit op een examenfeest samen met nog een groep anderen geld ingelegd voor een enorme blunt. Die werd opgebouwd uit zo'n grote Cubaanse gedenksigaar. Je kent ze wel, die dingen van dertig centimeter en een diameter van vijf, in een houten kist leuk voor op de schoorsteenmantel maar niet echt bedoeld om te roken.
In de lengterichting opengesneden, flink wat tabak verwijderd, wiet en hash erin gepropt en weer zo goed en zo kwaad als het ging dichtgeknutseld. Op het examenfeest aangestoken en met elf man dat ding opgerookt. Hij was echt enorm ranzig en rookte hartstikke belabberd, maar er zat wel zoveel spul in dat zelfs de meest ervaren blowers onder ons echt na twee hijsen al zo knetterstoned waren dat ze niet meer hoefden. ![]() |
![]() |
|
Nee, bij mij ist gewoon dak een beetje zit te leze/tvkijken/lullen/dansenvoordeboxen/tespotten/whatever er gewoon tussendoor doe. Als je niet snel je blow oprookt heb je er langer plezier van dus ook vaker stoned
![]() Junkyman told da story harrie 5 ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar ff ontopic: mijn grootste was iets van 20 cm ofzo met een 5 cm doorsnede, dus die ging niet werken d88 we en dat is natuurlijk zonde, toen hadden we alle wiet er uit gehaald, en hadden we 24 blowtjes er uit gedraaid. en toen heel de avond constant amerikanen/indianen/mexicanen what ever...was wel fijne avond dat ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
600 gram ![]() een diameter van 5 cm kan nooit goed gaan als je em zelf draait.... btw.... hoe breed is jou vloei dan wel niet ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar zo een brede vloei kan je zelf bouwen hoor, gewoon beetje plakken en scheuren piece of cake
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
de zin van het leven.. ExpoRules | 116 | 20-02-2011 19:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Alcoholslot ganralph | 30 | 07-12-2010 10:09 | |
Drugs & Alcohol |
"Joint veel schadelijker dan een sigaret" coopergirl | 32 | 22-02-2008 12:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De kabinetsformatie PGWR | 500 | 09-01-2007 18:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Squats fruitvliegje | 13 | 20-08-2006 13:42 | |
Lifestyle |
Lifestyle Utrecht Meeting! Black Sugar | 512 | 03-03-2003 21:36 |