Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2003, 22:34
miss kittie
miss kittie is offline
hoe je precies moet pijpen ga ik niet vragen want ik heb gezien dat daarover meer dan genoeg topics zijn

maar om het echt veilig te doen moet je dat met condoom doen, juist e? omdat je anders bepaalde soa's kan krijgen?

hoe gaat dat dan in z'n werk? moet je hetzelfde doen als wanneer je het zonder condoom zou doen?

welke soa's kun je eigenlijk van pijpen krijgen? en hoe kan je vriend er zeker van zijn dat hij deze niet heeft? of kan je zien dat er niets mis is?

xx
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 06:34
Qimm
Qimm is offline
Ja het is veilig met condoom. DE actie zal wel het zelfe zijn als zonder denk ik. Je zult alleen wel se condoom op de plek moeten houden dat je hem er in in je enthousiastme af laat glippen.
Uhm... je kan iig AIDS krijgen. Verder... uhm weenie, vast nog wel wt, ow Hepatitis B nog.
Hij kan er zeker van zijn dat hij geen SOA heeft als hij nog nooit seksuele handelingen heeft verricht met iemand anders.
Alleen Chlamydia is een 'onzichtbare' SOA. De rest zie je wel aan de buitenkant Maar als je met condoom pijpt is er niets aan het handje
Veel plezier
Oud 21-07-2003, 09:51
Some
Some is offline
ik bef en wordt niet gepijpt met een condoom of beflapje hoor.
HEb maar met een persoon sex gehad das met mijn huidige vriendin en zij met mij dus........

Dan voel je toch niks als je een condoom om hebt??
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:58
poesiefox
poesiefox is offline
Nou nou, de "ik vrij veilig of ik vrij niet"-campagne heeft er goed ingehakt bij jullie, he?
Oud 21-07-2003, 11:00
CodeName Egg
CodeName Egg is offline

Jah, de huidig seksueel actieve puber moet om erg veel dingen denken.

Ach, ik was de tweede voor mijn vriend en zijn eerste was een vakantievriendinnetje (wel met condoom) dus ik zie geen reden om hem met condoom te pijpen. Het lijkt me ook absoluut niet lekker, zelfs als het een condoom met smaakje is. Net alsof je een rubber eendje in je mond hebt
Oud 21-07-2003, 11:03
poesiefox
poesiefox is offline
Dat is niet chillen in een bubbelbad, maar zuigen op een binnenband!
Oud 21-07-2003, 13:24
pyres74
pyres74 is offline
idd

pijpen met een condoom is net als likken aan een stuiterbal

niet dat ik aan stuiterballen lik
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 13:41
Ninnoc
Ninnoc is offline
een vriendin van me deed dat eerst ook met haar vriend (omdat ze het anders vies vond hahaha) Het lijkt mij persoonlijk een beetje raar, voor zij het vertelde was zoiets nooit in mijn kop opgekomen - pijpen met een condoom?? lijkt me nix en ook niet fijn voor hem
Oud 21-07-2003, 13:43
julliete
julliete is offline
heb het een keertje gedaan. IS DUAS ECHT NIET AAN TE RADEN! vieze plastic-smaak in je mond, bah
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 13:47
poesiefox
poesiefox is offline
Kun je net zo goed op je oude barbies gaan sabbelen.
Oud 21-07-2003, 14:03
miss kittie
miss kittie is offline
owkey het is dus duidelijk dat pijpen met condoom ni zo fantastisch is

dus beter gewoon is goed checken dat vriend niets van soa heeft enzo.. want zoals ik het lees zijn de meeste echt zeker dat er niks kan gebeuren, maar wat nou als je er niet op kan vertrouwen dat je vriend niets heeft.. stel dat eum het iets eenmalig met een vreemde is (ok ben maar aan het speculeren hé ) best dan gewoon niet doen?

ow en nog effe voor op welke soa je kan krijgen, is dit dan van het sperma? of kan het ook al van voorvocht?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 14:17
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
miss kittie schreef op 21-07-2003 @ 15:03:
owkey het is dus duidelijk dat pijpen met condoom ni zo fantastisch is

dus beter gewoon is goed checken dat vriend niets van soa heeft enzo.. want zoals ik het lees zijn de meeste echt zeker dat er niks kan gebeuren, maar wat nou als je er niet op kan vertrouwen dat je vriend niets heeft.. stel dat eum het iets eenmalig met een vreemde is (ok ben maar aan het speculeren hé ) best dan gewoon niet doen?

ow en nog effe voor op welke soa je kan krijgen, is dit dan van het sperma? of kan het ook al van voorvocht?
Als je hem nu al niet vertrouwt...druk hem dan maar op het hart dat hij veilig vreemd moet gaan.
Oud 21-07-2003, 14:18
3rd Rock
3rd Rock is offline
soa kun je van sperma en voorvocht krijgen volgens mij... daar moet je dus mee oppassen als je het niet vertrouwd.
voor mij maakte het niet veel uit of ik met of zonder condoom gepijpt werd... toch vvind ik zonder lekkerder. die tong en die lippen om en op je snikkel/ballen is toch het einde. maar als je met condoom ga pijpen, denk ik dat je iig een smaakje moet gebruiken. dat verhult het rubber nog een beetje....
Oud 21-07-2003, 15:48
miss kittie
miss kittie is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 15:17:
Als je hem nu al niet vertrouwt...druk hem dan maar op het hart dat hij veilig vreemd moet gaan.

neenee was maar speculatie, ik vertrouw hem wel hoor ik vroeg het me maar gewoon af want ik ken een vriendin da verkeert met een jongen waarvan geweten is dat hij vreemdgaat, ontkent het zelfs ni dan denk ik dat je toch maar best op zeker speelt en ze was ook niet helemaal zeker hoe het precies zat, kan ik het haar gelijk ook zeggen

thanx voor de reacties btw
xx
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:52
summer1986
summer1986 is offline
Ik heb op mijn vakantie iemand gepijpt zonder condoom...ik weet niet of hij een soa had oid. En word nu opeens wel erg bang nu ik dit topic lees...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 16:51
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 21-07-2003 @ 16:52:
Ik heb op mijn vakantie iemand gepijpt zonder condoom...ik weet niet of hij een soa had oid. En word nu opeens wel erg bang nu ik dit topic lees...
Ehm... bezint eer gij begint Mmmm, een antwoord als dit zal je waarschijnlijk niet echt geruststellen

OK, ff meer serieus dan: Hoe lang is het geleden?
Oud 21-07-2003, 17:06
poesiefox
poesiefox is offline
Och och, waar is de tijd toch gebleven dat veilig vrijen betekende dat je het niet achter het stuur van een rijdende auto moest doen....
Oud 21-07-2003, 17:07
Mark
Mark is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 18:06:
Och och, waar is de tijd toch gebleven dat veilig vrijen betekende dat je het niet achter het stuur van een rijdende auto moest doen....
Whahahha
Oud 21-07-2003, 17:34
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 18:06:
idd je kan ook overdrijven
ga gewoon niet sexen dan, das pas echt veilig

niet dat ik van die tijd ben maar goed
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 17:52
Prime Evil
Prime Evil is offline
Er gaat toch niets boven een sloot yoghurt die tegen je huig aangolft of wel? Anyway, het lijkt me niets met een condoom om.. en dat geldt ook voor de persoon die het moet doen. Beetje aan een stuk rubber liggen lebberen. Echt een warm fuzzy feeling krijg ik er al niet van.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 09:56
nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Ik doe het nooit met condoom, zo'n vies rubber ding; de kans dat je een ziekte oploopt is misschien 0,0001% ofzo (heb ik ooit ergens gelezen, pin me er niet op vast!)
En wat betreft hetgene wat er uitkomt, gewoon gelijk doorslikken, niks aan t handje.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 10:00
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
Francesco schreef op 21-07-2003 @ 17:51:
Ehm... bezint eer gij begint Mmmm, een antwoord als dit zal je waarschijnlijk niet echt geruststellen

OK, ff meer serieus dan: Hoe lang is het geleden?
Donderdagnacht een week geleden...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 10:03
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 22-07-2003 @ 11:00:
Donderdagnacht een week geleden...
En over dat bezinnen voordat ik begin...je zult het niet geloven maar ik wist het niet. Ik wist niet dat je een soa kon krijgen bij pijpen/beffen. Ik heb nooit echt goede voorlichting gekregen, en op internet heb ik ook geen dingen opgezocht omdat ik bang was dat mn ouders dat zouden zien. Toen ik dit las hier, heb ik gelijk mijn beste vriendin gebeld om te vragen of zij het wel wist. En neehoor, ook nog nooit van gehoord. 1 ding weet ik zeker: als ik nog eens kinderen krijg worden ze overspoeld met seksuele voorlichting !
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 12:06
Surjirro
Surjirro is offline
Oe ik wordt ook niet echt vrolijker van dit topic Ik dacht altijd vrolijk, oooh als ik me vriendje ga pijpen doe ik het lekker met condoom met zo'n lekker aardbeien smaakje, dan wordt het nog lekker ook, want nee zo'n pimelores in me mond, lijkt me nix!! Maar shit hey, nu ik dit lees blijkt dat mét condoom nóg erger is!!! Sorry voor me vriendje maar nee, laat maar
Oud 22-07-2003, 13:49
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Surprise schreef op 22-07-2003 @ 13:06:
Oe ik wordt ook niet echt vrolijker van dit topic Ik dacht altijd vrolijk, oooh als ik me vriendje ga pijpen doe ik het lekker met condoom met zo'n lekker aardbeien smaakje, dan wordt het nog lekker ook, want nee zo'n pimelores in me mond, lijkt me nix!! Maar shit hey, nu ik dit lees blijkt dat mét condoom nóg erger is!!! Sorry voor me vriendje maar nee, laat maar
probeer het eens.... heel veel meiden lijkt het een vies idee... maar als vriendlief zijn pimelores (wat een woord) goed wast schijnt het best mee te vallen.... en je kunt altijd nog stoppen!
Oud 22-07-2003, 13:52
Surjirro
Surjirro is offline
Hmmm ja maar weeetje, ik heb niet zo'n zin om te zeggen van uuh nou lieverd, ga jij nou maar eerst ff je pimelores ( idd ) wassen dan ga ik jou daarna es ff lekker pijpen. Hopelijk begrijpt ie dat zelf wel, maar ik, zoals ik dan weer ben ga altijd van het ergste uit......Ik bedoel,1e x mét condoom kan toch wel? Want dat lijkt me wel weer wat, lekker aardbei smaakje
Oud 22-07-2003, 13:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 22-07-2003 @ 14:49:
probeer het eens.... heel veel meiden lijkt het een vies idee... maar als vriendlief zijn pimelores (wat een woord) goed wast schijnt het best mee te vallen.... en je kunt altijd nog stoppen!
Mits frisgewassen ruikt het hooguit naar zeepsop en smaakt het naar niks. Het is heel glad, net als de binnenkant van je onderarm. Voorvocht is wat zoutig en slijmerig. Dat vond ik wel vies, maar dat kun je wegvegen of langslikken. Eenmaal verdund met speeksle smaakt het niet meer zo sterk.
Zaad verschilt van smaak. Je spuit wat je eet, kortgezegd. Veganisten smaken heerlijk zacht, snoepers lekker zoet, en rokers/drinkers/snackers zijn ronduit smerig.
( ben ik even blij dat ik thuis bepaal wat er gegeten wordt!)
Oud 22-07-2003, 14:03
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Surprise schreef op 22-07-2003 @ 14:52:
Hmmm ja maar weeetje, ik heb niet zo'n zin om te zeggen van uuh nou lieverd, ga jij nou maar eerst ff je pimelores ( idd ) wassen dan ga ik jou daarna es ff lekker pijpen. Hopelijk begrijpt ie dat zelf wel, maar ik, zoals ik dan weer ben ga altijd van het ergste uit......Ik bedoel,1e x mét condoom kan toch wel? Want dat lijkt me wel weer wat, lekker aardbei smaakje
probeer het onder de douche... en om te beginnen met condoom is natuurlijk jouw keus. de jongen mag al blij zijn dat je hem wilt pijpen! tis geen verplichting maar meer een kado
Oud 22-07-2003, 14:07
Riconoscente
Riconoscente is offline
Waarom zou je, man zijnde, nog gepijpt willen worden als je niet meer de zoetsappige lippen van je geile pijpsletje nat over je grote mr. Johnson kan voelen glijden door middel van lip-op-lulcontact?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 14:11
poesiefox
poesiefox is offline
Mr. Chonson, zal je bedoelen. ( Ve are nihilists. Lebauvski, ve believe in nozzing!)

En ik snap je zin niet: waarom zou je gepijpt willen worden als je niet meer het lip-lul contact kunt voelen?

Heb je recentelijk een dwarslaesie opgelopen en heb je beneden je middel geen gevoel meer ofzo?

Edit: ik snap het al. Hij bedoelt met condoom voel je niks.

Dat klopt. Why bother?
Oud 22-07-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 15:07:
Waarom zou je, man zijnde, nog gepijpt willen worden als je niet meer de zoetsappige lippen van je geile pijpsletje nat over je grote mr. Johnson kan voelen glijden door middel van lip-op-lulcontact?
Dat wil je dus inderdaad niet. En als zij het niet wil, dan wil jij haar ook niet
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 14:12
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 22-07-2003 @ 15:03:
probeer het onder de douche... en om te beginnen met condoom is natuurlijk jouw keus. de jongen mag al blij zijn dat je hem wilt pijpen! tis geen verplichting maar meer een kado
Hey das een goed idee!! Thx he, je hebt me echt overtuigd, dankje!
Oud 22-07-2003, 14:14
Riconoscente
Riconoscente is offline
Gepijpt worden met condoom is als eten met je neus dicht.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 14:17
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 15:14:
Gepijpt worden met condoom is als eten met je neus dicht.
Dat zou dan voor jou de ideale oplossing zijn: jij mag toch niet genieten van jezelf?
Oud 22-07-2003, 14:18
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-07-2003 @ 15:17:
Dat zou dan voor jou de ideale oplossing zijn: jij mag toch niet genieten van jezelf?
Eten is nuttig, pijpen echter niet. Niet om jezelf in leven te houden, geloof ik.
Tenzij je geheel volgens de lijn van Darwin zou willen beweren dat de mogelijkheid tot pijpen bij mensen nu nog bestaat omdat het een gunstige invloed heeft op de overlevingskans van onze nakomelingen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 14:27
poesiefox
poesiefox is offline
Door de voortdurende zaadverversing levert het beter sperma op.

Ook is het goed voor de band tussen het ouderpaar. Naarmate de drachtperiode vordert, is gewoon geslachtsverkeer steeds minder mogelijk. Die buik zit zo vol kind, dat papa er niet meer bij kan. Maar door pijpen kunnen de ouders hun band door sex toch nog extra verstevigen. Ook in de eerste zes weken na de bevalling is normale sex niet mogelijk. De boel ligt meestal open van onderen, en er zijn nog nabloedingen. Infectiegevaar.

De vaders voelen zich door dat mormel toch al zo verstoten van mama's affectie, dat een zuigbeurt hem weer happy houdt, zodat hij toch nog met jachtbuit thuiskomt inplaats van een nieuw vrouwtje te zoeken..
Oud 22-07-2003, 16:44
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-07-2003 @ 15:27:
Door de voortdurende zaadverversing levert het beter sperma op.

Ook is het goed voor de band tussen het ouderpaar. Naarmate de drachtperiode vordert, is gewoon geslachtsverkeer steeds minder mogelijk. Die buik zit zo vol kind, dat papa er niet meer bij kan. Maar door pijpen kunnen de ouders hun band door sex toch nog extra verstevigen. Ook in de eerste zes weken na de bevalling is normale sex niet mogelijk. De boel ligt meestal open van onderen, en er zijn nog nabloedingen. Infectiegevaar.

De vaders voelen zich door dat mormel toch al zo verstoten van mama's affectie, dat een zuigbeurt hem weer happy houdt, zodat hij toch nog met jachtbuit thuiskomt inplaats van een nieuw vrouwtje te zoeken..
Ja, maar daar ik mijn eigen natuur schep, gaat dat bij mij niet op. Bovendien is pijpen voor de meeeeeste geen primaire levensbehoefte
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 16:49
poesiefox
poesiefox is offline
Hmm, ik ken wel iemand die niet graag meer zonder zou willen...
Oud 22-07-2003, 16:55
Apomes
Apomes is offline
mmmm kan je aids (HIV) krijgeven van pijpen, zelfs als je zijn sperma niet opneemt in je mond? raar
Oud 22-07-2003, 16:57
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 22-07-2003 @ 17:55:
mmmm kan je aids (HIV) krijgeven van pijpen, zelfs als je zijn sperma niet opneemt in je mond? raar
Niet zó raar, immers, als jij een wondje aan je mond hebt, en hij een wondje aan zijn penis, kan er bloed op bloed contact ontstaan en kan je ook HIV krijgen. Die kans is echter wel kleiner dan bij coďtus.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 17:04
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 17:57:
Niet zó raar, immers, als jij een wondje aan je mond hebt, en hij een wondje aan zijn penis, kan er bloed op bloed contact ontstaan en kan je ook HIV krijgen. Die kans is echter wel kleiner dan bij coďtus.

Niet bijten dus!
Oud 22-07-2003, 17:05
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-07-2003 @ 18:04:
Niet bijten dus!
Juist wél, ik wil natuurlijk haar tanden ook op mijn penis voelen!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 17:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 18:05:
Juist wél, ik wil natuurlijk haar tanden ook op mijn penis voelen!
*krijgt hier plaatsvervangend kramp tussen de poten van*

( ooit scherp randje aan vulling gehad. Bewijs was snel geleverd dat bedgenoot bepaald geen masochistje in de dop was!)
Oud 22-07-2003, 17:09
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-07-2003 @ 18:08:
*krijgt hier plaatsvervangend kramp tussen de poten van*

( ooit scherp randje aan vulling gehad. Bewijs was snel geleverd dat bedgenoot bepaald geen masochistje in de dop was!)
Nee hoor ik ook in principe niet, maar het lijkt me wel lekker om geslagen te worden
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 18:14
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Als ze wil pijpen met een condoom hoeft ze NIET eens meer te pijpen. Liever niet dan met condoom. Why?

A). Niet geil
B). Voel je er dan nog wat van?
C). Zonde van de condoom, kan je nuttiger gebruiken.
D). En natuurlijk wil ik ook niet dat het arme meiske zo'n vieze plastic smaak in haar mond krijgt
Oud 22-07-2003, 21:37
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
doe mij ook zo'n speculaasje.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 21:42
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 22-07-2003 @ 19:14:
Als ze wil pijpen met een condoom hoeft ze NIET eens meer te pijpen. Liever niet dan met condoom. Why?

A). Niet geil
B). Voel je er dan nog wat van?
C). Zonde van de condoom, kan je nuttiger gebruiken.
D). En natuurlijk wil ik ook niet dat het arme meiske zo'n vieze plastic smaak in haar mond krijgt
wees blij dat ze je WIL pijpen!
Oud 22-07-2003, 21:45
Vevay
Nee, pijpen met condoom doe ik niet. Doe mij maar zonder.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 21:45
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 17:57:
Niet zó raar, immers, als jij een wondje aan je mond hebt, en hij een wondje aan zijn penis, kan er bloed op bloed contact ontstaan en kan je ook HIV krijgen.
dit is dus een praktische kans van niks
op zon manier zou je van zoenen dus ook aids over kunnen krijgen
Oud 23-07-2003, 01:31
Thunder Child
Thunder Child is offline
echt wel zonder

Regels voor berichten