Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou die pauze niet nemen als het op eigen kosten is.
Krijg je dat kwartier doorbetaald, dan uiteraard wel. Maar bij ons heb je wel altijd pauze als je bijv. van 1 tot 5 werkt, dus ik denk dat je die pauze wel mag hebben.
||
Citaat:
met koopavond moet je van 18.00 tot 21.00 werken en is d'r geen gelegenheid tot pauze.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waar ik nu werk krijg ik ook 15 minuten pauze, alleen blijft iedereen ongeveer 20-25 minuten zitten, en dan pas ik me maar aan ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar misschien kan je vragen of je tussen de middag ook maar een half uur pauze hoeft te nemen? d'r zijn d'r wel bij ons die een kortere pauze nemen, omdat ze het zonde vinden als ze die pauze maar wat verkloten terwijl ze ook gewoon konden verdienen. (ligt d'r natuurlijk wel aan of je dat wel wil)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ik van 9 tot 17 werk zijn de pauze's ongeveer zo ( mag redel;ijk vrij indelen omdat ik op houdbaar sta en niet percee op de vloer dien te zijn. effe voorbeeld dus 09:45 - 10:00 koffiepauze (doorbetaald) 12:00 - 13:00 lunchpauze (eigentijd) 15:00 - 15:15 theepauze (doorbetaald) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar inderdaad zoals ik oo kal zei AH is in veel opzichten perfecte werkgever |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
T is ook waar dat je pauzes tot 15 min betaald moet krijgen. (en die zijn denk ik wel verplicht als je 4 uur werkt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Nou, ik werk op vrijdagavond doorgaans van 17:00 uur tot 21:00 uur in een Albert Heijn, en dan heb ik geen recht op pauze. Maar dat komt ook omdat er dan een nieuwe levering binnenkomt. Als ik 's ochtends hetzelfde aantal uren zou maken zou ik wel een kwartier doorbetaald pauze mogen nemen.
Mijn pauzeschema ziet er ongeveer hetzelfde uit als dat van ikbenschipper1, maar met dat verschil dat ik zelf mag uitmaken wanneer ik 's ochtends en 's middags mijn pauzes neem. Vandaag bijvoorbeeld werkte ik van 8:00 uur tot 17:00 uur. Mijn pauzes waren: 10:45 - 11:00 koffiepauze 12:00 - 13:00 lunchpauze 16:15 - 16:30 theepauze (wat aan de late kant door omstandigheden)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op zaterdag mijn pauze bij de HEMA:
9.00 - 10.15 pauze 10.30 - 12.00 pauze 12.30 - 17.00 4,5 uur achtereen werken 's middags dus zonder pauze... Best wel lomp, want door de weeks hebben ze: 's morgens pauze (kwartier) , lunchpauze (1 uur!), middagpauze (kwartier).. En op koopavonden van 17.00 of 18.00 - 21.00 heb je ook geen pauze.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|