Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou als ik jou was in ieder geval geen kettingkje geven met je naam erin! Het is zo standaard, iedereen heeft het al.
Zelf heb ik dan het idee dat je een beetje met een bordje "eigendom van" om je nek hangt! MAar goped kan ook lief zijn bedoeld. Als ik jou was en je wilt er echt iets van een kettingkje geven moet je iets uitzoeken wat niet zo standaard is ( dus met die naam erin). Misschien wel iets waar ze helemaal gek van is of wat iets symboliseerd... Als het gewoon is om iets leuks te geven, zijn er natuurlijk nog zoveel dingen....
||
Citaat:
![]() En voor meerdere mensen hier, let eens op de spelling van het woord kettinkje ![]()
|
ik heb me vriendin een kettinkje gegeven met een hartje, met me naam erin, ik van haar een kettinkje met een rechthoekig plaatje met haar naam erin
lol ik deed het wel eerst dus ik was net iets origineler, als je nog van originaliteit zou kunnen spreken
|||
Verwijderd
|
Citaat:
*trekt pruillip* ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[??] Verhoudingen brugpierwurmpje | 2 | 02-11-2011 11:11 | |
Algemene schoolzaken |
hebben scholen plichten/leerlingen rechten? blackmagic | 9 | 04-09-2007 21:17 | |
De Kantine |
Het grote Ducktopic voor Mark en Juice Uice | 12 | 20-01-2007 00:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoe kan ik me uit laten schrijven bij de kerk? Pokitaro | 36 | 09-10-2006 13:34 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 |