Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2003, 19:33
Some
Some is offline
Wat zou jij je vriendin geven of meiden wat voor kettinkje vinden jullie leuk om te krijgen??
Een gewone of met hangertje? En dan een rechthoekig hangertje of vierkant of juist een hartje??
En moet eigenlijk als je een kettinkje krijgt van je geliefde de naam van je geliefde er in staan of van je eigen. (mocht er een naam in een hangertje staan)
Wat vinden jullie??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2003, 19:42
Verwijderd
Wat heb je aan een kettingkje met je eigen naam...?

Ik heb van mijn vriend een kettingkje (beetje met van die vierkantige schakeltjes (wel heel fijn)) gekregen met hangertje met twee hartjes, een kleine en een grote. Op de grote staat 'CJ', op de kleine staat een 'L'. 'CJ' zijn de voorletters van mijn vriend en ook zijn roepnaam. 'L' is de eerste letter van mijn naam (joh ).

Ik vind hem heel lief (in dit geval bedoel ik het kettingkje ) en ik krijg er heel veel 'commentaar' op.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:42
sinsere
sinsere is offline
Ik haaaaaat al die hartvormige kettinkjes of kettinkjes met een hartje of een vormpje eruit. Daar knap ik echt op af. Geef mij maar een eenvoudig zilveren plaatje met zijn naam erin.
Maar dat hangt van de smaak van je vriendin af, dus ik denk dat je toch beter even stiekem kunt polsen.
Oud 20-07-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
M|ST schreef op 20-07-2003 @ 20:42:
Ik haaaaaat al die hartvormige kettinkjes of kettinkjes met een hartje of een vormpje eruit. Daar knap ik echt op af. Geef mij maar een eenvoudig zilveren plaatje met zijn naam erin.
Maar dat hangt van de smaak van je vriendin af, dus ik denk dat je toch beter even stiekem kunt polsen.
Ik had een vierkant plaatje net zo lief gevonden. Maar ja, hij had een hartje gekozen. Wel een heel eenvoudig zilveren hartje en helemaal niet om te haten...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:45
pooh_beertje
pooh_beertje is offline
ik zou als ik jou was in ieder geval geen kettingkje geven met je naam erin! Het is zo standaard, iedereen heeft het al.
Zelf heb ik dan het idee dat je een beetje met een bordje "eigendom van" om je nek hangt! MAar goped kan ook lief zijn bedoeld.
Als ik jou was en je wilt er echt iets van een kettingkje geven moet je iets uitzoeken wat niet zo standaard is ( dus met die naam erin). Misschien wel iets waar ze helemaal gek van is of wat iets symboliseerd...
Als het gewoon is om iets leuks te geven, zijn er natuurlijk nog zoveel dingen....
Oud 20-07-2003, 19:47
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-07-2003 @ 20:44:
Ik had een vierkant plaatje net zo lief gevonden. Maar ja, hij had een hartje gekozen. Wel een heel eenvoudig zilveren hartje en helemaal niet om te haten...
Aah Leonoor, niet zo zielig kijken

En voor meerdere mensen hier, let eens op de spelling van het woord kettinkje
Oud 20-07-2003, 19:54
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Zo eentje met een vleermuis met een zwart "edelstenen" hartje erin.

Of gewoon een mooi kruisje of n ankh ofzow

of

of zowiets

Oud 20-07-2003, 19:58
Verwijderd
Op het moment zou ik helemaal niet van die kwijldingen willen, maar ach, verliefdheid doet stomme dingen met je hersens Nu zou ik zeggen: mooi hangertje, geen hartje. Ik wil nog wel weer een pentagram, dus
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:59
Mindfields
Mindfields is offline
Heb van vriend een kettinktje gekregen met zijn voorletter in een hartje.
Oud 20-07-2003, 20:13
Maddan
Maddan is offline
ik heb me vriendin een kettinkje gegeven met een hartje, met me naam erin, ik van haar een kettinkje met een rechthoekig plaatje met haar naam erin

lol

ik deed het wel eerst dus ik was net iets origineler, als je nog van originaliteit zou kunnen spreken
Oud 20-07-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
M|ST schreef op 20-07-2003 @ 20:47:
Aah Leonoor, niet zo zielig kijken

*trekt pruillip*

Citaat:
En voor meerdere mensen hier, let eens op de spelling van het woord kettinkje [/B]
Offtopic: Ik is dyslectische doos. 'k ben al blij dat ik het woord ketting goed kan schrijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten